معرفی بهترین رستوران ایرانی در دبی + عکس و قیمت

4.1
از 39 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدام‌اند؟
29 آبان 1402 08:00
4

پیدا کردن رستوران ایرانی در دبی کار دشواری نیست. دبی، یکی از توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه است و تعداد بی‌شماری از گردشگران همه‌ساله به آن سفر می‌کنند. معمولاً مسافران در برابر خورد‌و‌خوراک، رویکردهای مختلفی دارند؛ بعضی عاشق تجربه طعم‌های جدید هستند و عده‌ای دیگر، طعم غذاهای آشنا را که پیش‌تر امتحان کرده‌اند، ترجیح می‌دهند. شما جزو هر‌کدام از این دو دسته که باشید، رستوران‌های دبی گزینه‌های متناسب با سلیقه شما خواهند داشت؛ از انواع‌و‌اقسام رستوران ایرانی در دبی تا رستوران‌هایی با غذاهای عربی و جهانی. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، رستوران های ایرانی در دبی را به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر کنجکاوید بهترین رستوران های ایرانی در دبی را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

14.jpg

بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام‌اند؟

رستوران شبستان، رستوران انار،‌ رستوران بهار،‌ رستوران انیگما،‌ رستوران شایان، رستوران دانیال،‌ رستوران پارس، رستوران ایران‌زمین، رستوران آبشار،‌ رستوران فارسی، رستوران شهرزاد، رستوران حاتم و رستوران الاستادی، از معروف‌ترین و بهترین رستوران های ایرانی در دبی هستند. در ادامه، هر‌یک از این رستوران‌ها را به‌شکل مفصل، معرفی و بررسی می‌کنیم.

رستوران شبستان دبی

در نزدیکی نهر دبی و داخل هتل 5 ستاره رادیسون بلو، یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی، به نام شبستان، دیده می‌شود. این رستوران به‌طور تخصصی فقط غذاهای ایرانی می‌پزد و در منوی آن، علاوه‌بر انواع کباب‌ها و خورش‌های معروف‌ ایرانی، غذا، پیش‌غذا و دسرهای ایرانی هم دیده می‌شود. رستوران شبستان حدود 40 سال است که در دبی غذای ایرانی می‌پزد.

اغراق نیست اگر بگوییم در این رستوران، غذاهای ایرانی به‌قدری خوش‌طعم هستند که حتی در ایران هم مثل آن‌ها را پیدا نمی‌کنید. درضمن اگر به‌دنبال یک رستوران ایرانی در دبی هستید که موسیقی زنده داشته باشد، حتماً به شبستان سر بزنید؛ چون در این رستوران موسیقی سنتی به‌صورت زنده اجرا می‌شود.

  • ساعت کاری رستوران شبستان: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
  • شماره تماس رستوران شبستان: 042057033
  • صفحه اینستاگرام رستوران شبستان: shabestan.dubai@
  • آدرس رستوران شبستان: نهر دبی، رستوران رادیسون بلو، طبقه دوم

موقعیت دقیق رستوران شبستان دبی روی نقشه

رستوران های ایرانی دبی
رستوران شبستان؛ رستوران ایرانی در دبی 
شبستان.jpg
غذای رستوران شبستان دبی

رستوران انار دبی

یکی از رستوران‌های لوکس و شناخته‌شده ایرانی در دبی، رستوران انار است که علاوه‌بر غذاهای لذیذ و با‌کیفیت، دکوراسیون جذابی هم دارد. در رستوان انار، غذاها به‌صورت حلال تهیه می‌شوند و برای گیاه‌خواران هم امکان سفارش غذاهای وگن وجود دارد. آشپزهای این رستوران ادعا می‌کنند اصالت غذای ایرانی را تا‌حدی حفظ می‌کنند که مزه‌های دوران ایران باستان برای مشتریانشان زنده می‌شود. درخصوص قیمت رستوران ایرانی در دبی، باید بگوییم که رستوران انار در دسته رستوران‌های لوکس و گران دبی قرار می‌گیرد و موسیقی زنده را هم باید به دیگر ویژگی‌های اینجا اضافه کرد.

  • ساعت کاری رستوران انار: ۱۲ ظهر تا ۱۱.5 شب
  • شماره تماس رستوران انار: 043686505 
  • صفحه اینستاگرام رستوران انار: anar.dubai@
  • آدرس رستوران انار: بازار مدینه الجمیرا، رستوران انار

موقعیت دقیق رستوران انار دبی روی نقشه

رستوران انار دبی
رستوران انار، از معروف‌ترین رستوران های ایرانی در دبی
portfolio_05-04.jpg
غذای رستوران انار دبی

رستوران ایرانی بهار دبی

رستوران ایرانی بهار در منطقه دبی مارینا، یک رستوران ایرانی در دبی است که نه‌تنها میان گردشگران ایرانی، بلکه بین ساکنان بومی دبی و دیگر گردشگران خارجی هم شناخته‌شده است. رستوران ایرانی بهار، مانند سایر رستوران های ایرانی در دبی که در این مطلب می‌بینید، از باکیفیت‌ترین و درجه‌یک‌ترین رستوران‌های ایرانی این شهر به شمار می‌رود. رستوران بهار، دو محیط باز و بسته با چشم‌اندازهای زیبایی به مناظر اطراف دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران ایرانی بهار، این است که رستوران بهار علاوه‌بر غذای ایرانی، غذای عربی و ایتالیایی هم سرو می‌کند. 

  • ساعت‌ کاری رستوران ایرانی بهار: ۱۲ ظهر تا ۱.5 شب
  • شماره تماس رستوران بهار: 042200567
  • صفحه فیس‌بوک رستوران بهار: BaharDubai@
  • آدرس رستوران ایرانی بهار: دبی مارینا، خیابان الثوایب

راهنمای سفر به دبی

موقعیت دقیق رستوران بهار دبی روی نقشه

رستوران ایرانی دبی
 رستوران بهار، از بهترین رستوران های ایرانی در دبی
غذااا بهار.jpg
غذای رستوران بهار

رستوران انیگما دبی

اگر محدودیتی بابت هزینه‌های سفر و رستوران‌گردی در سفرتان ندارید، می‌توانید به بهترین رستوران ایرانی در دبی، یعنی انیگما، بروید. این رستوران از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی، در سطح رستوران‌های گران و لوکس قرار می‌گیرد؛ رستورانی که با دکوراسیون بسیار لوکس، غذاهای ایرانی باکیفیتی را در شیک‌ترین حالت ممکن سرو می‌کند. سرآشپز این رستوران، آقای منصور معماریان، از معروف‌ترین سرآشپزهای ایرانی است. 

  • ساعت کاری رستوران انیگما: ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و ۶ عصر تا ۱۱ شب
  • شماره تماس رستوران انیگما: 97145568830+
  • صفحه اینستاگرام رستوران انیگما: enigmadxb@
  • آدرس رستوران انیگما: هتل پالازو ورساچه دبی

 

موقعیت دقیق رستوران انیگما دبی روی نقشه

رستوران انیگما دوبی
 رستوران انیگما، بهترین رستوران ایرانی در دبی
غذای انگیما.jpg
غذای رستوران انیگما

رستوران شایان دبی

رستوران شایان، یکی دیگر از رستوران‌ های لوکس و درجه‌یک ایرانی در دبی است که دکوراسیون مناسب و غذاهای بسیار باکیفیتی دارد. رستوران شایان از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی،‌ رستوران لوکس و گرانی محسوب می‌شود و انتخابی اقتصادی نیست؛ چراکه برای یک پرس چلوکباب کوبیده باید 100 درهم هزینه کنید.

البته چنانچه از افرادی هستید که دلتان می‌خواهد آسوده‌خاطر در سفر خرج کنید، می‌توانید با انتخاب تور اقساطی دبی، هزینه تور را به‌صورت یکجا در ابتدا نپردازید و بخشی از آن را صرف هزینه‌های دل‌خواهتان در سفر کنید؛ مثل رفتن به رستوران لوکس و تفریحات گران‌قیمت. رستوران شایان در سایت تریپ ادوایزر، به‌عنوان یکی از 10 رستوران ایرانی برتر در دبی معرفی شده است و انتظار می‌رود با محبوبیتی که دارد، همیشه در این لیست باقی بماند.

  • ساعت‌ کاری رستوران شایان: ۱۲ ظهر تا ۶ عصر
  • شماره تماس رستوران شایان: 97142933000+
  • آدرس رستوران شایان: دیره الغُرَیر سنتر

موقعیت دقیق رستوران شایان دبی روی نقشه

رستوران شایان دبی
رستوران شایان، از بهترین رستوران های ایرانی در دبی 
شایان غذااذ.jpg
غذاهای رستوران شایان

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال، یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است. باید بگوییم که این رستوران از‌نظر قیمت رستوران ایرانی در دبی، جزو گروه رستوران‌های اقتصادی و به‌صرفه قرار می‌گیرد و انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافران تور دبی آذر است که در‌حال برنامه‌ریزی برای هزینه‌های سفرشان هستند و می‌خواهند در اقتصادی‌ترین حالت ممکن سفر کنند. رستوران دانیال، غذایش را به‌صورت بوفه ارائه می‌دهد و علاوه‌بر غذاهای ایرانی، برخی از غذاهای محبوب دیگر کشورها هم در آن دیده می‌شود؛ هرچند غالب غذاهای رستوران دانیال دبی ایرانی است و همه خوراک‌ها به‌صورت حلال سرو می‌شوند.

با این تفاسیر، غذای رستوران دانیال با ذائقه ما ایرانی‌ها سازگار است. از‌این‌رو، در رستوران دانیال اگر غذای عربی، چینی، هندی و دریایی هم سفارش دهید، با رضایت خاطر از رستوران خارج می‌شوید. اگر بعد‌از ساعت 6 عصر به این رستوران بروید، می‌توانید ماشینتان را در یک پارکینگ رایگان بگذارید. در آخر هم اشاره کنیم که امکان سفارش و رزرو آنلاین، در رستوران دانیال دبی فراهم است.

  • ساعت‌ کاری رستوران دانیال: ۱۲ ظهر تا ۲ شب
  • شماره تماس رستوران دانیال: 97143214555+
  • صفحه اینستاگرام رستوران دانیال: danialrestaurantuae@
  • آدرس رستوران دانیال: خیابان شیخ زاید، مازایا سنتر

موقعیت دقیق رستوران دانیال دبی روی نقشه

lastsecondدانیال.jpg
غذاهای رستوران دانیال دبی
رستوران دانیال دبی
رستوران دانیال، از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی دبی

رستوران ایران‌زمین دبی

اگر عاشق کباب‌های ایرانی هستید و در عین حال قیمت برایتان مهم است و نمی‌خواهید در دبی مبلغ زیادی برای صرف یک وعده ناهار یا شام خرج کنید، به کافه و رستوران ایران‌زمین سر بزنید؛ رستورانی که با قیمت‌های رقابتی نسبت به دیگر رستوران های ایرانی دبی، کیفیت و قیمت مناسبی دارد. کافه و رستوران ایران‌زمین از سال 2003 تا‌کنون در دبی فعال است و سه شعبه مختلف در این شهر دارد. 

از‌آنجایی‌که رستوران ایران‌زمین ازنظر کیفیت غذا و خدمات، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در سال 2009 یک شعبه دیگر با وسعت 650 متر مربع تأسیس کرد تا بتواند پاسخ‌گوی نیاز تعداد انبوه سفارش مشتریانش باشد،‌ اما این توسعه به همین‌جا ختم نشد و در سال 2013 هم یک شعبه دیگر به رستوران ایران‌زمین اضافه شد که حدود 800 متر مربع مساحت دارد. جالب است بدانید که این شعبه، به تعدادی از جاهای دیدنی دبی هم نزدیک است. فرقی نمی‌کند به کدام‌یک از این شعبه‌ها می‌روید؛ درهر‌صورت، کیفیت بالایی از غذای ایرانی را تجربه خواهید کرد.

  • ساعت‌ کاری رستوران ایران‌زمین: ۹ صبح تا ۱۲ شب
  • شماره تماس رستوران ایران‌زمین: 97144329661+
  • صفحه اینستاگرام رستوران ایران‌زمین: iranzamindubai@
  • آدرس رستوران ایران‌زمین: دبی داون تاون، در نزدیکی برج خلیفه و عرب مال

موقعیت دقیق رستوران ایران زمین دبی روی نقشه

رستوران ایران زمین
 رستوران ایران‌زمین، از بزرگ‌ترین رستوران های ایرانی دبی
ایران زمین.jpg
غذای رستوران ایران‌زمین

رستوران پارس دبی

رستوران پارس هم یک رستوران ایرانی دبی است که با غذاهای لذیذ و خوش‌مزه‌اش شهرت خوبی بین ساکنان دبی کسب کرده است. از ویژگی‌های مثبت این رستوران، می‌توانیم به امکان رزرو و سفارش آنلاین غذا از سایتش اشاره کنیم؛ اما همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت غذا و خدمات، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت رستوران پارس است. این رستوران از‌نظر قیمت رستوران ایرانی در دبی، در دسته رستوران‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد.

  • ساعت‌ کاری رستوران پارس: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

  • شماره تماس رستوران پارس: 9718004069+

  • آدرس وبسایت رستوران پارس: parsuae.com

موقعیت دقیق رستوران پارس دبی روی نقشه

پارس.jpg
نمای داخلی رستوران پارس دبی
پارس غذا.jpg
غذای رستوران پارس

رستوران آبشار دبی

شاید اولین تعریفی که خیلی از ما، از رستوران ایرانی در دبی داریم، در طعم غذای آن خلاصه شود؛ اما نباید فراموش کنیم که اگر یک رستوران در کنار غذاهای خوش‌مزه‌، محیطی شکیل داشته باشد، محبوبیتش دوچندان می‌شود. اولین ویژگی رستوران آبشار که توجه شما را جلب می‌کند، محیط بسیار دل‌نشین آن است؛ اما ارزش رستوران آبشار فقط در طراحی زیبایش خلاصه نشده است. منوی این رستوران یکی از کامل‌ترین منوهای غذای ایرانی در دبی است و امکان سفارش آنلاین از این رستوران هم برای شما وجود دارد.

  •  ساعت کاری رستوران آبشار: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • شماره تماس رستوران آبشار: 043940950
  • آدرس وبسایت رستوران آبشار: grandabshar.com
  • آدرس رستوران آبشار: جمیرا 3، روبه‌روی مرکز هنرهای اسلامی معراج

موقعیت دقیق رستوران آبشار دبی روی نقشه

آبشار 3.jpg
نمای بیرونی رستوران آبشار
غذای آبشار.jpg
غذاهای رستوران آبشار

رستوران شهرزاد دبی

رستوران شهرزاد را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و بهترین رستوران های ایرانی در دبی دانست. این رستوران در هتل پنج‌ستاره‌ای به نام حیات ریجنسی قرار گرفته است. به‌محض ورود به اینجا، احساسی مشابه قدم زدن در داستان‌های هزار‌و‌یک‌شب را تجربه می‌کنید که دلیل آن هم طراحی ویژه این رستوران ایرانی در دبی است. اگر از مسافران دبی هستید، شب‌ها می‌توانید به این رستوران سر بزنید و علاوه‌بر غذاهای خوش‌طعم، از موسیقی زنده و فضای رؤیایی این رستوران نهایت لذت را ببرید.

در رستوران شهرزاد شما با تنوع بسیار خوبی از انواع‌و‌اقسام غذاهای ایرانی روبه‌رو هستید و البته سرویس‌دهی و مهمان‌نوازی خوب را هم باید به دیگر مزیت‌های این رستوران ایرانی در دبی اضافه کرد. از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی، این رستوران در دسته رستوران‌های متوسط رو‌به‌بالا قرار می‌گیرد و قیمت غذاهای آن نسبتاً گران است.

  • ساعت کاری رستوران شهرزاد: ۷ عصر تا ۱ شب
  • شماره تماس رستوران شهرزاد: ۹۷۱۴۳۱۷۲۲۲۱+
  • صفحه اینستاگرام رستوران شهرزاد: @shahrzad_persian_cuiseine
  • آدرس رستوران شهرزاد: کورنیش دیره

قیمت تور دبی ۷ شب و ۸ روز چقدر است؟

موقعیت دقیق رستوران شهرزاد دبی روی نقشه

lastsecondشهرزاد فضا.jpg
نمای داخلی رستوران شهرزاد،‌ یکی از رستوران های ایرانی در دبی
lastsecondغذا.jpg
چلوکباب رستوران شهرزاد دبی

رستوران حاتم دبی

اگر به‌دنبال یک رستوران ایرانی در دبی هستید که هم محیطی با حال‌‌و‌هوای ایرانی داشته باشد و هم غذاهای لذیذ و خوش‌مزه ایرانی را با قیمتی مناسب و اقتصادی سرو کند،‌ رستوران حاتم گزینه مناسبی برای شماست. قیمت غذاهای موجود در منوی رستوران حاتم در سطح اقتصادی قرار می‌گیرد و طبق نظرات مشتریان، طعم غذاهای اینجا بسیار لذیذ است. قرار گرفتن این رستوران در دل مرکز خرید دبی، به مشتریانش فرصت را می‌دهد تا هم سری به رستوران بزنند و هم گردش در بهترین مراکز خرید دبی را در برنامه خود بگنجانند.

  • ساعت کاری رستوران حاتم دبی: ۱۲ ظهر تا ۱۱.5 شب
  • شماره تماس رستوران حاتم دبی: ۰۰۷۱۴۳۳۹۹۰۰۰
  • آدرس رستوران حاتم دبی: خیابان المرکز المالی،‌ مرکز خرید دبی

موقعیت دقیق رستوران حاتم دبی روی نقشه

lastsecondحاتم.jpg
نمای داخلی رستوران حاتم، معروف‌ترین رستوران ایرانی دبی
lastsecondاتم غذاا.jpg
یکی از غذاهای ایرانی رستوران حاتم

رستوران الاستادی دبی

اگر از کسانی که سال‌هاست ساکن دبی هستند، نشانی یک رستوران ایرانی در دبی را بپرسید، به احتمال بسیار زیاد رستوران الاستادی را به شما معرفی خواهند کرد. منوی این رستوران تنوع خوبی دارد؛ اما کباب‌های اینجا به‌شکل ویژه‌ای زبانزد هستند. از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی، رستوران الاستادی در دسته رستوران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و کیفیت غذاها و سرویس‌دهی در مقایسه با قیمت‌های این رستوران بسیار منصفانه به نظر می‌رسد.

  • ساعت کاری رستوران الاستادی: ۱۱ صبح تا ۱ شب
  • شماره تماس رستوران الاستادی: ۰۰۷۱۴۳۹۷۱۴۶۹
  • صفحه اینستاگرام رستوران الاستادی: @Otadi_1978
  • آدرس رستوران الاستادی: ایستگاه متروی الفهیدی، بور دبی

موقعیت دقیق رستوران الاستادی دبی روی نقشه

lastsecond ost.jpg
رستوران الاستادی، یکی از رستوران های ایرانی در دبی
lastsecond ost qaza.jpg
تصویری از غذاهای رستوران الاستادی

رستوران فارسی دبی

آخرین رستوران ایرانی دبی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، رستوران فارسی است که به‌طور کلی از‌نظر کیفت غذا، دکوراسیون، برخورد کارکنان، هزینه و... رستورانی مناسب است. غذاهای ایرانی که در رستوران فارسی سرو می‌شوند، بسیار متنوع‌اند و در منوی آن، انواع دسر، خورش، کباب و پیش‌غذاهای مطرح ایرانی را می‌توانید پیدا کنید. شاید اگر در سطح جهانی از غذای ایرانی بگوییم، همه به یاد کباب بیفتند؛ اما رسالت این رستوران معرفی انواع‌و‌‌‌‌‌‌‌اقسام غذاهای ایرانی است تا مزه آشپزی ایرانی در ذهن گردشگران جهان، فقط به کباب محدود نشود.

  • ساعت کاری رستوران فارسی: ۱۱.5 صبح تا ۱۱.5 شب
  • شماره تماس رستوران فارسی: 97144539998+
  • آدرس وبسایت رستوران فارسی: farsi-restaurant.com
  • آدرس شعبه 1 رستوران فارسی: منطقه جمیرا لیک تاورز، ساختمان پارادایس، طبقه 1

 

موقعیت دقیق شعبه یک رستوران فارسی دبی روی نقشه

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی، از بهترین رستوران های ایرانی در دبی

رستوران فارسی لست‌سکند .jpg
غذای رستوران فارسی

سفر با تور به دبی

اگر عزم سفر به دبی را دارید، می‌توانید در سایت لست‌سکند وارد بخش تور دبی شوید. با این جست‌‌و‌جو، فهرست کاملی از انواع‌و‌اقسام تورها به مقصد دبی را خواهید دید که به‌آسانی می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید و توری متناسب با سلیقه‌تان انتخاب کنید و بخرید.

سخن آخر

گرچه بخشی از لذت هر سفر، چشیدن طعم خوراک و غذاهای مقصد است؛ اما اگر شما در سفر با تور دبی ۵ شب و ۶ روز هوس کردید غذاهای خوش‌مزه و لذیذ ایرانی میل کنید، می‌توانید با خیال آسوده به این فهرست که شامل بهترین رستوران های ایرانی در دبی است، مراجعه کنید. شما چه تجربه‌ای از چشیدن طعم غذاهای ایرانی در کشورهای دیگر دارید؟ کدام رستوران ایرانی در دبی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ مشتاقیم تا نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.