آغاز فروش تورهای نوروزی در لست سکند

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
فروش تورهای نوروزی لست سکند شروع شد!
06 بهمن 1400 08:00
0

شما از آن دسته افرادی هستید که سفر کردن در نوروز را دوست دارید یا ترجیح می‌دهید سفرتان را به مواقع دیگر موکول کنید؟ اینکه تصمیم بگیریم در تورهای نوروزی شرکت کنیم یا نه به اولویت‌ها و علایق و البته شرایطمان بستگی دارد، زیرا گاهی علاقه شخصی‌تان سفر در نوروز نیست امّا به دلیل شرایط کاری ناچارید فقط هنگام نوروز سفر کنید. حالا که کمتر از دو ماه به آمدن نوروز 1401 مانده، فروش تورهای نوروزی 1401 لست سکند شروع شده و به همین مناسبت، می‌خواهیم کمی هم درباره تور نوروز بگوییم. 

چه منتظر فروش تورهای نوروزی لست سکند بودید و چه هنوز تصمیم قطعی برای خرید تور نوروز نگرفته‌اید، با مراجعه به صفحه تورهای نوروزی لست سکند می‌توانید جزئیات مقاصد و تورهایی که در نوروز برگزار می‌شود را ببینید. در ادامه هم از تورهای نوروزی لست سکند می‌گوییم و هم نکاتی که ممکن است در انتخاب تور کمکتان کند، پس با ما همراه باشید.

03-Nowruz 1401 (00-11-06) (2).jpg

تورهای نوروزی لست سکند

بعد از دو نوروز کرونایی که سفرها را به حال تعلیق درآورده بود و کمتر توری در نوروز برگزار میشد، حالا با گسترش واکسیناسیون تورهای نوروزی 1401 قرار است در مقاصد مختلف دنیا برگزار شود. شاید عده‌ای تصوّر کنند که از حالا فکر کردن به سفر نوروزی زود است، ولی واقعیت این است چون نوروز چند ویژگی بسیار مطلوب و مهم دارد، معمولا تورهایش هم به چشم بر هم زدنی تکمیل می‌شوند، بنابراین از اوایل بهمن ماه فروش تورهای نوروزی آغاز می‌شود.

تورهای نوروز 1401 لست سکند هم چند روزی است که فروشش آغاز شده و آنهایی که منتظر باز شدن فروش تورهای نوروزی بودند، می‌توانند با مراجعه به بخش تورهای نوروزی لست سکند، سفر مورد نظرشان را پیش از اینکه تکمیل ظرفیت شود، خریداری کنند. وارد هر تور که بشوید، جزئیات تور همراه با اطلاعات پرواز، هتل، روز و تاریخ و آژانس مسافرتی به شما نمایش داده می‌شود برای اینکه بتوانید تور مورد نظرتان را با دقت بیشتری بخرید. ضمن اینکه توضیحات لازم درباره تورهای نوروزی را در همین صفحه داده‌ایم.

تورهای نوروزی لست سکند، هم شامل مقاصد داخلی می‌شود و هم خارجی. تورهای خارجی کشورهای متنوعی از قاره‌های مختلف جهان است. پس اگر منتظر بودید وضعیت کرونا بهتر شود تا یک سفر بهاری هیجان انگیز را تجربه کنید، الان وقتش است. البته همچنان هم سفرها با اختیاط و رعایت شرایط لازم انجام می‌شود تا کرونا دوباره اوج نگیرد امّا خوشبختانه امکان سفر فراهم است و مقاصد بی‌نظیری هم آماده ورود مسافرانند.

تور استانبول نوروز 1401
استانبول از تورهای نوروزی محبوب ایرانی ها

بهترین زمان خرید تورهای نوروزی لست سکند

شاید حالا این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین زمان خرید تور نوروزی کی است و چقدر فرصت دارید؟ همانطور که پیشتر هم گفتیم، با توجه به ویژگی‌های فراوان تورهای نوروزی، افراد زیادی در این موقع از سال قصد خرید تورهای نوروزی را می‌کنند به همین دلیل تورها به سرعت پر می‌شوند. امّا بستگی به خودتان هم دارد که چقدر برای خرید تور نوروزی 1401 مصرّ هستید و مقصدتان کجاست؟

بدون شک اگر حتما می‌خواهید تور نوروزی بخرید و مقصدتان هم معلوم است، معطّل نکنید و در اولین فرصت تورتان را بخرید، زیرا اگر از اولین نفرها باشید، طیف وسیعی از انتخاب‌ها پیش رویتان است و می‌توانید بهترین شرایط را انتخاب کنید ولی هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم، هم به احتمال زیاد تورها قیمتشان بالا می‌رود و هم انتخاب‌های کمتری خواهید داشت، لذا ناچارید هم هزینه بیشتر بپردازید و هم توری که می‌خرید باب میلتان نباشد.. این مسئله مخصوصا درباره تورهای محبوبی مثل شهرهای ترکیه و ارمنستان و گرجستان که افراد بیشتری برای تور نوروز انتخابشان می‌کنند، بیشتر اتّفاق میفتد.

امّا در نهایت نمی‌توان تعیین کرد که هر تور تا کی ظرفیتش تکمیل می‌شود و چقدر فرصت خرید دارید چون بازار عرضه و تقاضا هر سال متفاوت می‌شود و تاریخ دقیق نمی‌توان مشخص کرد. احتمال می‌رود با توجه به افزایش قیمت سفرهای خارجی، امسال سفرهای داخلی و مقاصد خارجی ارزان قیمتی مثل استانبول، آنتالیا، وان، گرجستان و ارمنستان بیش از سال‌های گذشته و همچنین بیشتر از مقاصد اروپایی و آسیای شرقی فروخته شوند. بنابراین، اگر قصد دارید به این مقاصد سفر کنید، بهتر است زودتر برای خریدشان اقدام کنید.

تورهای ترکیه نوروز 1401

تورهای نوروزی ترکیه از آنجایی که هم متنوعند و هم قیمت مناسبی دارند، معمولا محبوبترین تورهای نوروزی برای ایرانیان محسوب می‌شوند. در میان تور ترکیه نوروز 1401، تور استانبول نوروز 1401 احتمال دارد میان همه تورهای نوروزی، محبوبترین باشد چون سلایق مختلفی را در خودش جا می‌دهد. در کنار آن با توجه به هوای مطلوب و تعطیلات زیادی که در ایام نوروز هست، تور آنتالیا نوروز 1401 هم می‌تواند افراد بسیاری را به خودش جذب کند امّا افرادی که هدفشان از تور آنتالیا تفریحات آبی باشد، نوروز کمی سرد خواهد بود. بنابراین اگر مقصدتان در تورهای نوروزی ترکیه است، بهتر است هر چه سریعتر برای خریدش اقدام کنید.

 

تور نوروز
آغاز فروش تورهای نوروزی

آیا در نوروز هم تور لحظه آخری و اقساطی هست؟

با توجه به اینکه قیمت تورها در نوروز بیش از حالت عادی می‌شود، عده‌ای می‌خواهند با خرید تور لحظه آخری و تور اقساطی نوروزی، خرید تور را آسان‌تر کنند. لست سکند مثل سایر اوقات سال در کنار تورهای عادی، تور اقساطی و لحظه آخری هم دارد امّا باید به این مسئله توجه کنید که شرایط نوروز کمی متفاوت است و به دلیل درخواست زیاد، اگر دست نجنبانید ممکن است چیزی دستگیرتان نشود. 

اگر هدفتان خرید تور اقساطی در نوروز است، بهتر است هر چه سریعتر اقدام کنید، زیرا در شرایط اقتصادی فعلی که قدرت خرید درصد زیادی از مردم پایین است، بسیاری از مسافران به خرید تورهای اقساطی روی آورده‌اند و طرفداران این سبک تور بیشتر از گذشته شده، لذا اگر می‌خواهید تور نوروزی را به صورت اقساطی تهره کنید، هر چه سریعتر نسبت به خریدش باید اقدام کنید چون به سرعت تمام می‌شود.

امّا برای خرید تور لحظه آخری نوروزی تا رویهای آخر اسفند باید منتظر بمانید. لازم است بدانید که معمولا افرادی منتظر خرید تور لحظه آخری نوروزی می‌مانند که تصمیمشان برای خرید تور نوروزی قطعی نیست و ترجیحشان این است که اگر تور لحظه آخری یافتند، سفر کنند. زیرا با توجه به پرطرفدار بودن تورها در نوروز، کمتر توری ظرفیتش خالی می‌ماند که بخواهد با فروش ارزانتر، ظرفیتش را تکمیل کند. لذا خرید تور لحظه آخری نوروزی همراه با ریسک است و ممکن است تور لحظه آخری از مقصدی که می‌خواهید، پیدا نکنید.

تورهای نوروزی ارمنستان
تورهای نوروزی ارمنستان

سخن آخر

 در این متن از شروع فروش تورهای نوروزی لست سکند گفتیم که اگر قصد خرید تور نوروزی دارید، هر چه زودتر اقدام کنید. به تأخیر انداختن خرید توری که منتظرش بودید، باعث می‌شود هم هزینه بیشتر بپردازید و هم رضایتتان جلب نشود. بنابراین پیشنهادمان این است که پیش از ورود به ماه آخر امسال، درباره سفر نوروریتان تصمیم بگیرید و تور نوروزی را بخرید که بعدا پشیمان نشوید. علاوه بر اطلاعات هر صفحه تور، با مراجعه به بخش سفرنامه‌های لست سکند و بلاگ، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره تجربه مسافران و مقصدی که می‌خواهید سفر کنید به دست آورید. خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ای از تورهای نوروزی داشته‌ای برای ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

 

 تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.