لست سکند 12 ساله شد!

5
از 4 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تولد 12 سالگی لست سکند و خبرهای خوب
04 خرداد 1401 12:40
22

امروز 12 اُمین 4 خردادی است که در لست سکند می‌گذرد و همینطور که پر امید در حال فوت کردن شمع دوازده سالگی لست سکند هستیم، آرزو داریم لست سکند 12 ساله را در پختگی و میانسالی هم دور هم جشن بگیریم و شاهد قد کشیدن و بالندگی‌اش باشیم. این سال‌هایی که گذشت نه فقط برای لست سکند، بلکه برای بیشتر کسب و کارها به سختی سپری شد. در کنار سختی‌ها، تغییرات و بهبودی‌هایی هم حاصل شد که ما را به مسیر امیدوار کرد. 

حالا به مناسبت تولد لست سکند هم می‌خواهیم از همراهی همیشگی و محبت‌های بی‌دریغ شما تشکر کنیم و هم گردشی در عملکرد یک سال اخیر لست سکند داشته باشیم. در نهایت هم یک خبر خوب برایتان داریم که به بهانه تولد لست سکند، اعلامش می‌کنیم. 

Blog copy 3.jpg

در این یک سال چه گذشت؟

 از ابتدا ایده لست سکند برای آسان کردن سفر شکل گرفت و بعد از 12 سال هنوز روی هدفمان هستیم و با ایده‌پردازی و بررسی‌های لازم، تلاش می‌کنیم سفر کردن را هم برای مسافران راحت‌تر کنیم و هم کسب و کارهای گردشگری بتوانند سهمی از بازار را داشته باشند؛ بنابراین در این معادله سعی می‌کنیم حواسمان به هر دو طرف ماجرا باشد که طعم تجربه‌ها را دلپذیر کند.

از خرداد گذشته تا امسال اتفاقات مهمی در لست سکند افتاد که بخشی از مهمترین آنها را با شما هم به اشتراک می‌گذاریم. این تیک‌هایی که خوردند، برایمان باارزش بودند و قدم‌هایمان را مطمئن‌تر کردند:

  • رونمایی اولیه از سیستم فروش آنلاین تورها (Market Place)  در مهر 1400
  • جابه‌جایی دفتر لست سکند و شروع توسعه تیم‌ها در دی‌ماه 1400
  • رونمایی رسمی از سیستم فروش آنلاین تورها (Market Place) در اسفند 1400
  • برگزاری اولین همایش لست سکند و شرکای تجاری در بهمن ماه 1400
  • گسترش چند برابری بخش پشتیبانی مشتریان لست سکند در اردیبهشت 1401

 و البته، برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌هایی که قرار است امروز همراه با تولد لست سکند اعلام شود. در ادامه به مناسبت تولد 12 سالگی لست سکند، مسیر فعالیت لست سکند را از ابتدا تا امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم.

SLIDE 07 copy-100.jpg

SLIDE 01 copy-100.jpg
فعالیت لست سکند از ابتدا تا سال 91
SLIDE 02 copy-100.jpg
فعالیت‌های لست سکند از سال 92 تا 94
SLIDE 03 copy-100.jpg
فعالیت‌های لست سکند از سال 97 تا 95
SLIDE 04 copy-100.jpg
فعالیت‌های لست سکند از سال 1400 تا 98
SLIDE 06 copy-100.jpg
فعالیت‌های امسال لست سکند 

هدیه لست سکند در روز تولدش

 چند سالی بود، احوال یکی از رویدادهای محبوب و همیشگی لست سکند را می‌گرفتید و ما هم می‌گفتیم لازم است تا بهتر شدن اوضاع دست نگه داریم. از سال گذشته که واکسیناسیون گسترش پیدا کرد و اوضاع کمی رو به بهبود رفت، ما را به فکر انداخت که شرایطش را مهیا کنیم و رسم هرساله‌مان را امسال، ویژه و مفصل‌تر برگزار کنیم که جای خالی سال‌های گذشته را پر کند. 

امّا چه زمانی بهتر از تولد لست سکند که بخواهیم شما را در جریان این خبر خوب بگذاریم؟ پس بدون معطّلی به اطلاعتان می‌رسانیم که قرار است نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی را با جوایز ویژه برگزار کنیم زیرا همیشه باور داریم سفرنامه نویسی فرهنگی است که باید گسترش پیدا کند. در این دوره از مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند، علاوه بر هدیه‌های ارزشمندی که برای برندگان بخش‌های مختلف در نظر گرفته‌ایم، قرعه کشی برای تورهای لوکس صد در صد رایگان هم داریم. امّا قرار نیست کسی ناامید و دل‌آزرده مسابقه را ترک کند، زیرا برای باقی سفرنامه‌نویسانی که نه جایزه برده‌اند و نه قرعه کشی، بن 250 هزار تومانی اعتبار لست سکند در نظر گرفته‌ایم.

مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند از امروز (4 خرداد 1401) شروع می‌شود و تا 30 مهر فرصت دارید آثارتان را برای ما ارسال کنید. البته اگر بعد از آخرین مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند تا امروز سفرنامه‌هایتان را ارسال کرده‌اید و در سایت منتشر شده هم می‌توانید در مسابقه شرکت کنید.

 

جشن تولد لست سکند چگونه گذشت؟

 از خبرها و جمع‌بندی‌ها که بگذریم، می‌رسیم به امروز و جشن تولد لست سکند. جشن تولد امسال لست سکند کمی متفاوت با هر سال بود، چون لست سکندی‌ها تصمیمی متفاوت‌تر از همیشه گرفتند؛ جشن تولد 12 سالگی لست سکند همراه با پیتزا پارتی بود و بعد از آن هم با هم شمع 12 سالگی را فوت کردیم و کیک تولد را قسمت کردیم تا شیرینی بزرگ شدن لست سکند در دلمان جوانه بزند. امسال هم که به پیتزا پارتی برگزار می‌شود، ولی امیدواریم سال دیگر همه چیز روبه‌راه باشد که جشنی درخور با کاربران قدیمی و همیشه فعال لست سکند برگزار کنیم.

Last Birthday-Pizza Party (01-02-31).jpg
پیتزاپارتی 12 سالگی لست سکند

سخن آخر

در این متن سعی کردیم به مناسبت تولد لست سکند، هم از خبرهای خوب بگوییم و هم از آنچه در یک سال اخیر گذشته است. مثل همیشه پرامید و پرتلاش کنارتان هستیم و به پشتیبانی شما ایمان داریم. امّا بدانید که برنامه‌ها و آینده تازه‌ای پیش روی لست سکند است و با همه توانمان برای رسیدن به آن در تلاشیم.

به مناسبت تولد لست سکند، خوشحال می‌شویم از احساستان نسبت به لست سکند و تجربه خرید تور لست سکند بگویید.   

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.