مراکز خرید آنتالیا؛ بهترین پاساژها در مناطق معروف

4.3
از 12 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برترین مرکز خریدهای آنتالیا از نظر مردم + تصاویر
18 آبان 1402 08:00
5

مراکز خرید آنتالیا، تفریحی هیجان‌انگیز برای افرادی است که پاساژگردی و خرید، روحشان را تازه می‌کند. به احتمال زیاد فکر می‌کنید که مراکز خرید، فقط برای خانم‌ها جذاب هستند و آقایان فقط باید در انتظار پایان خرید باشند؛ اما واقعیت امر چیز دیگری است. مراکز خرید در آنتالیا برای سرگرم کردن هر سن و سلیقه‌ای، امکانات خاصی را فراهم کرده‌اند. به‌عنوان مثال، مراکز خرید آنتالیا مجهز به فودکورت، سینما، کافی‌شاپ و سالن بازی برای کودکان است. پس با خیال راحت، به‌صورت خانوادگی به این پاساژها بروید و مدتی را در بهترین مراکز خرید در آنتالیا سپری کنید.

در این متن از مجله گردشگری لست‌سکند فهرستی از این مراکز خرید را می‌بینید که براساس محله و موقعیت قرارگیری‌شان، دسته‌بندی شده‌اند. این تقسیم‌بندی به شما کمک می‌کند در هر محله‌ای که اقامتگاهتان را رزرو کرده‌اید، نزدیک‌ترین مرکز خرید را پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا کدام‌اند؟

مرکز خرید کمر، مرکز خرید هتل سرزمین افسانه‌ها، فروشگاه ام ام میگروس بلک، سیتی سنتر بلک، مرکز خرید آگورا، مرکز خرید مال آف آنتالیا، مرکز خرید مارک آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی، مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا، مرکز خرید میگروس، مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال، مرکز خرید لائورا و مرکز خرید آکاپارک از بهترین مراکز خرید آنتالیا هستند. البته مراکز خرید در آنتالیا تنها به این موارد محدود نمی‌شود و لیست بلندبالایی از آن‌ها را می‌توانید در ادامه ببینید. با ما همراه باشید تا این مراکز خرید را یکی‌یکی به شما معرفی کنیم و بگوییم که هرکدام برای خرید چه محصولاتی بهتر هستند.

مراکز خرید کمر آنتالیا

در این بخش قرار است با مراکز خرید در کمر آنتالیا آشنا شوید. مراکز خریدی که شبیه به مجتمع‌‌های تجاری نیستند و حال‌وهوای سنتی خود را حفظ کرده‌اند. این مراکز خرید، بیشتر در دل خیابان‌ها جاری‌اند و دست‌فروش‌ها، آن‌ها را اداره می‌کنند. حس خوب پیاده‌روی در کنار بازارهای رنگارنگ، مواد غذایی تازه و لذت دیدن صنایع‌دستی در آنتالیا فقط با مراجعه به مراکز خرید کمر ممکن است. در ادامه، این مراکز خرید را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

مرکز خرید کمر (Kemer Shopping Center)

اولین مرکز خریدی که در لیست مراکز خرید آنتالیا قرار گرفته، مرکز خرید کمر است. این مرکز خرید، یک سوپرمارکت، چندین بوتیک لباس، فروشگاه‌های جواهرات، کفش و همچنین کالاهای چرمی مانند کمربند و کیف دارد. برخلاف اکثر مراکز خرید، می‌توانید در برخی از فروشگاه‌های این منطقه برای قیمت کالاها چانه بزنید؛ اما باید در این زمینه حرفه‌ای باشید.

این مرکز خرید به‌قدری بزرگ است که می‌توانید ساعت‌ها در آن قدم بزنید و از مغازه‌های رنگارنگش لذت ببرید. اگر هنگام بازدید احساس گرسنگی کردید، می‌توانید به فودکورت مجموعه که در طبقه آخر است، مراجعه کنید. در این فودکورت رستوران‌های محلی و فست‌فودهای زنجیره‌ای، آماده پذیرایی از شما هستند. البته بهتر است قبل از مراجعه به این رستوران‌ها از قیمت غذا در ترکیه مطلع باشید تا با توجه‌ به بودجه سفرتان، سفارش دهید.

  • ساعت کاری مرکز خرید کمر: از 9 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید کمر: منطقه کمر، خیابان آکدنیز

موقعیت دقیق مرکز خرید کمر آنتالیا

kemer shopping cnter...jpg
مرکز خرید کمر، از مراکز خرید آنتالیا

خیابان خرید بلوار آتاتورک (Ataturk Boulevard shopping street)

اگر به خرید در آنتالیا علاقه دارید، با مراجعه به خیابان خرید بلوار آتاتورک چیزهای هیجان‌انگیزی در انتظارتان است؛ زیرا خیابان خرید بلوار آتاتورک در مرکز منطقه کمر، بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان خرید شهر است. در کنار مغازه‌های سوغاتی، می‌توانید جواهرات، صنایع‌دستی، قهوه ترک، شیرینی، فرش و منسوجات را در این بازار که از بهترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود، خریداری کنید.

در این محل، بازارهای روباز هفتگی نیز برای فروشندگان محصولات محلی برپا می‌شود. روزهای دوشنبه می‌توانید انواع میوه‌ها، سبزی‌جات، ادویه‌ها و شیرینی‌های محلی را که کشاورزان از سراسر منطقه به کمر آورده‌اند، در این بازار پیدا کنید. گفته می‌شود دوشنبه‌بازار، بزرگ‌ترین بازار محصولات تازه در شهر آنتالیاست. سه‌شنبه‌ها هم بازار نساجی در این بلوار دایر می‌شود و فروشندگان، پوشاک و پارچه را با قیمت مناسب به گردشگران می‌فروشند. با اینکه این بازارها از مراکز خرید ارزان در آنتالیا محسوب می‌شوند، اما هنر چانه‌زنی می‌تواند قیمت‌ها را تا حدی تغییر دهد.

  • ساعت کاری مغازه‌های خیابان آتاتورک: از 9 صبح تا 8 شب

  • آدرس خیابان خرید بلوار آتاتورک: منطقه کمر، بلوار آتاتورک

 

موقعیت دقیق خیابان خرید بلوار آتاتورک

Ataturk Boulevard shopping street 2.jpg
خیابان خرید بلوار آتاتورک، از مراکز خرید کمر آنتالیا

بازار کمر (Bazar Kemer)

بازار رنگارنگ کمر در بلوار آتاتورک، پنجشنبه‌ها دایر می‌شود و انواع زیور‌آلات چینی و کالاهای دست‌دوم در آن به فروش می‌رسد. به همین دلیل، این بازار یکی از مراکز خرید ارزان در آنتالیا به شمار می‌آید. تخفیف گرفتن هنگام خرید در بازار کمر، امری ضروری است؛ زیرا این بازار در خیابان اصلی توریستی منطقه کمر قرار دارد و فروشندگان این منطقه قیمت‌ها را کمی بالاتر از نرخ اصلی به گردشگران اعلام می‌کنند. اگر نزدیک به زمان تعطیل شدن بازار به آن مراجعه کنید، حتی ممکن است بتوانید تخفیف بیشتری از فروشندگان بگیرید؛ زیرا آن‌ها مشتاق هستند تمام محصولات خود را در همان روز و تا پیش از تعطیلی بازار بفروشند.

  • ساعت کاری بازار کمر: پنجشنبه‌ها از 8 صبح تا 3 بعدازظهر

  • آدرس بازار کمر: منطقه کمر، خیابان دنیز

 

موقعیت دقیق بازار کمر

Bazar Kemer.jpg
بخشی از بازار کمر در آنتالیا

بازار اسکار کمر (Oscar bazaar Kemer)

بازار اسکار، مرکز خرید تقریباً بزرگی در کمر است که ردیف‌های طولانی از مغازه‌های سرپوشیده و چادرها در فضای بازش قرار دارد. در این بازار، هر چیزی که تصور کنید به فروش می‌رسد. چه دنبال سوغاتی، منسوجات، کیف‌دستی و کفش باشید، چه شیرینی و میوه‌های تازه و خشک، در بازار اسکار کمر می‌توانید پیدا کنید. این بازار در ضلع غربی خیابان خرید بلوار آتاتورک قرار دارد؛ جایی که مملو از مراکز خرید خیابانی است. در این بازار هم قیمت‌ها واقعی نیستند و با چانه‌زنی تغییر می‌کنند.

  • ساعت کاری بازار اسکار کمر: از 9.5 صبح تا 12 شب

  • آدرس بازار اسکار کمر: منطقه کمر، بلوار آتاتورک، نبش میدان جمهوریت

    موقعیت دقیق بازار اسکار کمر

oscar bazar kemer.jpg
بازار اسکار کمر، از بهترین پاساژهای آنتالیا 

مراکز خرید بلک آنتالیا

منطقه بلک که جزو بهترین مناطق آنتالیا از نظر کیفیت هتل‌ها به شمار می‌رود، علاوه‌بر آرامش، لذت و سرگرمی، چند مرکز خرید را نیز در خود جای داده است. منطقه بلک حدود ۲۹ کیلومتر تا آنتالیا فاصله دارد؛ اما مسافران این منطقه بیشتر اوقات، مراکز خرید آنتالیا را برای خرید انتخاب می‌کنند، زیرا تنوع بیشتری نسبت به بازارهای محلی بلک دارند. اگر در این منطقه اقامتگاه خود را رزرو کرده‌اید، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های پوشاک برند، فروشگاه‌های سوغاتی، فروشگاه‌های فرش و جواهرات‌فروشی موجود در منطقه، می‌تواند کارتان را راه بیندازد. در ادامه، این مراکز خرید در بلک را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید هتل سرزمین افسانه‌ها (The Land Of Legends)

لند آف لجندز، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید بلک آنتالیا محسوب می‌شود که در هتلی با همین نام قرار دارد. این مرکز خرید که به شکل یک خیابان است، خرید و سرگرمی را همراه با شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان و رستوران‌های بی‌نظیر همراه کرده است. لند آف لجندز که از بهترین مراکز خرید در آنتالیا به شمار می‌رود، فرصتی برای تجربه لذت خرید در فضای باز همراه با فروشگاه‌های زیبا و لوکس را برای مسافران منطقه بلک فراهم می‌کند. هزاران محصول، از لوازم آرایشی گرفته تا لباس، لوازم الکترونیکی تا اسباب‌بازی، در خیابان خرید این هتل به فروش می‌رسد.

  • ساعت کاری مرکز خرید لند آف لجندز: از 10 صبح تا 12 شب

  • آدرس مرکز خرید لند آف لجندز: منطقه بلک، بلوار آتاتورک

موقعیت دقیق مرکز خرید لند آف لجندز

The Land Of Legends.jpg
نمایی از هتل سرزمین افسانه‌ها
The Land Of Legends2.jpg
خیابان خرید در هتل سرزمین افسانه‌ها

فروشگاه ام ام میگروس بلک (MM Migros)

فروشگاه‌های میگروس در سراسر کشور ترکیه وجود دارند. یکی از مراکز خرید آنتالیا که می‌توانید انواع مواد غذایی متنوع را در آن پیدا کنید، فروشگاه ام ام میگروس بلک است. علاوه‌بر مواد غذایی، این فروشگاه لوازم خانه و لباس را به‌صورت محدود برای فروش دارد. فروشگاه ام ام میگروس یکی از مراکز خرید ارزان آنتالیا به شمار می‌رود. به همین دلیل برای خرید مایحتاج سفر گزینه مناسبی است.

  • ساعت کاری فروشگاه ام‌ ام میگروس بلک: از 9 صبح تا 11 شب

  • آدرس فروشگاه ام ام میگروس بلک: منطقه بلک، خیابان توریزم

موقعیت دقیق مرکز خرید ام ام میگروس بلک

MM Migros2.jpg

نمای بیرونی مرکز خرید ام ام میگروس بلک

سیتی سنتر بلک (City Center Belek)

یکی از مراکز خرید که می‌توان گفت بهترین مرکز خرید بلک نیز محسوب می‌شود، سیتی سنتر بلک است. این مرکز خرید تعدادی فروشگاه لباس، فروشگاه سوغات و فروشگاه کیف و کفش را در خود جای داده است. اکثر افرادی که در منطقه بلک اقامت دارند، از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. خوب است بدانید که این مجموعه در نزدیکی ساحل مدیترانه قرار دارد و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از دریا و کوه‌ها به گردشگران می‌دهد. اگر دوست داشتید پاساژگردی را با پیاده‌روی در ساحل به پایان برسانید، می‌توانید از سواحل آنتالیا در حوالی سیتی سنتر بلک دیدن کنید.

  • ساعت کاری سیتی سنتر بلک: از 9 صبح تا 12 شب

  • آدرس سیتی سنتر بلک: منطقه بلک، خیابان آتاتورک

موقعیت دقیق سیتی سنتر بلک 

city center belek 2.jpg
 سیتی سنتر بلک، یک مرکز خرید در بلک آنتالیا
city center belek.jpg
سیتی سنتر بلک، از پاساژهای آنتالیا 

سایر مراکز خرید آنتالیا

شهر آنتالیا به سه منطقه لارا در شرق، کنیالتی در غرب و منطقه کپز در شمال، تقسیم‌بندی می‌شود. تمام این مناطق بهترین مراکز خرید آنتالیا را در خود جای داده‌اند که بزرگ‌ترین مراکز خرید در آنتالیا و حتی مدیترانه هم محسوب می‌شوند. این موضوع باعث شده تا گردشگرانی که در مناطق نزدیک شهر آنتالیا مانند بلک و کمر اقامت دارند، برای خریدهای کامل‌تر و لوکسشان، مسافت بین این مناطق تا مرکز شهر را با استفاده از وسایل حمل و نقل در آنتالیا طی کنند و خود را به یکی از مراکز خرید بزرگ آن برسانند. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا می‌پردازیم که بازدید از آن‌ها یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارها در آنتالیا است.

مرکز خرید آگورا (Agora Mall)

اگر خرید از ایکیا (فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی) در لیست کارهایی است که باید در آنتالیا انجام دهید، حتماً از مرکز خرید آگورا که روبه‌روی فرودگاه آنتالیا قرار دارد، دیدن کنید. این مرکز خرید، یکی از جدیدترین مراکز خرید در آنتالیا، خارج از مرکز شهر و در منطقه کپز است. در مرکز خرید آگورا یک سالن سینما، یک پارک موضوعی برای کودکان و یک سالن بولینگ قرار دارد که باعث می‌شود علاوه‌بر خریدی لذت‌بخش، برای ساعاتی سرگرم شوید. در بخش آتریوم و فضای باز این مرکز خرید آنتالیا، می‌توانید چند رستوران و کافه را پیدا کنید.

  • ساعت کاری مرکز خرید آگورا: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید آگورا: منطقه کپز، خیابان آلتینوا سینان، خیابان چاگداش

موقعیت دقیق مرکز خرید آگورا

Agora Mall.jpg
نمای کلی مرکز خرید آگورا، از بهترین پاساژهای آنتالیا 

مرکز خرید مال آف آنتالیا (Mall of Antalya Shopping Center)

اگر برای خرید روی ترکیه حساب کرده‌اید و پس از پرس‌وجوهای فراوان میان استانبول یا آنتالیا، شهر ساحلی آنتالیا بیشتر نظرتان را جلب کرده، باید بگوییم که تصمیم خوبی گرفته‌اید. مال آف آنتالیا، بزرگ‌ترین مرکز خرید در آنتالیا با بیش از 234 مغازه به شمار می‌آید و می‌تواند به تمام نیازهای شما پاسخ دهد. مرکز خرید آنتالیا به‌دلیل خدمات و امکانات خود، موفق به دریافت جایزه شده است. این مرکز خرید که در سال 2017 در منطقه کپز راه‌اندازی شد، مکانی برای سرگرمی همراه با خرید است. در راهنمای سفر به آنتالیا هم از این مرکز خرید به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا نام برده‌ایم.

راهنمای سفر به آنتالیا

در مال آف آنتالیا، بخش‌های بازی و سرگرمی همراه با سینما، گالری‌ها و موارد دیگر، یک روز پر از هیجان و ماجراجویی را برای شما تدارک دیده است. مرکز خرید آنتالیا با اوت‌لت دیپو در یک مکان قرار دارند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی از هر دو مرکز خرید بازدید کنید. علاوه‌بر این، مرکز خرید آنتالیا فرهنگ و سبک زندگی شهر را زیر یک سقف آورده است.

  • ساعت کاری مرکز خرید مال آف آنتالیا: از 10 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید مال آف آنتالیا: منطقه کپز، خیابان آلتینوا سینان، پلاک 309

موقعیت دقیق مال آف آنتالیا

Mall of Antalya Shopping Center1.jpg
تصویری از مال آف آنتالیا
9-Best-Shopping-Centers-in-Antalya-in-Turkey.jpg
مال آف، از مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Shopping Mall)

در میان بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید مارک آنتالیا به داشتن بزرگ‌ترین پارکینگ معروف است. این مرکز خرید می‌تواند هم‌زمان بیش از 3000 وسیله نقلیه را در پارکینگش جا دهد. مرکز خرید مارک آنتالیا تمام امکانات لازم را برای خرید و سرگرمی در اختیار مسافران شهر آنتالیا می‌گذارد.

این مجموعه که در قلب شهر آنتالیا واقع شده است، از هر قسمت شهر به‌راحتی در دسترس است. مرکز خرید مارک آنتالیا، بهترین نام‌ها و برندهای تجاری مانند Levi's ،Madame Coco ،Adidas ،Mado ،H&M و Mango را در خود جای داده است. این مرکز، مجموعه‌ای از 155 برند ملی و بین‌المللی را برای خرید در آنتالیا در اختیار دارد. فودکورت مرکز خرید مارک آنتالیا با بهترین رستوران‌ها، فست‌فود و کافه‌ها، فضای مناسبی را برای استراحت بعد از یک خرید طولانی به وجود آورده است.

  • ساعت کاری مرکز خرید مارک آنتالیا: از 10 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا: مورات پاشا، محله تاحیل پازاری، خیابان کاظم اوزلاپ، پلاک 84

موقعیت دقیق مرکز خرید مارک آنتالیا

Markantalya-Mall.png
مرکز خرید مارک، از پاساژهای آنتالیا 
mark-antalya.jpg
مرکز خرید مارک، از بهترین مراکز خرید در آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی (TerraCity)

مرکز خرید تراسیتی یکی از مراکز خرید درجه‌یک در آنتالیاست که با بیش از 180 فروشگاه، سبکی منحصربه‌فرد و ترکیبی عالی از برندهای ملی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. اگر با کودکتان به این سفر رفته‌اید و در بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان اقامت کرده‌اید، وجود سالن بازی کودکان در مرکز خرید تراسیتی می‌تواند کاری کند آن‌‌ها نیز از سفرشان لذت ببرند. مرکز خرید Tarracity که در منطقه لارا واقع شده، مکانی است که در آن می‌توانید خرید را با سرگرمی همراه کنید. در فودکورت آن بیش از 30 رستوران هست که انواع غذای بین‌المللی و سنتی ترکی را برای بازدیدکنندگان سرو می‌کنند. فضای فودکورت این مرکز خرید به‌اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند 1000 مهمان را هم‌زمان در خود جای دهد. همچنین وجود سینمای بزرگ و فضای داخلی جذاب، آن را به محبوب‌ترین جاذبه آنتالیا تبدیل کرده است.

  • ساعت کاری مرکز خرید تراسیتی: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید تراسیتی: مورات پاشا، خیابان تکلی اوگلو، پلاک 55

 

موقعیت دقیق مرکز خرید تراسیتی

teracity.jpg
مرکز خرید تراسیتی، از مراکز خرید آنتالیا
terracity.jpg
مرکز خرید تراسیتی، از بهترین مراکز خرید در آنتالیا

مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا (Özdilek Park Shopping Mall Antalya)

مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا، قدیمی‌ترین مرکز خرید در منطقه کپز آنتالیا و مکانی عالی برای گشت‌وگذار است. این مرکز خرید در سال 2009 ساخته شد و از آن زمان به بعد، یکی از پرطرف‌دارترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود. 144 مغازه و چند بازار محلی در داخل مرکز خرید هست که می‌توانید حوله‌ها و اقلام پارچه‌ای حمام ترکی را از آن‌ها خریداری کنید. از برندهای Addison گرفته تا Pantaloons ،KFC ،Popeyes و Ozdilek در مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا پیدا می‌شود. اوزدلیک پارک آنتالیا مهم‌ترین مرکز فرهنگی و گردشگری این شهر هم محسوب می‌شود. می‌توان گفت که این مرکز خرید در 4 طبقه با فروشگاه‌های متنوع، یکی از تفریحات آنتالیا است که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

  • ساعت کاری مرکز خرید اوزدلیک: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید اوزدلیک: منطقه کپز، محله فابریکالار، خیابان فکری ارتن، پلاک 2

موقعیت دقیق مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا

ozdilek-park-001.jpg
مرکز خرید اوزدلیک، از قدیمی‌ترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اراستا آنتالیا (Erasta Shopping Mall Antalya)

با در نظر گرفتن دو هدف خرید و سرگرمی، اراستا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است. این مرکز خرید با طراحی منحصربه‌فرد محیط نیمه‌باز خود، به یکی از جاذبه‌های محبوب منطقه کپز آنتالیا تبدیل شده است. از مجموعه کفش‌های کلاسیک Deichmann گرفته تا لباس‌های غیررسمی H&M و لباس‌های ورزشی Decathlon، مرکز خرید اراستا همه طرح‌های مد روز دنیا را در ویترین مغازه‌هایش به نمایش می‌گذارد.

وقتی صحبت از سرگرمی می‌شود، مرکز خرید اراستا یک سالن بولینگ، سینما و بخش‌های بازی ویژه کودکان و بزرگ‌سالان را در اختیار بازدیدکنندگانش می‌گذارد. اراستا که از محبوب‌ترین پاساژهای آنتالیاست، اغلب مملو از گردشگران مشتاق خرید است. علاوه‌بر خرید، فودکورت این مجموعه آماده پذیرایی از افرادی است که پس از خرید تمایل به صرف غذایی لذیذ دارند.

  • ساعت کاری مرکز خرید اراستا: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید اراستا: منطقه کپز، بلوار دوملوپینار، پلاک 49

موقعیت دقیق مرکز خرید اراستا

erasta antalya.jpg
مرکز خرید اراستا در آنتالیا 
erasta mall.jpg
مرکز خرید اراستا، از پاساژهای آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Antalya Migros Shopping Mall)

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود که می‌توانید در آن خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. این ادعا به این دلیل است که در مرکز خرید میگروس، متنوع‌ترین اجناس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید پیدا کنید. بیش از 130 فروشگاه از برندهای معروف بین‌المللی و محلی در این مرکز خرید فعال هستند. جالب است بدانید که فعالیت این مرکز خرید، باعث رونق اقتصاد منطقه شده و مردم بومی توانستند درآمدی از گردشگران کسب کنند.

نه‌تنها مردم آنتالیا، بلکه گردشگران نیز این مرکز را برای خرید انتخاب می‌کنند؛ زیرا این مجموعه وسیع، شامل لوازم جانبی لوکس و مقرون‌به‌صرفه است تا از هر نظر، تقاضای بازدیدکنندگان را برآورده کند. علاوه‌بر فرصت خرید، مرکز خرید میگروس آنتالیا محیطی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دارد. فودکورت این مجموعه هم پذیرای بازدیدکنندگانی است که قصد دارند غذای خود را هنگام خرید میل کنند.

  • ساعت کاری میگروس آنتالیا: از 10 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا: منطقه کنیالتی محله راپسویو، بلوار آتاتورک، پلاک 3

موقعیت دقیق مرکز خرید میگروس آنتالیا

migros antalya 3.jpg
مرکز خرید میگروس، از بهترین مراکز خرید آنتالیا
migros antalya.jpg
مرکز خرید میگروس آنتالیا در منطقه کنیالتی

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال (Antalium Premium Mall)

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم، معماری شبیه به کاخ سلطنتی دارد و یکی از زیباترین مراکز خرید منطقه لارا در آنتالیا به شمار می‌رود. مهم‌ترین چیزی که تجربه خرید را در آن متمایز می‌کند، این است که امکانات فراوانی مانند سرگرمی، غذاهای خوشمزه و مد را با هم ترکیب می‌کند. ازجمله فروشگاه‌هایی که در مرکز خرید پریمیوم آنتالیا خواهید یافت، عبارت‌اند از: فروشگاه‌های پوشاک، کفش، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و مراقبت از بدن، کیف، وسایل الکترونیکی، اسباب‌بازی و سوغاتی.

علاوه‌بر این موارد، رستوران‌های مختلف با غذاهای محلی، شیرینی‌های پرطرف‌دار و نوشیدنی‌های تازه، مکان‌های تفریحی کودکان و سالن سینما مجهز به آخرین فناوری‌ها در این مرکز خرید آنتالیا دیده می‌شود. مرکز خرید پریمیوم آنتالیا برای کسانی که دنبال خریدی سریع، آسان و هیجا‌ن‌انگیزند، مناسب است.

  • ساعت کاری مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال: از 9 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال: منطقه لارا، خیابان لارا توریزم

 

موقعیت دقیق مرکز خرید پرمیوم آنتالیا

antalium-premium-mall.jpg
مرکز خرید پرمیوم مال، از بهترین مراکز خرید آنتالیا
antalium-avm-kurk-magazasi.jpg
مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال، از مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید شیمال (Shemall Shopping Center)

مرکز خرید شیمال، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید لارا در آنتالیاست که در فضایی بزرگ میزبان 90 برند ترک و بین‌المللی است. کسانی که به خرید کالاهای لوکس علاقه دارند، مرکز خرید شیمال را انتخاب می‌کنند. شیمال در سال 2008 در منطقه لارای آنتالیا به‌عنوان یک مرکز خرید با کالاهای درجه یک افتتاح شد. در شیمال طیف وسیعی از پوشاک و زیورآلات را مشاهده خواهید کرد. اگر از خرید خسته شدید یا دوست داشتید مدتی را استراحت کنید، می‌توانید برای سرگرمی به سالن سینمای این مرکز خرید بروید و ساعاتی را به تفریح بگذرانید.

  • ساعت کاری مرکز خرید شیمال: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید شیمال: مورات پاشا، فنر، خیابان تکلی اوگلو، پلاک 3

 

موقعیت دقیق مرکز خرید شیمال 

Shemall-Mall.jpg
مرکز خرید شیمال، از بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید لائورا (Laura Avm)

مرکز خرید لائورا، یکی دیگر از مراکز خرید لارا در آنتالیاست. در این مرکز خرید، فروشگاه‌های لباس، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی و زیورآلات دیده می‌شود. این مرکز خرید در سال 2004 در آنتالیا بازگشایی شد و بسیاری از برندهای مطرح ترک و بین‌المللی در آن شروع به کار کردند. از دیگر امکانات مرکز خرید لائورا می‌توان به سالن سینما، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد که در اکثر مراکز خرید دیگر هم وجود دارد.

  • ساعت کاری مرکز خرید لائورا: از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید لائورا: مورات پاشا، فنر، بلوار بولنت اسویت، پلاک 2

موقعیت دقیق مرکز خرید لائورا

laura.jpg
مرکز خرید لائورا، از مراکز خرید لارای آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک (Akkapark Shopping Mall)

مرکز خرید آکاپارک در سال 2008 در منطقه لارای آنتالیا افتتاح شد. این پاساژ آنتالیا در 4 طبقه، انواع برندهای خارجی و ترکی را برای فروش دارد. بازدیدکنندگان از این مرکز خرید می‌توانند انواع لباس، کفش، کیف، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی و زیورآلات را از فروشگاه‌های آن خریداری کنند. البته باید خاطرنشان کرد که آکاپارک در طول سال، حراجی‌هایی را برگزار می‌کند که در آن اجناس با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. فودکورت و سالن بازی کودکان، از دیگر امکانات مرکز خرید آکاپارک هستند.

  • ساعت کاری مرکز خرید آکاپارک: از 10 صبح تا 11 شب

  • آدرس مرکز خرید آکاپارک: منطقه لارا، کمراگزی

موقعیت دقیق مرکز خرید آکاپارک

akkapark-shopping-mall.jpg
مرکز خرید آکاپارک، از مراکز خرید در آنتالیا

بازار قدیم آنتالیا (Antalya old Bazaar)

در اولد بازار آنتالیا که تمام روزهای هفته دایر است، می‌توانید هر چیزی را که مد نظرتان است، پیدا کنید. سوغاتی، کالاهای چرمی، هدایا، ادویه‌جات، ترشی‌جات، پوشاک و بسیاری از موارد دیگر در بازار قدیمی آنتالیا پیدا می‌شود. همچنین بازار آنتالیا از مراکز خرید ارزان در آنتالیا محسوب می‌شود که در آن با کمی چانه‌زنی می‌توانید اجناس باکیفیتی را خریداری کنید. این بازار تا حدودی سرپوشیده است و در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. همین امر باعث محبوبیت زیادش بین بازدیدکنندگان شده است.

همچنین اگر علاقه‌مند به صنایع‌دستی هستید، می‌توانید در کوچه باریکی که درست در کنار بازار قرار دارد، قدم بزنید؛ جایی که مسگران مانند سال‌ها قبل، همچنان کالاهای خود را تولید می‌کنند. بشقاب‌ها، قابلمه‌ها و سینی‌های چای از اجناس پرطرف‌دار این بازار هستند.

  • ساعت کاری بازار قدیم آنتالیا: از 10 صبح تا 7 عصر

  • آدرس بازار قدیم آنتالیا: مورات پاشا، محله بالبی

موقعیت دقیق بازار قدیم آنتالیا

antalya old bazzar.jpg
بازار قدیم آنتالیا، از مراکز خرید ارزان در آنتالیا
old bazzar antalya.jpg
بازار قدیم آنتالیا در مرکز شهر

مراکز خرید اوت‌لت آنتالیا

همان‌طور که می‌دانید اوت‌لت‌استورها از مراکز خریدی هستند که در آن‌ها می‌توان کالاهایی را با قیمت مناسب یا تخفیف‌‌خورده پیدا کرد. در واقع این مراکز، کالاهای نقص‌دار و محصولات قدیمی و از مد افتاده برندهای مطرح را برای فروش دارند. ویژگی این مراکز خرید همان‌طور که در متن اوت لت چیست توضیح داده‌ایم، قیمت‌های ارزان و حراجی برندهاست. اوت‌لت‌ها معمولاً در بیشتر شهر‌های جهان دیده می‌شوند و مخصوص افرادی هستند که به خریدی اقتصادی‌تر علاقه دارند. مرکز خرید اوت‌لت دیپو و گالری مال اوت‌لت دو نمونه از معروف‌ترین مراکز خرید حراج در آنتالیا هستند. برای آشنایی بیشتر با این مراکز، بهتر است مطالب اوت لت های آنتالیا را بخوانید.

خرید تور آنتالیا از لست‌سکند

اگر آنتالیا را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید تور آنتالیا از لست‌سکند چالش‌های سفر را به حداقل برسانید و روزهایی پر از لذت و زیبایی را در آنتالیا سپری کنید. با مراجعه به صفحه تورهای لست‌سکند می‌توانید طبق بودجه خود، هتل و پرواز را انتخاب کنید و براساس نیازتان هرکدام از تورها را انتخاب کنید؛ مثل تور آنتالیا UALL که طرف‌داران ویژه خودش را دارد.

البته می‌دانید که تورهای یوآل، هزینه‌های زیادی به‌همراه دارند. به همین دلیل اگر به‌دنبال یک سفر اقتصادی هستید یا مدیریت بودجه برایتان اهمیت زیادی دارد، می‌توانید با خرید تور اقساطی آنتالیا هزینه‌ها را کاهش دهید. همان‌طور که می‌بینید، همه‌چیز در لست‌سکند برای رفتن به این سفر هیجان‌انگیز و رؤیایی فراهم است.

سخن آخر

در این متن به معرفی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا پرداختیم تا در تصمیم‌گیری برای انتخاب مرکز خرید مورد نظرتان، کمک کوچکی کرده باشیم. نظر شما درباره مراکز خریدی که در آنتالیا وجود دارند، چیست؟ اگر شما در سفر به آنتالیا از مراکز خرید این شهر بازدید کرده‌اید، می‌توانید تجربه خود را در قسمت نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!