بهترین رستوران‌های مشهد؛ 15 رستوران معروف با منو

4.5
از 913 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مردم کدام رستوران های مشهد را به هم معرفی می‌کنند؟
22 مرداد 1402 08:00
161

برای آدم‌های خوش‌خوراک، اینکه بهترین رستوران های مشهد کدام رستوران‌ها هستند، دغدغه مهمی است! البته همه می‌دانیم بخش مهمی از تجربه سفر را خوردوخوراک خوب و غذاهای باکیفیت تشکیل می‌دهد. از بهترین راه‌ها برای انتخاب یک رستوران خوب در مقصد، پرس‌وجو از مردم آن مقصد و همچنین گردشگران دیگر است. ما این کار را با توجه به نظرات و بازخوردهای رستوران های مشهد انجام داده‌ایم و این مطلب را آماده کرده‌ایم.

رستوران‌های این شهر فراوانند، اما اینکه کدام‌یک از رستوران‌ها جزو بهترین رستوران های مشهد هستند، موضوعی است که در این مطلب به تفصیل بررسی می‌کنیم و اطلاعاتی مثل ساعت کاری و شماره‌تلفن هرکدام از این رستوران‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

04-Blog-Photo Cover (00-09-10).jpg

بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران‌هایی مثل رستوران پسران کریم، ارم شاندیز، لیالی لبنان، احسان، مجتمع گردشگری باباقدرت، رضایی، معین درباری و راستگو، جزو بهترین رستوران‌های مشهد هستند. این رستوران‌ها با سابقه درخشان و خدمات منحصربه‌فردی که دارند، روزبه‌روز بر شهرتشان افزوده‌اند و مشتریان مختلفی را از سراسر ایران و حتی جهان پذیرا بوده‌اند. حالا سوال اینجاست که از بین لیست رستوران های محبوب مشهد، کدام گزینه را انتخاب کنیم؟

هر‌ یک از رستوران‌هایی که در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند معرفی می‌کنیم، یک سری ویژگی خاص دارند که باید در کنار سلیقه شما قرار بگیرند و سنجیده شوند؛ ضمن اینکه محدوده قیمتی یک رستوران عامل مهمی در انتخاب است که در ادامه تمام این اطلاعات را به‌طور کامل در مطلبمان می‌آوریم. پیشنهاد می‌کنیم بعد‌از اینکه یک رستوران را انتخاب کردید، سری به صفحاتش در فضای مجازی بزنید و فضا و امکاناتش را بیشتر بررسی کنید.

1. رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم در سال 1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد و از سال 1376 به محل فعلی واقع در بلوار خیام 23 (فرهاد 22) انتقال یافت؛ اما این جابه‌جایی تأثیری بر محبوبیت این رستوران نداشت. در این مجموعه سعی شده از بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی استفاده شود. کنترل دائمی برای حمل بهداشتی مواد غذایی از مبدأ تا مقصد و توجه ویژه به بهداشت فضاهای آماده‌سازی و انبارهای مواد غذایی، یکی از مهم‌ترین عوامل محبوبیت این رستوران است. همچنین طبخ غذا از دلایل کیفیت و شهرت خوب رستوران پسران کریم محسوب می‌شود. جدا از مواد اولیه تازه و پخت غذاهای خوش‌مزه، فضای رستوران پسران کریم هم از دلایل محبوبیتش است؛ با مراجعه به سایت رسمی این رستوران و کلیک روی گزینه تور مجازی می‌توانید نگاهی به طراحی و دکوراسیون این رستوران بیندازید.

اسم رستوران پسران کریم به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد که می‌آید، از چلوماهیچه و چلو‌گوشت آن هم نام برده می‌شود؛ زیرا معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای رستوران پسران کریم این دو غذا هستند. چلو‌ماهیچه پسران کریم به‌قدری معروف است که در کل ایران طرف‌دار دارد. دقت کنید که این دو غذا بسیار پرسفارش هستند و معمولاً در نیم ساعت تا یک ساعت اول باز شدن رستوران، تمام می‌شوند. بنابراین اگر قصد رفتن به رستوران پسران کریم و سفارش دادن چلوماهیچه یا چلو‌گوشت را دارید، حتماً در دقایق ابتدایی باز شدن رستوران نوبت ظهر یا شب، در رستوران حضور پیدا کنید. علاوه‌بر شعبه مرکزی که در خیابان فرهاد واقع شده است، دو شعبه خیابان خیام و برج آلتون از دیگر شعبه‌های مجموعه رستوران‌های پسران کریم در مشهد هستند.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران پسران کریم: تقریباً گران

ساعت کاری رستوران پسران کریم

ظهرها 12:00 تا 15:30

شب‌ها 20:00 تا 22:30

تلفن رستوران پسران کریم

051-37685053

صفحه اینستاگرام رستوران پسران کریم

pesaranekarim@

سایت رستوران پسران کریم

www.pesarankarim.com

آدرس رستوران پسران کریم (شعبه فرهاد)

چهارراه خیام، بلوار دستغیب، فرهاد 22

موقعیت دقیق رستوران پسران کریم روی نقشه

Screenshot 2023-08-12 085721.jpg
قسمتی از منو رستوران پسران کریم
رستوران پسران کریم
چلو‌ماهیچه رستوران پسران کریم؛ عکس از آرشیو لست سکند، مجتبی محمدی
داخل رستوران  پسران کریم
نمایی از فضای داخلی رستوران پسران کریم؛ عکس از آرشیو لست سکند، مریم رجایی

2. رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های مشهد است که در سال 1362 افتتاح شده و کیفیت غذا در آن مثال‌زدنی است. رستوران ارم شامل سه قسمت است که به بخش‌های سنتی، فضای باز و سالن VIP تقسیم شده است و با توجه به هر‌کدام از آن‌ها می‌توانید در بخش مورد نظرتان غذایتان را میل کنید. گفتنی است که بخش رستوران VIP از سال 1390 راه‌اندازی شده است. این رستوران علاوه‌بر‌ اینکه یکی از محبوب ترین رستوران های مشهد است، یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های استان خراسان رضوی هم به حساب می‌آید؛ چراکه مساحتی بالغ بر 12 هزار متر دارد. با توجه به این ویژگی مثبت رستوران ارم شاندیز، این مجموعه، بهترین رستوران مشهد برای کسانی است که تعداد هم‌سفرانشان زیاد است یا علاقه‌ای به غذاخوردن در محیط‌های بسته و شلوغ ندارند.

چلوکباب‌ها و شیشلیک‌های این رستوران بسیار محبوب هستند و بیشتر مشتریان این رستوران را کسانی تشکیل می‌دهند که قصد خوردن کباب‌های آن را دارند. همچنین می‌توانیم شیشلیک‌های این رستوران را جزو سه شیشلیک برتر مشهد بدانیم.

نکته جالب رستوران ارم شاندیز مشهد این است که شما فقط قیمت غذای اصلی خود را پرداخت می‌کنید و بسیاری از مخلفات برای شما رایگان سرو می‌شوند که این نکته، وجه تمایز برجسته‌ای برای رستوران ارم شاندیز به شمار می‌آید؛ به‌عنوان مثال، اگر شما شیشلیک سفارش دهید، فقط هزینه شیشلیک را پرداخت می‌کنید و مخلفات کنار غذا مثل سرویس لبنیات شامل ماست، دوغ و نان را به‌صورت رایگان برایتان می‌آورند.

رستوران ارم شاندیز حتی این امکان را دارد که میزهای VIP را از طریق سایتشان رزرو کنید ولی اگر بیش از 10 نفر باشید، برای رزرو باید تماس بگیرید. اگر به این رستوران رفتید، در منطقه شاندیز هم گردش کنید، چراکه جزو جاهای دیدنی‌های اطراف مشهد به شمار می‌رود.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران ارم شاندیز: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران ارم شاندیز

ظهرها: 12:00 تا 16:15

شب‌ها: 20:00 تا 23:15

تلفن رستوران ارم شاندیز

05134284000

صفحه اینستاگرام رستوران ارم شاندیز

eramshandiz@ و eram.vip@

سایت رستوران ارم شاندیز

www.eramrestaurant.ir

آدرس رستوران ارم شاندیز

شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز

موقعیت دقیق رستوران ارم شاندیز

منو رستوران ارم شاندیز
بخشی از منوی رستوران ارم شاندیز
رستوران ارم شاندیز
رستوران ارم شاندیز؛ عکس از آرشیو لست سکند، علی طاعمی
شاندیز مشهد
بخش‌هایی از فضای بیرونی رستوران ارم شاندیز؛ عکس از آرشیو لست سکند، علی طاعمی

3. رستوران لیالی لبنان

چیزی که رستوران لیالی لبنان را متفاوت می‌کند و آن را جزو رستوران های معروف مشهد قرار می‌دهد، این است که در غذاها به‌هیچ‌وجه از سوسیس و کالباس و سویا استفاده نمی‌کنند. به‌ همین دلیل هم هست که از نظر سازگاری غذا با معیارهای سلامت، لیالی لبنان را می‌توانیم به‌عنوان بهترین رستوران مشهد معرفی کنیم. پرطرف‌دارترین غذایی که در این رستوران سفارش می‌دهند، پیتزا بعلبکی است.
اگر این رستوران را انتخاب کردید، حواستان به ساعتی باشد که مراجعه می‌کنید، چون معمولاً ساعت 20:00 تا 23:00 شلوغ‌ترین ساعات رستوران لیالی لبنان است که مراجعه‌کنندگان غالباً باید در صف و نوبت منتظر بایستند. این رستوران لبنانی در مشهد دو شعبه دارد که با توجه به رأی بیشتر شعبه بهجت‌آباد، به‌عنوان رستوران محبوب مشهد است و ما اطلاعات این شعبه را می‌نویسیم.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران لیالی لبنان: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران لیالی لبنان

همه روزه 10 صبح تا 1 بامداد

تلفن رستوران لیالی لبنان

 

آدرس رستوران لیالی لبنان

خیابان آیت‌الله شیرازی، خیابان آیت‌الله بهجت

موقعیت دقیق رستوران لیالی لبنان روی نقشه

172cedff63104f12b2a4d391f2774112-IMG_20221012_140935_619(2).jpg
منو رستوران لیالی لبنان
غذای رستوران لیالی لبنان
غذای رستوران لیالی لبنان؛ عکس از آرشیو لست سکند، مجید میرزادی
لیالی لبنان
نمای بیرونی رستوران لیالی لبنان؛ عکس از آرشیو لست سکند، مجید میرزادی

4. پیتزا شبدیز

در کنار رستوران های سنتی مشهد و کبابی‌های متنوع آن اگر قرار باشد چند فست‌فود معرفی کنیم، یکی از بهترین رستوران های مشهد در زمینه غذاهای فست فودی، پیتزا شبدیز است. شبدیز سه شعبه دارد که از بهترین فست‌فودهای مشهد به حساب می‌آیند. رستوران شبدیز در سایت «tripadvisor» هم جزو بهترین رستوران های مشهد است. گرچه تمام سه شعبه پیتزا شبدیز ازنظر جلب رضایت مشتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما در ادامه مطلب اطلاعات شعبه خیابان هفت‌تیر را نوشته‌ایم؛ چراکه طبق نظرات گوگل، نسبت به سایر شعبه‌ها محبوبیت بیشتری دارد.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران شبدیز: متوسط

ساعت کاری رستوران شبدیز

همه روزه از ساعت 12:00 تا نیمه‌شب

تلفن رستوران شبدیز

05138666666

صفحه اینستاگرام رستوران شبدیز

shabdizgroup@

سایت رستوران شبدیز

www.shabdizgroup.com

آدرس رستوران شبدیز

بلوار هفت تیر، بین هفت تیر 13 و هفت تیر 15

موقعیت دقیق پیتزا شبدیز مشهد روی نقشه

منو رستوران شبدیز
منوی فست فود شبدیز
پیتزا شبدیز مشهد
برخی پیتزاهای شبدیز؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، شکوفه امینی
پیتزا شبدیز
نمای بیرونی رستوران شبدیز؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، شکوفه امینی

5. رستوران احسان

رستوران احسان از سال 1357 فعالیت دارد و طی این سال‌ها توانسته اعتبار درخور توجهی را میان مردم به‌ دست بیاورد. کیفیت غذاهای رستوران احسان و همچنین خدماتی که در این رستوران ارائه می‌دهند، آن را جزو بهترین رستوران های مشهد کرده است. غیر از کیفیت به‌یادماندنی غذا، تنوع منوی رستوران هم نکته مثبتی محسوب می‌شود. فضا و خدماتی هم که رستوران احسان از آن بهره‌مند است، نقطه قوت دیگری برای آن به شمار می‌آید. جدا از تمام این‌ها، رستوران احسان برای کسانی که دنبال بهترین رستوران های مشهد با قیمت مناسب می‌گردند هم گزینه خوبی است.

شما به‌محض ورود به رستوران احسان می‌توانید متوجه سطح کیفی بهداشت رستوران شوید. علاوه‌بر این، امکان برگزاری مراسم عروسی، تولد و جشن‌ها از جمله مزیت‌های دیگری هستند که این رستوران محبوب مشهد از آن‌ها برخوردار است. رستوران احسان دو شعبه دارد که در ادامه، آدرس شعبه اصلی و اطلاعات مجموعه رستوران‌های احسان را آورده‌ایم.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران احسان: متوسط

ساعت کاری رستوران احسان

همه روزه از ساعت 12:00 تا 24:00

تلفن رستوران احسان

05138409777

صفحه اینستاگرام رستوران احسان

ehsanrestaurant@

سایت رستوران احسان

www.ehsan-restaurant.com

آدرس رستوران احسان

مشهد، احمدآباد، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا 2، احمدآباد دهم

موقعیت دقیق رستوران احسان روی نقشه

منو رستوران احسان
برخی از غذاهای منوی رستوران احسان
رستوران احسان مشهد
نمونه‌ای از غذاهای رستوران احسان
رستوران احسان در مشهد
نمای داخلی از رستوران احسان، یکی از بهترین رستوران‌های مشهد

6. مجتمع گردشگری باباقدرت

اگر دوست دارید وعده غذایی‌تان را در مجموعه‌ای تاریخی نوش جان کنید، سری به مجتمع گردشگری باباقدرت بزنید. مجتمع گردشگری باباقدرت یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد است. قدمت این مجتمع به دوران قاجار برمی‌گردد و بیش از دو قرن است که از ساخت آن توسط استادکاران هنرمند و معماران ایرانی می‌گذرد. این اثر ارزشمند در سال ۱۳۸۰ توسط سازمان میراث فرهنگی به‌عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسید. بنابراین مجتمع گردشگری بابا قدرت را می‌توانیم به‌عنوان بهترین رستوران سنتی مشهد هم معرفی کنیم.

این مجتمع شامل رستوران سنتی، چای‌خانه و بازارچه‌ای سنتی می‌شود و چهار گواهینامه بین‌المللی از کشور انگلستان در زمینه خدمات توریسم و رستوران دارد. این رستوران شلوغ و شناخته‌شده، کیفیت غذای مطلوبی دارد و بیشتر اهالی مشهد مهمان‌های خیلی عزیز و البته سخت‌پسندشان را به این رستوران دعوت می‌کنند. با توجه به این ویژگی‌های مجتمع گردشگری باباقدرت، می‌توانیم این مکان را به عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد معرفی کنیم. ضمن اینکه این مکان را باید بهترین رستوران مشهد برای کسانی بدانیم که به رستوران و مراکز تاریخی علاقه دارند و با غذا خوردن در این اماکن می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران بابا قدرت: گران

ساعت کاری رستوران باباقدرت

ظهرها: 12:00 تا 16:00

شب‌ها: 19:30 تا 22:30

تلفن رستوران باباقدرت

 051-۳۳۴۴۰۸۰۳

صفحه اینستاگرام رستوران باباقدرت

babaghodrat_restaurant@

وب‌سایت رستوران باباقدرت

www.babaghodrat.com

آدرس رستوران باباقدرت

مشهد، بلوار امام رضا، بلوار صدر

 
موقعیت دقیق مجتمع باباقدرت مشهد
منو رستوران باباقدرت
منوی رستوران باباقدرت
مجتمع گردشگری باباقدرت
برخی غذاهای رستوران باباقدرت؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، م.خ
رستوران بابا قدرت مشهد
فضای بیرونی رستوران باباقدرت؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، محسن
رستوران بابا قدرت مشهد
فضای داخلی رستوران باباقدرت؛ عکس از آرشیو لست سکند، ثمین شهرستانی

7. رستوران رضایی

رستوران رضایی مشهد که در‌حال‌حاضر با توسعه شعبه‌هایش به نام گروه رستوران‌های رضایی درآمده، از بهترین رستوران های مشهد است. در سال 1336، جرقه تأسیس این مجموعه رستوران‌ها زده شد و اولین رستوران هم با نام یاس فعالیتش را شروع کرد. اما بعدها در سال 1357 بود که چلوکبابی رضایی در خیابان دریادل تأسیس شد و نام رضایی از آن زمان شکل تجاری به خود گرفت. شعبه دریادل، مستقل از شعبه‌های دیگر فعالیت می‌کند.

بعدتر با شهرتی که پیدا کرد، اولین شعبه‌اش در سال 1366 در خیابان آبکوه تأسیس شد و پس از آن شعبه کترینگ (مخصوص بیرون‌بر) در خیابان آزادی به نام «جوجیکو» و شعبه دیگر در خیابان آخوند خراسانی مشغول به فعالیت شدند. با رونق گرفتن این شعب، در سال 1388 رستوران رضایی در بابل هم شعبه‌ای افتتاح کرد و فعالیتش را حتی به خارج از مشهد هم توسعه داد. شعبه پنجم آن در سال 1393 در نزدیکی میدان جمهوری اسلامی (تلویزیون) تأسیس شد.

با توجه به شعب متعدد رستوران رضایی، می‌توانید هر شعبه‌ای را که نزدیک محل اقامت و رفت‌وآمد شما است، بدون هیچ شکی انتخاب کنید و اگر قصد تهیه غذای بیرون‌بر داشتید، به شعبه خیابان آزادی مراجعه کنید. به‌عقیده بسیاری از مشهدی‌ها، رضایی بهترین رستوران مشهد از نظر غذای بیرون‌بر است؛ زیرا غذای این رستوران سریع آماده می‌شود. گفتنی‌ است که پرطرف‌دارترین غذاهای رستوران رضایی مشهد جوجیکو، کباب کوبیده و خورشت قرمه‌سبزی است. البته به‌دلیل مشتریان فراوان این رستوران، اگر دیر مراجعه کنید، ممکن است غذاهای منو تمام شوند. در زیر، اطلاعات شعبه آبکوه را نوشته‌ایم که اولین شعبه رستوران رضایی بوده است. برای کسب اطلاعات جزئی‌تر به سایت رستوران مراجعه کنید که در ادامه مشخصات آن را آورده‌ایم.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران رضایی: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران رضایی

همه روزه از ساعت 12:00 ظهر تا 24:00 شب

تلفن رستوران رضایی

۰۵۱-۳۸۴۴۲۰۰۰

صفحه اینستاگرام رستوران رضایی

rezaeefood@

سایت رستوران رضایی

www.rezaeefood.ir

آدرس رستوران رضایی

تقاطع کلاهدوز، خیابان آبکوه

موقعیت دقیق رستوران رضایی مشهد شعبه آبکوه

منو رستوران رضایی
بخشی از منوی رستوران رضایی
رستوران رضایی مشهد
غذاهای رستوران رضایی از رستوران های خوب مشهد
رستوران رضایی
بخشی از فضاهای درونی رستوران رضایی

8. رستوران معین درباری

رستوران معین درباری مشهد یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های مشهد و همچنین قدیمی‌های این شهر است. سالن غذاخوری اینجا بر‌‌خلاف رستوران‌های شیک و مدرن امروزی، چند پله از سطح زمین پایین‌تر است و دیوارها و سقف آن، آیینه‌کاری شده و البته فضای داخلی این رستوران با گل‌های طبیعی و مصنوعی زیبا و آکواریوم طراحی شده است. انواع غذاهای ایرانی به‌همراه سالاد بار و میز اردور، در این رستوران سرو می‌شود ولی معروف‌ترین غذای اینجا شیشلیک است که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید. رستوران معین درباری دو شعبه دارد که شعبه محبوب و مرکزی آن، شعبه میدان تلویزیون است. با توجه به نظرات کاربران درباره این رستوران، اگر دنبال یکی از رستوران های مشهد با قیمت مناسب می‌گردید احتمالاً رستوران معین درباری گزینه مناسبی برایتان نباشد.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران معین درباری: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران معین درباری

همه‌روزه از ساعت 12:00 تا 24:00

تلفن رستوران معین درباری

05138549090 - 05138520009

صفحه اینستاگرام رستوران معین درباری

moeindarbari_mashhad@

سایت رستوران معین درباری

www.moeindarbari.org

آدرس رستوران معین درباری (شعبه مرکزی)

بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

 موقعیت دقیق رستوران معین درباری (شعبه مرکزی)

منو معین درباری مشهد
منوی رستوران معین درباری مشهد
رستوران معین درباری
غذای رستوران معین درباری؛ عکس از آرشیو لست سکند، فاطمه علوی
معین درباری مشهد
بخش‌هایی از فضای رستوران معین درباری مشهد

9. رستوران راستگو

رستوران راستگو یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد است که فضایی لوکس و مجلل دارد. این رستوران بیش از نیم قرن است که فعالیت می‌کند. شما امکان این را دارید علاوه‌بر اینکه از رستوران به‌صورت عمومی استفاده کنید، محافل دوستانه و کاری، جشن‌ها و مراسم‌های خودتان را هم در آن برگزار کنید. برای این کار هم بهتر است چند روز قبل از مراسمی که در نظر دارید، با رستوران هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

رستوران راستگو سال 1346 توسط آقای رضا راستگو تأسیس شده و حالا بیش از 50 سال است فعالیت می‌کند و روزبه‌روز مشتریانش بیشتر می‌شود. با افزایش مشتریان، به‌مرور رستوران راستگو دکوراسیونش را به شیوه مدرن و VIP طراحی کرد. این رستوران فقط یک شعبه در مشهد دارد و محبوب‌ترین غذاهایش چلوبرگ و شیشلیک هستند.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران راستگو: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران راستگو

ظهرها: 12:00 الی 16:00

شب‌ها: 20:00 الی 24:00

تلفن رستوران راستگو

05136016696 - 09158900041

صفحه اینستاگرام رستوران راستگو

viprastgoo@

سایت رستوران راستگو

www.viprastgoo.com

آدرس رستوران راستگو

مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 23 و 25

موقعیت دقیق رستوران راستگو

منو رستوران راستگو
بخشی از منوی رستوران راستگو
کباب رستوران راستگو
نمونه‌ای از غذاهای رستوران راستگو
رستوران راستگو مشهد
نمای داخلی از رستوران راستگو؛ یکی از رستوران های معروف مشهد
رستوران راستگو
نمای خارجی از رستوران راستگو؛ یکی از بهترین رستوران های مشهد

10. رستوران مهستان شاندیز

رستوران مهستان شاندیز، انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب ارائه می‌دهد. این رستوران با محیط جذابی که دارد، فضای بسیار خوبی را برای صرف یک وعده غذایی به‌یادماندنی برای مخاطبانش ایجاد کرده است. در رستوران مهستان هم فضای باز و هم فضای سرپوشیده وجود دارد. موقعیت قرارگیری مهستان شاندیز در نزدیکی یکی از بهترین مراکز خرید مشهد، یعنی برج آرمیتاژ است. همین مورد، به‌تنهایی از برتری‌های مهستان برشمرد؛ ضمن اینکه در دسترسی به رستوران مهستان شاندیز هم نسبتاً ساده است. به همین دلیل این رستوران از نظر موقعیت یکی از بهترین رستوران های مشهد است.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران مهستان شاندیز: گران

ساعت کاری مهستان شاندیز

ظهرها: 12:30 تا 17:00

شب‌ها: 19:30 تا 24:00

تلفن رستوران مهستان شاندیز

051-38696666

صفحه اینستاگرام رستوران مهستان شاندیز

mahestan_shandiz@

آدرس رستوران شاندیز

هفت تیر 8، ابتدای گلشن

موقعیت دقیق رستوران مهستان شاندیز روی نقشه

منو مهستان شاندیز
بخشی از منوی رستوران مهستان شاندیز
رستوران شاندیز مهستان
نمونه‌ای از غذاهای رستوران مهستان شاندیز
مهستان شاندیز مشهد
نمای بیرونی رستوران مهستان شاندیز

11. رستوران ایتالیایی لیو

به‌ دنبال غذای ایتالیایی در مشهد می‌گردید؟ حتماً پیشنهاد می‌کنیم که سری به مجموعه رستوران‌های لیو بزنید. لیو از رستوران های معروف مشهد است که در ارائه غذای ایتالیایی، تخصصی ویژه دارد. پس اگر غذاهای ایتالیایی دوست دارید، یا ذائقه‌ای نزدیک به آن‌ها دارید، حتماً غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

تنوع پیتزاهایی که در رستوران لیو مشهد هست، دنیایی از طعم‌ها را پیش روی شما می‌گذارد که شاید انتخاب کردن را کمی برایتان سخت کند. غیر از پیتزا، انواع پاستا و غذاهای دیگری مانند لازانیا هم در این رستوران سرو می‌شوند که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران لیو: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران لیو

ظهرها: 12:30 تا 15:30

شب‌ها: 19:00 تا 24:00

تلفن رستوران لیو

051-36021427

صفحه اینستاگرام رستوران لیو

lio_restaurant@

آدرس رستوران لیو

میدان پارک، نبش آزادی 1

موقعیت دقیق رستوران لیو روی نقشه

Screenshot 2023-08-12 141353.jpg
قسمتی از منو رستوران ایتالیایی لیو
رستوران لیو مشهد
نمونه‌ای از پیتزاهای رستوران لیو در مشهد
رستوران لیو در مشهد
بخشی از فضای داخلی رستوران‌های لیو

12. رستوران سدروس

رستوران سدروس مشهد هم جزو لیست بهترین رستوران های مشهد قرار می‌گیرند. این رستوران هم مانند سایر رستوران های معروف مشهد، غذاهای سنتی مثل چلوکباب و شیشلیک را دارد؛ اما برخی از غذاها و خوراکی‌هایی که در منوی آن مشاهده می‌کنید، یکی از وجوه تمایز رستوران سدروس محسوب می‌شود. دمنوش، بستنی و سینی سوخاری در کنار غذاهای سنتی این رستوران، دست شما را برای انتخاب بسیار بازمی‌گذارند. با توجه به این منو، تقریباً هر کس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند در این رستوران تجربه‌ای به‌یاد‌ماندنی از ضیافت طعم‌ها را برای خود ترتیب دهد.

رستوران سدروس مشهد در رده رستوران‌های متوسط رو به گران مشهد قرار می‌گیرد و افزون‌بر غذاهای متنوع و با‌کیفیت، فضای دل‌نشین و زیبایی هم در دو شعبه آن طراحی شده است. علاوه‌بر رستوران، سدروس به تالار پذیرایی هم مجهز است که می‌توانید از آن برای مراسم و مهمانی‌های خود استفاده کنید.

این رستوران در سال 1397 عنوان برند برتر رستوران محبوب را دریافت کرده است. در‌حال‌‌حاضر، این رستوران دو شعبه مختلف دارد که با توجه به امتیاز بیشتر شعبه رضاشهر، در ادامه اطلاعات این شعبه را در لست سکند می‌خوانید.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران سدروس: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران سدروس

ظهرها: 12:00 تا 16:00

شب‌ها: 19:00 تا 23:00

تلفن رستوران سدروس

051-38762020

صفحه اینستاگرام رستوران سدروس

cedrus_group@

سایت رستوران سدروس

www.cedrus-group.ir

آدرس رستوران سدروس

مشهد، رضاشهر، پیروزی 5، نبش دعبل خزائی 12

موقعیت دقیق رستوران سدروس (شعبه رضاشهر)

منو سدروس مشهد
منوی رستوران سدروس مشهد
غذای سدروس مشهد
نمایی از برخی غذاهای رستوران سدروس، از رستوران های خوب مشهد
رستوران سدروس مشهد
نمای داخلی رستوران سدروس
رستوران سدروس
نمای خارجی رستوران سدروس

13. رستوران امید

در کنار رستوران‌ های مجلل و متنوع مشهد، رستوران امید هم می‌تواند در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار بگیرد که کیفیت خوبی در طبخ انواع کباب دارد. علاوه‌بر کیفیت مطلوب غذا، قیمت‌های رستوران امید هم بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب هستند. کسانی که طرف‌دار کبابی امید هستند معمولاً کوبیده آن را پیشنهاد می‌کنند؛ این چلوکبابی در‌حال‌حاضر شعبه دیگری ندارد. توجه کنید که در مشهد، چند رستوران با همین نام وجود دارند، بنابراین پیش‌از رفتن به رستوران، از اطلاعاتش مطلع شوید و سپس اقدام به تهیه و صرف غذا کنید. رستوران امید برای کسانی که دنبال بهترین رستوران های مشهد با قیمت مناسب هستند، بهترین گزینه است.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران امید: اقتصادی

ساعت کاری رستوران امید

همه روزه از 11:00 الی 00:30 بامداد

تلفن رستوران امید

05133411111

صفحه اینستاگرام رستوران امید

kababomid@

سایت رستوران امید

www.kababomid.com

آدرس رستوران امید

مشهد، فداییان اسلام، فداییان اسلام 21، نبش عرفانی 3 (رام)

موقعیت دقیق رستوران امید مشهد

منو رستوران امید
بخشی از منوی رستوران کباب امید
کبابی امید
نمونه‌ای از غذاهای رستوران امید
کبابی امید مشهد
نمای داخلی رستوران کباب امید
رستوران امید مشهد
نمای خارجی رستوران امید از رستوران های معروف مشهد

14. رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز مشهد، هم فضای باز و هم محیط‌ بسته دارد؛ اینکه کدام را انتخاب کنید، کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. کیفیت غذای رستوران شاندیز، به‌قدری است که آن را در بین بهترین رستوران های مشهد قرار می‌دهد. بعضی‌ها مشتری پروپاقرص شیشلیک‌های این رستوران هستند و معتقدند در کنار فضای زیبای رستوران، لذت خوردن شیشلیک دو‌چندان می‌شود. پدیده شاندیز با توسعه کارش بعد از مشهد در تهران و کیش هم شعبه‌هایی را تأسیس کرد. شاندیز از تفریحات مشهد هم محسوب می‌شود.

  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران پدیده شاندیز: متوسط رو به بالا

ساعت کاری رستوران پدیده شاندیز

همه روزه 12:00 ظهر تا 24:00

تلفن رستوران پدیده شاندیز

1464

صفحه اینستاگرام رستوران پدیده شاندیز

restaurant.padideh.shandiz@

آدرس رستوران پدیده شاندیز

شاندیز، نبش ولیعصر 11

موقعیت دقیق رستوران پدیده شاندیز مشهد (شعبه مرکزی)

منو پدیده شاندیز مشهد
منو رستوران پدیده شاندیز
منو پدیده شاندیز در مشهد
منو رستوران پدیده شاندیز
رستوران پدیده شاندیز
نمایی از رستوران پدیده شاندیز مشهد
پدیده شاندیز مشهد
سالاد بار رستوران پدیده شاندیز مشهد
شاندیز مشهد
فضای بیرونی رستوران پدیده شاندیز شعبه شاندیز

15. کافه رستوران تراس

یکی دیگر از بهترین و البته جذاب‌ترین رستوران‌های مشهد، کافه و رستوران تراس است. این رستوران که قدمت چندانی ندارد، در زمانی کوتاه میان اهالی این شهر و همچنین گردشگران شهرت خوبی پیدا کرده است. در این رستوران که فضای بسیار زیبایی هم دارد می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید. غذاهای ایتالیایی و ترکی مانند پیده و لاهمجون در منوی این رستوران بسیار محبوب هستند. علاوه‌بر این، منوی کافه با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها، به جذابیت کافه رستوران تراس افزوده و مشتریانش را افزایش داده است. صبحانه بوفه این رستوران، یکی از بهترین و متنوع‌ترین صبحانه‌های شهر مشهد است. فضای لوکس و شیک، منوی جداگانه ناهار و شام و تنوع و حجم زیاد غذاها، رستوران تراس را در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار می‌دهد.

ساعت کاری کافه رستوران تراس

7 صبح تا 12 شب

تلفن کافه رستوران تراس

051-31660

صفحه اینستاگرام کافه رستوران تراس

terrace.food.complex@

آدرس کافه رستوران تراس

مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

موقعیت کافه رستوران تراس

Screenshot_20230812-143342_Instagram (2).jpg
منو پیتزای کافه رستوران تراس
Screenshot_20230812-143346_Instagram (2).jpg
منو پاستا در کافه رستوران تراس
lastsecond.ir- best restaurant in mashhad 3.jpg
کافه رستوران تراس مشهد
lastsecond.ir- best restaurant in mashhad 78.jpg
فضای کافه رستوران تراس

سفر با تور مشهد

مشهد هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است. پر شدن ظرفیت هواپیما و قطار، همچنین رزرو یک هتل مناسب همیشه از دغدغه‌های اصلی زائران این شهر بوده است، خصوصاً اگر بحث مسافرت در تعطیلات مطرح باشد. خرید تور مشهد یکی از بهترین راه‌ها برای پشت‌سر گذاشتن این برنامه‌ریزی‌ها و زحمات است. در لست‌سکند می‌توانید انواع تور مشهد را با حداقل قیمت‌های بازار پیدا کنید و در حداقل زمان ممکن تور مدنظرتان را بخرید.

سخن آخر

در این مقاله از لست‌سکند، تعدادی از بهترین رستوران های معروف مشهد را با هم بررسی کردیم. این رتبه‌بندی بر اساس نظر و امتیاز کاربران و کسانی است که تجربه چشیدن طعم غذا در این رستوران‌ها را داشته‌اند. لازم به ذکر است که معمولاً کیفیت غذای شعب مختلف رستوران‌ها از یک استاندارد پیروی می‌کند، اما گاهی یک شعبه محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. بدون شک، رستوران های محبوب مشهد به همین مواردی که آن‌ها را نام بردیم محدود نمی‌شوند و همچنان می‌توان بر تعداد آن‌ها افزود. اگر فکر می‌کنید از میان بهترین رستوران های مشهد، موردی از قلم افتاده برایمان بنویسید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.