بازدید از باتومی و جاذبه‌های رنگارنگ آن

4.5
از 38 رای

بسیاری از مسافران، شهر باتومی را به خاطر ساحلی بودن آن انتخاب می‌کنند. اما داستان بازدید از باتومی مفصل‌تر از این‌ها است! در میان انواع تورهای گرجستان، شهر باتومی یکی از پرطرفدارترین مقاصد بین ایرانیان و گردشگران جهان شمرده می‌شود؛ چراکه بازدید از باتومی گرجستان، شما را با جاذبه‌ها و تفریحات متنوعی روبه‌رو می‌کند.

بازدید از شهر باتومی، سفری به یادماندنی به گرجستان

باتومی به عنوان پایتخت تفریحی و گردشگری گرجستان شناخته می‌شود. اگر نمی‌دانید که در این شهر کوچک، چه کارهایی می‌توانید انجام دهید، کافی است تا راهنمای سفر به باتومی را مطالعه کنید و متوجه شوید که بازدید از شهر باتومی تا چه اندازه می‌تواند جذاب و به‌یادماندنی باشد. بنابراین اگر مشتاق سفر به گرجستان و بازدید از شهر باتومی هستید، با خرید تور باتومی به این شهر ساحلی و دوست‌داشتنی سفر کنید و به دیدن جاذبه‌های باتومی بروید.

مطمئنا پس از شناخت شهر باتومی و دیدنی‌هایش، می‌خواهید تا روزهای بیشتری را مهمان این شهر باشید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای صرف تعطیلاتی طولانی‌تر، در ایام عید و با تور گرجستان نوروز، در یکی از بهترین آب‌وهواهای گرجستان به بازدید از شهر باتومی بروید. در ادامه برای تماشای ویدئویی از بازدید از شهر باتومی همراه ما باشید.