بازماندگان از راز مثلت برمودا چه می گویند؟

4.5
از 390 رای

در قسمت غربی اقیانوس اطلس شمالی منطقه ای وجود دارد که به مثلث برمودا (Bermuda Triangle) یا مثلث شیطان مشهور است. گفته می شود تعداد زیادی هواپیما و کشتی در این منطقه شوم ناپدید شده اند. چگونگی وقوع این حوادث همواره به صورت راز بوده و هیچگاه توضیح کامل و جامعی برای این حوادث عجیب ارائه نشده است.

برای بسیاری از مردم کشف آنچه در مثلث برمودا اتفاق می افتد یک ماجراجویی جذاب محسوب می شود به همین دلیل نظریه های متفاوتی در مورد این منطقه شوم در طول سال ها به وجود آمده است. با توجه به اینکه در مجاورت مثلث برمودا یکی از پرترددترین خطوط حمل و نقل دریایی در جهان وجود دارد و روزانه تعداد زیادی کشتی از این منطقه گذر می کنند این روایت ها بیشتر شبیه یک داستان تخیلی هستند اما هنوز عده ای معتقد اند که در منطقه برمودا نیروی عجیب و کشف نشده ای وجود دارد! با اینکه کشف راز مثلث برمودا به دست دانشمندان در سال های اخیر تقریبا اتفاق افتاده است اما قبول کردن آن توسط کسانی که به مسائل ماورایی اعتقاد دارند سخت و ناممکن است. آن ها هنوزم پافشاری می کنند که مثلث برمودا توسط شیاطین و نیروهای ماورایی کنترل می شود.

 

در مثلث برمودا چه اتفاقی می افتد؟

بروس خلبان با تجربه ایست که از حریم هوایی مثلث برمودا به سلامت عبور کرده و شاهد اتفاقات شگفت انگیز و باور نکردنی بوده است. بروس از راز هایی پرده بر می دارد که سال ها برای انسانها کشف نشده باقی مانده بود. اگر شما هم کنجکاوید که در مورد مثلث برمودا و چیزی که در آن می گذرد بدانید، به شما پیشنهاد می کنیم با این ویدئو هیجان انگیز همراه شوید!

همچنین شما می توانید برای ماجراجویی بیشتر در این مثلث مرموز سری به مطالب 10 حقیقت جالب درباره مثلث برمودا که مطمئناً نمی‌دانستید! و اس‌اس کوتوپاکسی که در مثلث برمودا ناپدیدشده بود، بعد از 95 سال پیدا شد! بزنید.با ما همراه باشید!

منبع: Youtube