هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس Nirvana Mediterranean Excellence

4.6
(از 2 نقد و بررسی)

درباره هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس

نوشتن نقد و بررسی

هتل نیروانا لاگن در بلدیبی و بین دریای مدیترانه و کوهستان تائوروس قرار دارد. این هتل 900 متر ساحل اختصاصی ، 14 استخر روباز همراه با سرسره های آبی و مرکز اختصاصی اسپا می باشد. اتاق های لوکس و سازگار با طبیعت این هتل دارای تهویه کننده هوا ، مینی بار ، صندوق امانات ، تلویزیون و ماهواره ، اینترنت رایگان Wi-Fi و محوطه جداگانه برای نشستن می باشند. این هتل چندین غذاخوری دارد که میهمانان هتل می توانند انواع مختلفی از غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران ها میل کنند. صبحانه به صورت بوفه در رستوران اصلی هتل سرو می شود. میهمانان هتل می توانند از امکانات باشگاه ورزشی و مرکز اسپا که شامل حمام ترکی و سونا به صورت رایگان استفاده کنند. خدمات ماساژ با هزینه جداگانه ارائه می شود. امکانات ورزش های آبی نیز در این هتل وجود دارد. مرکز شهر آنتالیا 29 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در 43 کیلومتری هتل نیروانا لاگن قرار دارد.

 
نوع هتل
پنج ستاره
موقعیت
کمر
پیشنهاد کاربران
%100 از 2 رای
رتبه در کمر
7 از 139 هتل
توضیحات تکمیلی هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس

هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس از گروه هتل های نیروانا در منطقه بلدیبی آنتالیا است. این هتل 5 ستاره در محبوب‌ترین ساحل منطقه و در یک محیط طبیعی بی‌نظیر واقع شده. در این صفحه سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس را با شما به اشتراک بگذاریم که اگر قصد اقامت در آن را دارید، شناخت دقیق‌تری نسبت به این هتل پیدا کنید.

نیروانا مدیترانین اکسلنس در نقطه‌ای که کوه‌های سبز به آبی دریا می‌رسند، قرار گرفته. موقعیتی باشکوه و زیبا با ساحل 900 متری اختصاصی و انبوه درختان کاج، 3 اسکله خصوصی و 2500 متر مربع اسپا هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس را به یکی از اقامتگاه‌های محبوب آنتالیا تبدیل کرده است. هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس که در پای کوه‌های باشکوه توروس، درست در کنار دریا قرار دارد، یک هتل استثنایی با ویژگی‌های خاص است که توسط جنگل‌های کاج اطرافش احاطه شده. از این نظر، هتل به مسافرانش نوید یک تعطیلات عالی در سواحل آنتالیا را می‌دهد که در آن طبیعت و مهمان‌نوازی ترکی در کنار هم قرار می‌گیرد. در ادامه با هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس بیشتر آشنا خواهیم شد.

اتاق های هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس

همانطور که در عکس های هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس مشاهده می‌کنید، هر یک از اتاق های هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس به نحوی طراحی شده‌اند تا ظاهر طبیعی این منطقه را حفظ کنند. از پنجره‌های این اتاق‌ها مناظری از زوایای مختلف نمایش داده می شود. ساحل مدیترانه، آبی دریا و محوطه سبز هتل در دیدرس مهمانان قرار دارند. اتاق های این هتل به شکل مدرن تزئین شده‌اند. کفپوش پارکت و روتختی‌های کرم رنگ هماهنگی خوبی را با طبیعت اطراف هتل به وجود آورده‌اند. فضای دلباز و پنجره‌های نورگیر از ویژگی‌های اتاق های هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس محسوب می‌شوند.

 

امکانات هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس

رستوران
استخر سرپوشیده
سشوار
اینترنت وای فای رایگان در لابی
باشگاه بدنسازی
این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هتل نیروانا مدیترانین اکسلنس

رستوران های اطراف
هتل های اطراف
هتل رنسانس آنتالیا بیچ ریزورت
250m
هتل پالوما فورستا ریزورت
254m
هتل بایا کمر کلاب
406m
هتل آمارا کلاب مارین نیچر
633m
جاذبه های اطراف
مراکز مهم شهر
افزودن نقد و بررسی
نوشتن نقد وبررسی
افزودن تصویر
افزودن تصویر
4.6
عالی
4.6
(از 2 نقد و بررسی)
کیفیت و تنوع غذا
5
تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها
5
عملکرد کارکنان
4
تفریحات و امکانات هتل
5
منطقه و دسترسی
3.5
ارزش قیمت به نسبت خدمات
5
تیم انیمیشن
4.5
سید امیر علی میرراجعی
نوشته شده در 18 آذر 1397

هتل نیروانا لاگن هتلی بسیار زیبا و تمیز و طرفدار محیط زیست

4.7
بیشتر
Bahareh Nowroozi
نوشته شده در 28 مرداد 1397

هتل فوق العاده

4.4
بیشتر
آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟
برای پاسخ به نظرات، بروزرسانی اطلاعات و موارد دیگر مالکیت خود را به ثبت برسانید و پنل اختصاصی خود را از ما دریافت کنید.