هتل ملورین در سال 1399 در ساحل جنوبی دریای خزر احداث گردید. این هتل شامل 20 واحد اقامتی در قالب یک تخته، دو تخته، چهارتخته، سوئیتهای رویال و Fiesta room و چشم انداز دریا است.
سلام به دوستان عزیز
برای یک سفر دو روزه عازم بندرانزلی بودیم و من بدنبال یک هتل خوب میگشتم. از سایتهای مختلف بررسی کردم تا به این هتل رسیدم! راستش تعداد ستاره هتل ناخودآگاه آدم رو وارد فاز پیشداوری میکنه و فکر میکنه احتمالا هتل خوبی نیست که تعداد ستاره هاش کمه پس اینجا تجربه ام از دوشب اقامت در هتل ملورین رو باهاتون به اشتراک میزارم:
من اینترنتی هتل رو رزرو کردم ، در فرم رزرو یک قسمت تیکی داشت که اگر میخواستم دیرتر از حالت معمول وارد هتل بشم اونجا با ساعت حدودی اش اعلام کنم. ما ساعت 11:30 شب به هتل رسیدیم ، هتل در یک بلوار ساحلی واقع شده و یک سمت ساختمانش رو به بلوار و سمت دیگه رو به دریاست که دو سه قواره با ساحل فاصله داره و میشه به راحتی با زدن چند قدم به دریا رسید. در این راسته هتلهای دیگه ای مشابه سایز هتل ملورین بودند که درواقع از بیرون شبیه یک آپارتمان 4 یا 5 طبقه دیده میشدن ، فضای پارکینگ هتل جلوی ساختمان هتل بود و روباز بود. به محض رسیدن ما آقایی بسیار خوشرو از هتل بیرون اومدن و به ما خوشامد گفتن و در حمل وسایل کمک کردند. ما بلافاصله فرم مخصوص رو پر کردیم و رفتیم بالا. اتاق ما سوییت یک خوابه رویال رو به دریا در طبقه سوم بود. سایز اتاق بسیار مناسب بود. یک تخت دونفره و میز آرایش و آیینه در اتاق بود. در فضای سالن هم یک کاناپه سه نفره ، دوعدد مبل تکی ، یک میز وسط ، تخت نفر سوم و یک ردیف کابینت و سینک قرار داشت. مینی بار یخچال شامل آب ، نوشابه ، چند قلم شکلات و پاستیل و بیسکویت بود که درصورت استفاده هزینه اش جداگانه بود. دوعدد آب بیرون از یخچال بود که رایگان بود.داخل کابینت هم 3 سری لیوان ، فنجان ، قاشق چنگال و بشقاب گذاشته بودند. کنار سینک مایع ظرفشویی و یه اسکاچ نو (داخل بسته بندی) قرار داشت. یک عدد کتری برقی هم کنار آشپزخانه بود.پوشش کف اتاق موکت بود که کاملا تمیز بود. دمپایی یکبارمصرف هتلی ، مسواک و خمیردندان ، صابون مایع ، شامپو سر و بدن ، گوش پاکن و پنبه و سوهان و حوله کوچک و بزرگ در اتاق قرارداده بودند. حمام و دستشویی کاملا تمیز و مرتب بود فقط سایزش کمی بنظرم کوچیک اومد. یک سشوار هتلی با گرمای مناسب و حوله خشک کن هم داخل حمام قرار داشت. ملحفه ها سفید و تمیز بودند.تشک تخت ها خیلی سفت بودند. سرمایش اتاق اسپیلیت و گرمایش شوفاژ بود ، داخل تراس یک میز و دوصندلی برای استفاده از فضای بیرونی قرارداشت. یک رخت آویز دیواری هم روی دیوار تراس نصب بود. فضای کمد برای ظرفیت سه نفره اتاق کمی کوچیک بود. اگر در مقام مقایسه بخوام بگم اتاق از نظر امکانات فقط safe box نسبت به هتلهای 4 یا 5 ستاره کم داشت. تنها نقطه ضعف اتاق ما نبود اسپیلیت در اتاق خواب بود ، شب اول با تصور اینکه حتما اسپیلیت سالن فضای اتاق رو هم خنک میکنه در گرما خوابیدیم چون اتاق پنجره هم نداره ولی برای شب دوم درخواست پنکه کردیم که وقتی آوردن مشکل کاملا حل شد.
فضای لابی و راهروها و رستوران هتل خیلی قشنگ طراحی شده بود. صبحانه هتل به نسبت انتظارم از یک هتل سه ستاره خیلی خوب بود: پنیر ، کره ، عسل ، خامه ، شکلات صبحانه و دومدل مربا ، تخم مرغ آبپز ، نیمرو و املت ، چند مدل سالاد مثل سالاد کلم و سالاد سیب زمینی و سوسیس ، سالاد ماکارونی و الویه ، فرنی و عدسی ، پاستا ، سمبوسه و رول پیراشکی ، پیتزا و چند مدل خوراک سوسیس و کالباس ، پنکیک ، خیارگوجه و زیتون و هندوانه ، گردو و کشمش جزو آیتم های صبحانه بود. دو سه طعم آبمیوه غیرطبیعی و چای هم نوشیدنی صبحانه بودند. ما قهوه خواستیم که با هزینه جدا برامون سرو شد.قسمت جذاب صبحانه نان تافتونی بود که در لحظه پخته میشد و داغ داغ میومد سر میز...
در فضای رستوران گویا شبها دی-جی هست ، ما شب اول که وارد شدیم صدای موزیک زیادی از رستوران که در همون طبقه لابی هست میومد. در اتاق ما که در طبقه سوم بود صدا بسیار ضعیف به گوش میرسید و 12 شب هم قطع شد ولی مسلما برای مسافران طبقات پایینتر اگر بخوان زودتر استراحت کنند ممکنه آزاردهنده باشه. شب دوم خبری نبود که حدس میزنم بدلیل شروع ماه محرم برنامه ای نداشتن. اینترنت وای فای در همه فضاهای هتل در دسترس بود.
در کل بخوام بگم این هتل یک هتل 4ستاره نقلی هست. به احتمال زیاد هم فقط کوچیک بودنش باعث شده 4ستاره بهش ندن.
امیدوارم شما هم مثل ما از اقامت در این هتل لذت ببرین.