هتل آدمیرال، بلغارستان

3.9
از 9 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
معرفی هتلی 5 ستاره در بلغارستان با موقعیتی فوق العاده + تصاویر
14 مرداد 1400 08:00
1

اگر دوست دارید با قیمتی مناسب تعطیلات تابستانی خود را در سواحل اروپا سپری کنید، در این متن قصد معرفی یک هتل 5 ستاره در سواحل زیبای گلدن سندز را داریم که مناسب شماست. گلدن سندز یکی از معروف‌ترین و پربازدید‌ترین سواحل اروپا در حوزه بالکان است که در شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. در این ساحل هتل‌های بسیاری ساخته شده است اما یکی از بهترین‌های آن چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت و امکانات هتل آدمیرال است.

01 copy.jpg

موقعیت هتل آدمیرال

همانطور که اشاره کردیم، هتل آدمیرال در ساحل گلدن سندز واقع شده است، اما آنچه درباره این هتل باید بدانید این است که آدمیرال در مرکز این ساحل واقع شده و نسبت به بسیاری از هتل‌های این ساحل از موقعیت بهتری برخوردار است. این موقعیت عالی سبب شده است علاوه بر فاصله کم به ساحل دریای سیاه، گردشگران تور بلغارستان بتوانند در فاصله 1 کیلومتری به 21 رستوران و 7 جاذبه توریستی شهر وارنا نیز دسترسی داشته باشند.

هتل آدمیرال 

امکانات هتل آدمیرال

با توجه به 5 ستاره بودن و قیمت مناسب هتل آدمیرال نسبت به سایر هتل‌های وارنا امکانات آن نیز بسیار مناسب بوده و گردشگران می‌توانند تجربه به یادماندنی از اقامت در این هتل به خاطر بسپارند. برخی از مهم‌ترین امکانات تفریحی که در این هتل دیده می‌شود عبارت است از:

یک استخر سرپوشیده (با آب گرم) و یک استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، سالن اسپا، سولاریوم، سالن زیبایی، سونا.

سایر امکاناتی که در اتاق‌های این هتل قرار دارند نیز شامل سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، سشوار، تلفن و میزکار می‌شود.

 

هتل آدمیرال بلغلرستان

هتل آدمیرال

هتل آدمیرال بلغلرستان

ساحل هتل آدمیرال بلغلرستان

ورزشگاه هتل آدمیرال بلغلرستان

 

رستوران هتل آدمیرال

پیش از اینکه اشاره‌ای به رستوران و بارهای هتل آدمیرال داشته باشیم، توجه کنید که تنها در شعاع 1 کیلومتری این رستوران 21 رستوران وجود دارد و شما برای انتخاب غذا و رستوران حق انتخاب بیشتری نسبت به سایر هتل‌های گلدن سندز می‌توانید داشته باشید. اما اگر قصد دارید غذای خود را در هتل میل کنید، می‌توانید از یک رستوران بوفه‌ای و یک رستوران  a la carte هتل استفاده کنید. همچنین در هتل 2 بار لانژ و 2 بار ساحلی نیز وجود دارد.

 

رستوران هتل آدمیرال

رستوران هتل آدمیرال

 

اتاق‌های هتل آدمیرال

هتل آدمیرال متشکل از 301 اتاق مختلف است که آن‌ها در 5 نوع اتاق و 1 سوئیت تقسیم بندی می‌شوند. اتاق‌های این هتل در متراژهای 23 متر مربعی ساخته شده‌‍اند و تفاوت اصلی اتاق‌‌ها در نوع منظره‌ خارجی، تعداد و نوع تخت‌ها خلاصه می‌شود. همچنین در اتاق‌های هتل آدمیرال امکان سیگار کشیدن وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

 

اتاق‌های هتل آدمیرال

 اتاق‌های هتل آدمیرال

اتاق‌های هتل آدمیرال

 

 هتل آدمیرال بغارستان

جهت مشاهده قیمت تور بلغارستان ویژه هتل آدمیرال کلیک کنید.

 

منابع: hotels , Tripadviser و admiral.hotels-varna

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.