10 جاذبه استثنایی که تنها در جنوب شرقی آسیا می‌توان دید

4.5
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دیدنی‌هایی که در کشورهای جنوب شرق آسیا نباید از دست داد + تصاویر
15 بهمن 1399 07:00
0

 جنوب شرقی آسیا که کشورهای کوچک و بزرگی مانند تایلند، اندونزی و سنگاپور را در برمی‌گیرد دارای جاذبه‌های گردشگری چشم‌نوازی است که نظیرش در هیچ‌جای دنیا پیدا نمی‌شود. به همین جهت در این مطلب به معرفی 10 تا از بهترین جاذبه‌های کشورهای آسیای جنوبی و کارهایی که می‌توان در آن‌ها کرد همراه شما خواهیم بود. البته 10 جاذبه برای یکی از زیباترین مناطق جغرافیایی جهان کمی ناعادلانه است! بنابراین می‌توانید انتظار قسمت‌های بعدی این مطلب را هم در آینده داشته باشید. 

سنگاپور، در باغ ‌کنار خلیج قدم بزنید

گاردن بای د بی (garden by the  bay) به معنای باغ کنارِ خلیج از تحسین شده ترین پارک‌های مصنوعی است که جهان هستی به خود دیده است. این پارک که مساحتی به بزرگی 101 هکتار دارد به سه باغ مرکزی، جنوبی و شرقی تقسیم شده است. یکی زیباترین مناظر این پارک در درختان عظیم‌ الجثه‌ای که با نام "Super Tree" شناخته‌ می‌شوند خلاصه می‌شود. اگر هنگام شب از این درختان دیدن کنید با رقص‌نور‌های شگفت انگیزی مواجه می‌شوید که شما را مدهوش خود می‌کند.

 

garden by the  bay

 

ویتنام، در غار سونگ دونگ کاوش کنید

سونگ دونگ ( Sơn Đoòng) به معنای غار رود کوهستانی، بزرگ‌ترین غار جهان است که 200 متر ارتفاع و 9 کیلومتر بزرگی دارد. در دل این غار شما می‌توانید شاهد جنگل و رودخانه‌ای باشید که در آن حیوانات کمیابی مانند روباه پرنده زندگی می‌کنند. علاوه بر آن قدم زدن در سونگ دونگ جذاب‌ترین کار ممکن است. کافیست تا ماجرای خود را در سونگ دونگ آغاز کنید تا مسیرهایی که شما را به بهترین جاذبه‌های غار سونگ دونگ می‌رساند الهام شود. در آخر بهترین زمان بازدید از این غار در ماه‌های اسفند تا شهریور خواهد بود که احتمال بارش برف و باران کم‌‎تر است.

 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.