خاطره بازی در جزیره بی انتهای قشم

3.5
از 16 رای
خاطره سفر: قشم، جزیره‌ی عجایب
آموزش نوشتن خاطره سفر
11 آبان 1400 17:00
0
12.1K

آبان ۱۴۰۰ برای اولین بار به قشم سفر کردم. قبل از آن به جزیره‌ی کیش چندین بار رفته بودم اما در انتظار دیدن جزیره‌ی عجایب جنوب یعنی قشم بودم و از زمانی که پا به این جزیره گذاشتم دلم نمیخواست که ترکش کنم. هر بخشی از آن دنیایی داشت و صادقانه بگم، با گذراندن ۶ روز هنوز هم بخش زیادی از این جزیره را ندیده‌ام.

اما بخت به من رو کرد و از طریق یکی از دوستان با یک تور لیدر عالی آشنا شدم: آقای شَگَن. مردی با محبت و بسیار پر انرژی که در این ۱۱ ساعت تورگردی در روز، هیچگونه احساس خستگی نمیکنید بلکه تا آخرین لحظه پر انرژی و شاد می مانید. روز دوم سفرمان در برنامه‌ی تور گردی قشم، آقای شگن جوری برنامه‌ریزی کردن که هنگام دیدن جاذبه‌ها با تورهای دیگر برخورد نداشتیم و شلوغی مزاحم عکاسی و کارمان نمیشد. ایشان در عکاسی بسیار خبره هستند و عکس‌های بسیار جذابی از ما گرفتند. ما در آن روز از دره‌ی ستارگان، دره‌ی تندیس‌ها، غار خوربس، تنگه چاهکوه و جنگل حرا دیدن کردیم.

در آخر از تور لیدر گرامی تشکر فراوان میکنم که این سفر رو برایمان خارق العاده کردند و با شور و هیجان تورشان خاطرات دوست داشتنی برای ما به جا گذاشتن.

نویسنده: عسگری

این سفرنامه برداشت و تجربیات نویسنده است و لست‌سکند، فقط منتشر کننده متن است. برای اطمینان از درستی محتوا، حتما پرس‌وجو کنید.

اطلاعات بیشتر