فصل ۲ قسمت 6؛ دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز با بنیامین (بخش دوم)

4.4
از 19 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ماجرای سفر بنیامین به دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز
29 تیر 1400 08:00
5

900-majara06-S02-part02-castbox.jpg

 

«جهان یک کتاب است و آن‌هایی که سفر نمی‌کنند تنها یک صفحه از این کتاب را می‌خوانند»

 

بار دیگر در دومین بخش از قسمت ششم رادیو ماجرا همراه شما ماجراجویان عزیز هستیم تا ادامه داستان‌ سفرهای بنیامین رضایی را دنبال کنیم. در بخش نخست از قسمت ششم، بن مارکو کمی از تجارب و اتفاقات مهیج خود پیرامون سفر با خودروی شخصی به دور اروپا را برایمان به اشتراک گذاشت که چنانچه آن قسمت یعنی، بخش اول رادیو ماجرا، سفر به دور اروپا با پژو 207 در 80 روز را از دست داده‌اید می‌توانید روی عبارت لینک شده کلیک کنید و  نخستین داستان بنیامین را بشنوید.

بنیامین رضایی جهانگرد و نویسنده 36 ساله‎‌ای است که آثاری چون «تهران تا ونکوور»، «هشت سال دور دنیا» و «هشتاد روز در اروپا» را از خود به جای گذاشته است. بنیامین رضایی از سنین پایین رویای گردشگری و سفر به دور دنیا را در اهداف خود گنجانده بود. او در دوران جوانی با تمام سختی‌های ممکن این چالش را پذیرفت که خود را آماده یک سفر بی‌سابقه کند و طی یک بازه 80 روزه از شهر و جاذبه‌های مختلف اروپا دیدن کند. در ادامه‌ ماجراهای پر فراز و نشیب بن مارکو، از سفر به ایتالیا و معجزه اپل، سوئیس و خانه انیشتین، فرانسه و هیاهو مارسی، اسپانیا و دوستان شیرازی و.... خواهیم شنید. برای شنیدن ادامه ماجرای بنیامین رضایی در اروپا یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید. 

 

 

 

برای دانلود این پادکست و سایر قسمت‌ها، می‌توانید به تلگرام رادیو ماجرا بپیوندید  

 

پادکست چیست ؟

 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.