آغاز مجدد پروازهای تهران - استانبول توسط هواپیمایی ماهان

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
آغاز مجدد پروازهای تهران - استانبول توسط هواپیمایی ماهان
14 مهر 1399 11:30
5

ماهان.jpg

بخشنامه جدید ماهان (20/07/1399)

احتراماً به استحضار می رساند مسافرانی که با گواهی تست PCR منفی از مبدأ ایران به کشورهای مقصد به جز مسیر (تهران - چین - تهران) پرواز نموده اند می توانند با همان گواهی تست PCR منفی در مدت زمان 2 هفته به کشور ایران بازگردند و متقابلاً اگر از مبدأ خارج از کشور با گواهی تست PCR منفی به ایران پرواز نموده اند می توانند در مدت زمان 2 هفته از ایران به کشور مبدأ باز گردند و نیازی به انجام تست PCR مجدد در کشورهای مبدأ و مقصد ندارند./ هواپیمایی ماهان

===========================

به استحضار می رساند پذیرش مسافر در مسیر تهران-استانبول-تهران برای روزهای ۹۹/۰۷/۱۶ ، ۹۹/۰۷/۱۷ ، ۹۹/۰۷/۱۹ و ۹۹/۰۷/۲۰ برابر با هفتم، هشتم، دهم و یازدهم اکتبر ۲۰۲۰ امکانپذیر و بر روی سیستم فروش شرکت هواپیمایی ماهان قابل فروش می باشد.

شایان ذکر می باشد همراه داشتن پاسخ منفی تست کووید ۱۹ (PCR) برای مسافرین ورودی و خروجی بالای دو سال که ۷۲ ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد از آزمایشگاه هایی که در زیر معرف شده اند، الزامی است./هواپیمایی ماهان

برای چک کردن قیمت بلیط استانبول اینجا کلیک کنید.

 

لیست آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ماهان به شرح زیر است :

انجام تست کرونا (PCR) برای کلیه مسافران الزامی است و تأکید می گردد گواهی مربوطه صرفاً باید از مراکز ذیل تهیه گردد:

 

photo_2020-10-06_10-15-23.jpg

توجه داشته باشید در زمان ورود به کشور ترکیه، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از ۷۲ ساعت گذشته باشد (مسافران زیر 2 سال نیازی به انجام تست PCR ندارند). ضمنا داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارائه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه الزامی میباشد.

 


لیست بیمارستانهای مورد تایید وزارت بهداشت ترکیه جهات انجام تست PCR

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.