آغاز پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در 6 مسیر

3.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
آغاز پروازهای خارجی فرودگاه مشهد
28 آبان 1399 06:00
0

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در حال حاضر تنها در ۶ مسیر انجام می‌شود در حالی که تا قبل از کرونا، این فرودگاه در ۱۴ مسیر خارجی پرواز داشت.

97879864513.jpg

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد افزود: پس از شیوع ویروس کرونا ابتدا پروازها متوقف شد و به تدریج پروازهای خارجی با روند کاهشی آغاز شد و هم‌ اینک این پروازها در ۶ مسیر کابل، هرات، مزار شریف، قطر، نجف و بغداد انجام می‌شود.
وی افزود: در مجموع شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی پروازهای داخلی و خارجی را برای مسافران کاهش داده ‌است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مشهد گفت: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ها و پروازهای این فرودگاه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مستمر انجام می‌شود.

در حالت عادی و پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جا به ‌جا می‌شدند و به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.
براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۷۶۲ هزار و ۶۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵۹ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۳ تن رسیده است.
همچنین تاکنون ۵۵۸ هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا
 
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.