بهترین هتل‌ های کوش آداسی از نظر مسافران کدام است؟ + امتیاز

3.8
از 13 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی + عکس
23 اردیبهشت 1401 08:00
1

یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه، شهر کوش آداسی است که به‌ دلایل گوناگونی، گردشگران و مسافرانی بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. البته باید گفت که وجود زیرساخت‌های مناسب گردشگری در این شهر هم تاثیر مثبتی در جذب گردشگر دارد و از بهترین نمونه‌های این زیرساخت‌ها می‌توانیم به وجود انواع هتل‌های مدرن با خدمات بسیار عالی اشاره کنیم که هر کدام تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را از سفر، برای شما رقم می‌زنند. در این مطلب از بلاگ لست سکند به معرفی بهترین هتل های کوش آداسی می‌پردازیم و امکانات و ویژگی آن‌ها را شرح می‌دهیم.

کوش آداسی به واسطه اینکه در نوار ساحلی دریای اژه قرار دارد، سواحل مختلفی را هم در خود جای داده که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. اما غیر از این سواحل، قدمت تاریخی این شهر سبب شده کوش آداسی جاذبه‌های باستانی و دیدنی هم داشته باشد و گردشگران زیادی به این شهر بروند. با این حال یکی دیگر از جذابیت‌های کوش آداسی برای مسافران آن، نزدیکی این شهر به جزیره ساموس یونان است که با یک قایق موتوری می‌توان فاصله بین آن‌ها را طی کرد. با وجود این جاذبه‌ها و اماکن دیدنی، بهتر است از موقعیت مکانی بهترین هتل های کوش آداسی و همچنین امکانات آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید که در ادامه برخی از آن‌ها را آورده‌ایم و توضیحاتی را عنوان کرده‌ایم.

02.jpg

9. هتل افسیا ریزورت (Ephesia Resort Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.2 از 5

هتل افسیا ریزورت یک هتل چهار ستاره است که با ویژگی‌های مختلف و مثبتی که دارد، برای بسیاری از گردشگران جذاب است و یکی از بهترین هتل های کوش آداسی هم به حساب می‌آید. از این هتل تا ساحل، با پای پیاده فقط حدود 5 دقیقه فاصله زمانی وجود دارد و گفتنی است که هتل، ساحل اختصاصی خودش را دارد که با فضای سبز و درختان نخل زیبایش، محیط دلپذیری را ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی‌های این هتل، برخورداری از استخر و امکانات اسپا و همچنین اینترنت WiFi رایگان در قسمت‌های عمومی هتل است. این مورد را نیز اضافه کنید هتل افسیا ریزورت جزو بهترین هتل های All (آل اینکلوسیو) کوش آداسی محسوب می‌شود.

تمامی اتاق‌های هتل از تهویه مطبوع برخوردارند و فضای آن‌ها با رنگ‌های ملایم رنگ شده‌اند. همه اتاق‌ها، بالکن دارند و این بالکن‌ها در برخی از اتاق‌ها، رو به منظره‌ای زیبا از دریای اژه است. وجود دو رستوران، حمام ترکی، سونا و مرکز فیتنس از دیگر مزیت‌های این رستوران هستند. مهمان‌ها همچنین می‌توانند از استخر داخلی و ماساژ هم استفاده کنند و لذت ببرند. گفتنی است که ساحل بانوان در فاصله 3.7 مایلی از این هتل است، غیر از آن، مرکز خرید در فاصله‌ای کم از هتل افسیا قرار دارد و فاصله‌اش تا مرکز شهر کوش آداسی حدود 5 مایل است.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ephesia Resort Hotel-0.jpg
نمای کلی و بیرونی از هتل افسیا ریزورت
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ephesia Resort Hotel-3.jpg
نمایی از اتاق‌های هتل Ephesia Resort Hotel

موقعیت دقیق هتل افسیا ریزورت روی نقشه

8. هتل آکوا فانتاسی آکوا پارک هتل اند اسپا (Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

هتل آکوا فانتاسی آکوا پارک، جزو بهترین هتل های پنج ستاره کوش آداسی است و در نزدیکی ساحل قرار گرفته و فقط با سه دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید. این هتل تعداد شش رستوران دارد و درون خود یک پارک آبی وسیع نیز جای داده است که افراد با سلایق مختلف می‌توانند به آن مراجعه کنند و کسانی هم که به‌دنبال کمی آدرنالین هستند، می‌توانند اینجا به هدف خود برسند؛ این نکته را نیز فراموش نکنید که محل مخصوصی هم برای کودکان در این این پارک آبی وجود دارد که می‌توانند کلی در آن بازی کنند و وقت بگذرانند. وجود اینترنت وای فای رایگان هم از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

تمامی اتاق‌های هتل آکوا فانتسی کوش آداسی، رنگی روشن دارند و از طراحی مدرنی برخوردار هستند؛ ضمن اینکه برای هر اتاق، یک بالکن اختصاصی در نظر گرفته شده است و امکانات مختلف برای آماده کردن چای و قهوه هم در اختیار شما قرار دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از ماساژورهای مختلف، خدمات دریافت کنند و در حوضچه‌ها و وان‌های آب داغ ریلکس کنند.

شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافه، از امکانات اسپایی که در مرکز ساختمان قرار گرفته است هم استفاده کنید. هتل آکوا فانتاسی، استخرهای چندگانه‌ای دارد که تقریبا همه افراد در بازه‌های سنی مختلف می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. این هتل در فاصله پنج مایلی از کوش آداسی و اِفسوس یا اِفسوز قرار دارد و طبق بررسی‌های لست سکند، یکی از بهترین هتل های uall کوش آداسی است.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Aqua-Fantasy-Aquapark-Hotel-and-Spa-2.jpg
نمای بیرونی از برخی قسمت‌ها و اتاق‌های هتل آکوا فانتاسی آکوا پارک هتل اند اسپا
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Aqua-Fantasy-Aquapark-Hotel-and-Spa.jpg
استخرهای مختلف و سرسره‌های آبی هتل Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa

موقعیت دقیق هتل آکوا فانتاسی آکوا پارک هتل اند اسپا روی نقشه

7. هتل پالم وینگز افسوس (Palm Wings Ephesus Beach Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

هتل پالم وینگز افسوس هم پنج ستاره است و در باغ‌های سرسبز گرمسیری و در امتداد دریای اژه و خلیج پاماکوک قرار گرفته است. درست در روبه‌روی دریا، اتاق‌هایی با معماری امروزی قرار گرفته‌اند و 11 استخر نیز حوالی آن‌ها وجود دارند. غیر از این، باید بدانید که زمین تنیس و حمام بخار ترکی از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ساحل اختصاصی و وسیع این هتل با صندلی‌های مخصوص و چترهایشان، همگی شرایطی ایده‌آل را برای شما فراهم آورده‌اند تا بتوانید با خیالی راحت از تعطیلات خود بهره ببرید. به این مجموعه، اسپا را هم اضافه کنید.

اتاق‌های این هتل کاملا مدرن و امروزی هستند و از لوازم خانگی زیبایی هم برای آماده کردن آن‌ها استفاده کرده‌اند. غیر از این موارد، باید به این اشاره کنیم که کف اتاق‌ها پارکت شده‌اند و هر کدام از اتاق‌ها، به یک کتری، مینی بار و یک تلویزیون ماهواره‌ای تجهیز شده‌اند. از بالکن‌های اختصاصی می‌توانید منظره دریای اژه را ببینید و از این قاب زیبا لذت ببرید. گفتنی است که برخی از اتاق‌ها، بالکن‌ها و حمام‌هایی با سیستم صوتی هم دارند. با وجود شش رستوران و غذاهای مختلفی که در این هتل سرو می‌شوند، تنوع خوبی برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی و انواع ماهی‌ها را در اینجا میل کنید.

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این هتل، والیبال ساحلی، بسکتبال، اسکواش، میز تنیس، جت اسکی، اتاق کنفرانس و غیره هستند و امکانات مخصوصی هم برای کودکان ترتیب داده شده است. غیر از تمامی مواردی که عنوان کردیم، این نکته را هم باید اضافه کنیم که خدمات این هتل به‌صورت یو آل ارائه می‌شوند و هتل پالم وینگز هم از بهترین هتل های uall کوش آداسی محسوب می‌شود.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Palm-Wings-Ephesus-Beach-Resort.jpg
نمای خارجی و کلی از هتل پالم وینگز افسوس
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Palm-Wings-Ephesus-Beach-Resort-1.jpg
نمایی از برخی اتاق‌های هتل Palm Wings Ephesus Beach Resort

موقعیت دقیق هتل پالم وینگز افسوس روی نقشه

6. هتل کاریزما دلوکس (Charisma De Luxe)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.6 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4

هتل کاریزما دلوکس یا همان کاریزما دیلاکس هم یک هتل پنج ستاره است که امکانات بسیار خوبی را دارد. ساحل اختصاصی با منظره‌ای بدون مرز از دریای اژه، یکی از ویژگی‌های این هتل است. افزون بر اینکه تمامی اتاق‌های استاندارد این هتل، همگی بالکن‌هایی دارند که از منظره‌ای رو به دریا بهره‌مند هستند. فاصله این هتل تا مراکز خرید کوش آداسی حدود 15 دقیقه است، پس از این نظر هم در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.

حمام آب‌گرم، مینی بار، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، از امکانات اتاق‌های این هتل هستند. وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های عمومی هتل قابل دسترس است. از بخش‌هایی که برای ریلکس کردن استفاده می‌شوند، می‌توانیم به استخر آب‌گرم داخلی، حمام ترکی، سونا و یک مرکز زیبایی اشاره کنیم. در قسمت ساحلی هتل کاریزما دلوکس، انواع فعالیت‌های ورزشی هم وجود دارند و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی نیز در این هتل سرو می‌شوند.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Charisma-De-Luxe.jpg
نمایی از هتل کاریزما دلوکس در شب
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Charisma-De-Luxe-1.jpg
نمای داخلی از برخی اتاق‌های Charisma De Luxe

موقعیت دقیق هتل کاریزما دلوکس روی نقشه

5. هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اند گلف (Ramada Resort Kusadasi & Golf)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های پنج ستاره کوش آداسی، هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اند گلف است. در این هتل پنج استخر خارجی با یک استخر آب‌گرم در داخل هتل قرار گرفته است. یک مرکز اسپای لوکس به‌همراه ماساژ درمانی، سونا، حمام بخار و یک ساحل اختصاصی شنی هم در این هتل وجود دارند. اینجا زمین گلف و زمین تنیس هم دارد و وای فای در تمام قسمت‌های آن  دردسترس است.

برخی از اتاق‌های این هتل، بالکنی اختصاصی دارند که رو به دریا هستند و دید خوبی را به شما می‌دهند. غیر از این مورد، همه اتاق‌ها از تهویه خوبی برخوردارند، تلویزیون‌ها با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و همچنین از دیگر امکانات این اتاق‌ها، برخورداری از یک مینی بار است. از دیگر امکاناتی که شما می‌توانید در این هتل از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانیم به میز تنیس، دارت، میز بیلیارد، ورزش‌های آبی و مواردی دیگر از این قبیل اشاره کنیم. مرکز شهر کوش آداسی در 0.6 مایلی هتل رامادا قرار گرفته.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ramada-Resort-Kusadasi-And-Golf-3.jpg
نمای خارجی از هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اند گلف
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ramada-Resort-Kusadasi-And-Golf.jpg
برخی از اتاق‌های هتل Ramada Resort Kusadasi & Golf

موقعیت دقیق هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اند گلف روی نقشه

4. هتل رامادا هتل اند سوتس بای ویندهام کوش آداسی (Ramada Hotel & Suites By Wyndham Kusadasi)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

هتل رامادا بای ویندهام هم پنج ستاره است و یک محوطه اختصاصی ساحلی دارد. علاوه بر این ساحل اختصاصی، یک استخر خارجی فصلی و یک مرکز فیتنس هم در این هتل قرار دارد. تلویزیون و حمام اختصاصی از دیگر ویژگی‌های این هتل است، افزون بر آن، وجود تراس هم برای همه اتاق‌ها، لذت اقامت در این هتل را برای شما چند برابر می‌کند.

در این هتل، مهمانان می‌توانند از مزایای سونا و میز بازی تنیس هم استفاده کنند. در نظر داشته باشید که فاصله این هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی برابر با 2.2 مایل است. احتمالا هتل رامادا بای ویندهام، بهترین هتل کوش آداسی از نظر مسافران است، اما نمی‌توانیم از امتیازات دیگر هتل‌ها چشم‌پوشی کنیم.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ramada-Hotel-And-Suites-By-Wyndham-Kusadasi-1.jpg
نمای بیرونی از هتل رامادا هتل اند سوتس بای ویندهام کوش آداسی
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Ramada-Hotel-And-Suites-By-Wyndham-Kusadasi.jpg
برخی از اتاق‌های هتل Ramada Hotel & Suites By Wyndham Kusadasi

موقعیت دقیق هتل رامادا هتل اند سوتس بای ویندهام کوش آداسی روی نقشه

3. هتل سون سیز سی‌لایت الیت (Seven Seas Sealight Elite Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5

هتل سون سیز از بهترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. امکانات هتل سون سیز سی لایت الیت به‌گونه‌ای است که انگار در خانه خود هستید و همه چیز برای شما فراهم است. از تهویه مناسب و تلویزیون گرفته تا مینی بار و وای فای رایگان که همگی به‌راحتی در اختیار شما هستند. برای مهمانان این هتل، پارکینگ رایگان وجود دارد و گفتنی است که فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی حدود 2.0 مایل است. از مزایای دیگر این هتل، نزدیکی به رستوران‌های مختلف با تنوع غذایی گوناگون است که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

در این هتل با زبان‌های انگلیسی، ترکی و روسی پذیرای شما هستند و ساحل آن، پرچم آبی دارد. تعداد اتاق‌های هتل سون سیز به چیزی حدود 392 اتاق می‌رسد و لازم به ذکر است که همراه داشتن حیوان خانگی در آن مجاز نیست! شما می‌توانید از اینترنت رایگان این هتل در اتاق‌ها و محوطه‌های عمومی آن استفاده کنید. هتل سون سیز سی لایت الیت، خدمات خود را به‌صورت All (آل اینکلوسیو) ارائه می‌کند.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Seven-Seas-Sealight-Elite-Hotel.jpg
نمای کلی از هتل سون سیز سی‌لایت الیت
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Seven-Seas-Sealight-Elite-Hotel-1.jpg
نمای داخلی برخی از اتاق‌های Seven Seas Sealight Elite Hotel

موقعیت دقیق هتل سون سیز سی‌لایت الیت روی نقشه

2. هتل کرومار افسوس بیچ اند اسپا (Korumar Ephesus Beach & Spa Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز در گوگل: 4.5 از 5

هتلی پنج ستاره که یک استخر خارجی رو به ساحل دارد که در آن می‌توانید از سرسره‌های آبی استفاده کنید و لذت ببرید، هتل کرومار از بهترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است و خدماتش نیز به‌صورت یو آل ارائه می‌شوند. مرکز اسپا همراه با یک حمام، سونا و حوضچه آب‌گرم، از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همه اتاق‌های این هتل از تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای بهره‌مند هستند. برخی از اتاق‌های این هتل، بالکن هم دارند. این موارد، و امکاناتی دیگر سبب شده‌اند تا هتل کروما افسوس یکی از بهترین هتل های کوش آداسی باشد.

در بخش پذیرش با دو زبان آلمانی و انگلیسی پذیرای شما هستند و نیروی خدمه هم همیشه در خدمت شما خواهند بود. در صورت نیاز، ترانسفرهای فرودگاهی هم در اختیار شما قرار می‌گیرند، ولی برای آن‌ها باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Korumar-Ephesus-Beach-And-Spa-Resort.jpg
نمای کلی از هتل کرومار افسوس بیچ اند اسپا
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Korumar-Ephesus-Beach-And-Spa-Resort-1.jpg
نمای داخلی از برخی اتاق‌های هتل Korumar Ephesus Beach & Spa Resort

موقعیت دقیق هتل کرومار افسوس بیچ اند اسپا روی نقشه

1. هتل پالوما پاشا (Paloma Pasha)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5

درست است که هتل پالوما پاشا پنج ستاره دقیقا در کوش آداسی قرار نگرفته است، اما یکی از بهترین راه‌های رسیدن به آن، از طریق کوش آداسی است و به‌خاطر امکانات و ویژگی‌های مختلفی که این هتل دارد، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل است که این هتل هم جزو بهترین هتل های کوش آداسی برشمرده می‌شود. فاصله این هتل تا مرکز شهر اوزدره حدود 0.6 مایل است و از امکانات آن می‌توانیم به وای فای و پارکینگ، استخر و منظره‌ای از دریا اشاره کنیم. هتل پالوما پاسا هم به‌صورت آل اینکلوسیو خدماتش را ارائه می‌کند.

اتاق‌های شیک این هتل هم ویژگی‌های خود را دارند و بهره‌مندی از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه‌ساز از مواردی است که در اتاق‌ها قرار دارند. ساختمان این هتل به نحوی طراحی شده است که برخی اتاق‌های آن بالکن هم دارند، پس اگر قصد اقامت در این هتل را دارید و این مسئله برای شما اهمیت دارد، بهتر است در جریان قرار بگیرید.

هتل پالوم پاشا در مجموع چهار رستوران دارد و یک استخر 5000 متر مربعی با سرسره‌های آبی و یک مینی‌بار مخصوص کودکان از امکانات دیگر آن است. فراموش نکنید که ماساژ در قسمت سونا و بهره‌مندی از حمام، دیگر خصوصیات این هتل است. همچنین تنیس، تور قایق‌رانی و غیره هم از دیگر مواردی است که می‌توانید برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Paloma-Pasha-2.jpg
نمای بیرونی از هتل پالوما پاشا
Lastsecond.ir-kusadasi-best-hotels-Paloma-Pasha.jpg
نمای داخلی از برخی اتاق‌های هتل Paloma Pasha

موقعیت دقیق هتل پالوما پاشا روی نقشه

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های کوش آداسی را به شما معرفی کنیم و مختصری از امکانات و برخی از ویژگی‌های آن‌ها را نیز عنوان کنیم. به این ترتیب می‌توانید با اطلاعات و آگاهی بیشتری نسبت به رزرو اقامتگاه و هتل اقدام کنید و در سفر خود با تور کوش آداسی، از تمامی لحظات خود، بهترین استفاده را ببرید و در نهایت تجربه‌ای بی‌نظیر را کسب کنید، چون همانطور که می‌دانید، غیر از اهمیت بازدید جاهای دیدنی کوش آداسی، اقامت در این شهر هم بسیار مهم است. حالا دیگر با توجه به تمایلات خود می‌دانید که بهترین هتل کوش آداسی کدام است، شما چه هتلی را به این لیست اضافه می‌کنید؟

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!