تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳؛ اختصاصی لست‌سکند + موبایل و دسکتاپ

4.9
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دانلود تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ اختصاصی لست‌سکند + دسکتاپ و موبایل
19 اسفند 1402 08:00
0

تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیلات و مناسبت‌های مهم این ماه را به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید با دانلود تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به تاریخ دل‌خواهتان در این ماه دسترسی داشته باشید و برای کارهایتان برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با ما همراه باشید.

تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

اندکی قبل تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه را به شما تقدیم کردیم و همه روزهای سال جدید را در یک صفحه مشاهده کردید. اکنون با فراهم کردن امکان دانلود تقویم اردیبهشت 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید تقویم دومین ماه بهار را روی صفحه نمایش کامپیوترتان تماشا کنید. همچنین می‌توانید با دیدن تعطیلات اردیبهشت ۱۴۰۳ در این تقویم، به‌آسانی برای سفرهای پیش رو مثل سفر با تور خارجی برنامه‌ریزی کنید. 

Ordibehesht-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه موبایل

این روزها کمتر کسی را می‌بینید که گوشی موبایل نداشته باشد یا اغلب کارهایش وابسته به تلفن همراه نباشد. ازاین‌رو، در این قسمت از مطلب، نسخه موبایل تقویم اردیبهشت 1403 را به شما تقدیم می‌کنیم. شما می‌توانید با دانلود تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای موبایل، حال‌وهوای بهاری‌ترین ماه سال را به تلفن همراهتان بیاورید و از آن به‌عنوان تصویر پس‌زمینه استفاده کنید. همچنین می‌توانید با دسترسی سریع به تعطیلات اردیبهشت ۱۴۰۳، برای انواع سفرهایتان، مثلاً سفر با تور طبیعت‌گردی برنامه‌ریزی کنید.

Ordibehesht-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسخه موبایل

خوب است بدانید اگر می‌خواهید همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال ۱۴۰۳ را ببینید، می‌توانید با رفتن به صفحه تقویم ۱۴۰۳ به‌راحتی تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را دانلود کنید و تقویم همه ماه‌های سال را مشاهده کنید.

دانلود تقویم ۱۴۰۳

تعطیلات تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵ اردیبهشت: شهادت امام جعفر صادق(ع)

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات اردیبهشت

آب‌وهوای اردیبهشت و زیبایی سحرانگیز طبیعت بهار در این ماه، هرکسی را مشتاق سفر می‌کند. شاید شما هم مثل بسیاری از افراد، با شنیدن نام اردیبهشت نخستین مقصدی که برای سفر در نظر بگیرید، شهر بهارنارنج باشد. کیست که طرف‌دار سفر با تور شیراز در اردیبهشت نباشد و نخواهد هوای بهار را در باغ‌های شیراز تنفس کند؟! شاید اغراق نباشد اگر بگوییم پس از شیراز، مقصد محبوب بسیاری از افراد برای سفر در اردیبهشت، شهرهای شمالی ایران است. ازاین‌رو، سفر با تور شمال یکی دیگر از پیشنهادهای اردیبهشتی ما به شماست. اگر هم قصد دارید اردیبهشت را با سفری خارجی خاطره‌انگیز کنید و ترجیحتان کشوری نزدیک در همسایگی کشورمان است، سفر با تور ارمنستان انتخاب مناسبی است.

سخن آخر

در این مطلب، با تقویم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل همراهتان بودیم تا با دسترسی به تقویم اختصاصی اردیبهشت ۱۴۰۳ لست‌سکند بتوانید همه روزهای این ماه محبوب را به‌آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ببینید. شما چه مقصدهایی را برای سفر در اردیبهشت پیشنهاد می‌دهید؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.