فرصت تبلیغات رایگان در شبکه‌های اجتماعی لست سکند

1.3
از 3 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
فرصت تبلیغات رایگان در پربازدیترین صفحه گردشگری ایران
21 خرداد 1399 10:52
0

kasb&kar-post-REAL.png

دوست آن است که گیرد دست دوست‌

لست‌سکند با توجه به مشکلات پیش آمده توسط کرونا برای کسب و کارهای کوچک، نوپا و فعال در حوزه‌ی سفر، گردشگری، تفریح و خوراک، قصد دارد تا در حد توان خویش کمک کرده و به یک سری از این کسب و کارها، خدمات متنوع تبلیغاتی رایگان ارائه بدهد تا شاید کمکی هر چند کوچک به دوستان این حوزه باشد.

دقیقا چه کسب و کارهایی:
اقامتگاه‌های بومگردی، بوتیک هتل‌ها، کافه و رستوران‌ها، سوغاتی فروشی‌ها، استارت‌آپ‌های مرتبط، مراکز بازی و تفریح، جاذبه‌های گردشگری و...

شما باید چه کار کنید؟
تمامی کسب و کارهایی که شرایط بالا را دارند و همچنین دارای صفحه‌ی اینستاگرام پابلیک یا عمومی هستند، باید به صفحه‌ی اینستاگرام لست‌سکند به آدرس instagram.com/lastsecondtours مراجعه کرده و در قسمت کامنت مربوط به این پست ، این کار را انجام بدهند:

توسط صفحه کسب و کارتان (نه صفحه شخصی)، اسم کسب و کارتان را کامنت کنید، بگویید در کدام شهر فعال هستید و اگر مایل هستید توضیحی کوتاه هم ارائه بدهید. تا جمعه ساعت ۱۲ شب فرصت دارید کامنت‌ خودتان را ارسال کنید.

حالا این فرصت طلایی رایگان چیست؟
۱. به ۴۰ کسب و کار منتخب توسط تیم لست‌سکند، پکیج تبلیغاتی رایگان شبکه‌های اجتماعی لست‌سکند ارائه می‌شود.
۲. همچنین به ۴ کسب و کار از بین ۴۰ کسب و کار معرفی شده که بیشترین بازخورد (منشن شدن و نظر نوشتن در موردشان) را در همین پست‌های معرفی ۱۰ تایی، از طرف مخاطبان داشته باشند، پکیج ویژه‌ی معرفی کامل کسب و کار در سایت لست‌سکند به صورت اختصاصی اعطا خواهد شد.

جهت مطالعه شرایط کامل و ثبت نام در این کمپین اینجا را کلیک کنید‌.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.