غذاهای سنتی بر روی میزهای وحشتناک جشن های هالووین

4.3
از 6 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
غذاهای سنتی بر روی میزهای وحشتناک جشن های هالووین + تصاویر
03 آبان 1400 17:05
0

11.jpg

عجب نیست که بیشتر غذاهای مربوط به هالووین شیرین هستند. از دسر گرفته تا آب‌نبات اما برخی از غذاها شبیه تم شبح‌وار هالویین هستند و برای دهه‌های اخیر، آنها با ورود اکتبر در گوشه و کنار میزهای غذای هالووین نیز دیده می‌شود. این غذاها ممکن است مورد علاقه همه نباشد اما بیشترین ارتباط را با اکتبر دارند، برای همین اغلب افراد در این ماه سعی به درست کردن این غذاها می‌کند. در ماه اکتبر اگر هر کدام از این غذاها‌ را در آشپزخانه‌تان دارید، یعنی بدون شک شما هالویین را جشن خواهید گرفت.

البته نگران نباشید، همه موارد این لیست آب نبات نیست. هر چند به صورت سنتی بهتر است آب نبات هالویین را خودتان درست کنید تا از فروشگاه‌ها خریداری شود.

 

کارامل سیب

what-are-traditional-halloween-foods1.jpg

کارامل سیب یکی از غذاهای اصلی هالووین محسوب می‌شود که به طور کلی در فصل پاییز بسیار محبوب می‌باشد. فصل پاییز زمان رسیدن سیب‌ است و این امر باعث شده که سیب‌ها با روکش‌های آب‌نباتی وارد میزهای مهمانی هالووین شوند. این سیب‌های روکش‌دار تنها برای کودکان نیستند. اگر به اینستاگرام دقت کنید، کارامل‌های سیب بسیار محبوب‌تر از گذشته شده‌اند. هر چیزی از شکلات آب شده گرفته تا آب نبات‌های رنگی می‌تواند با سیب‌ها همراه شود و اینجا خلاقیت ماست که تغییرات را ایجاد می‌کند.

نکته جانبی: شاید برایتان جالب باشد که خوردن سیب‌های روکش‌دار باعث مراجعه شما به دندان پزشکی نمی‌شود (البته بستگی به تعداد سیب‌های که می‌خورید هم دارد).

 

نان سیب

کدام یکی از این غذاهای سنتی هالووین می‌تواند بر روی میز وحشتناک شما باشند.

جدیدترین نانی که خیلی سریع و به اشکال مختلف پخته می‌شود، نان سیب می‌باشد. پیشتر در رتبه اول سریع‌ترین و متنوع‌ترین نان‌ها،  نان موز قرار داشت که نان سیب در ماه اوت خیلی سریع وارد بازار شد و جای آن را گرفت. به محض شروع فصل سیب، نان و کلوچه سیب اولین محصولاتی هستند که در قفسه‌های نانوایی دیده می‌شوند. این نان لذیذ می‌تواند حتی فاقد گلوتن باشند و با انواع مختلف در قفسه‌ها حاضر شوند. پخت این نان نیز بسیار ساده و راحت است. هیچ چیزی به اندازه یک نان سیب نمی‌تواند ورود پاییز را به ما اعلام کند و اینکه هیچ چیزی به اندازه یک سبد سیب نمی‌تواند به این سرعت به ما بگوید هالووین نزدیک است.

 

آب نبات‌های ذرت

کدام یکی از این غذاهای سنتی هالووین می‌تواند بر روی میز وحشتناک شما باشند.

این نوع آب‌ نبات‌های جزو آب نبات‌های هستند که مردم خیلی به آن احساس قوی (احساس صفر یا یکی داشتن) دارند. آب نبات‌های ذرت چیزی‌ست که یا مردم آن را خیلی دوست دارند یا از آن متنفر هستند و اغلب در میان این طیف افراد خیلی محدودی قرار دارند.

در حالی که پایه این آب نبات‌ها مستقیما شکر هست، تنها در سه رنگ نارنجی، سفید و زرد درست مانند دانه ذرت تهیه می‌شود. در حالی که آب نبات‌ها شکلی شبیه ذرت دارند اما طعم آن اصلا شبیه ذرت نیست. جالب است بگوییم که اغلب آب نبات‌های ذرت (تقریبا همه‌ آنها) گیاهی هستند.

 

پاپ کرن کاراملی

کدام یکی از این غذاهای سنتی هالووین می‌تواند بر روی میز وحشتناک شما باشند.

اگرچه درست کردن پاپ کرن کاراملی در خانه می‌تواند سرگرم کننده باشد اما بیشتر مردم از خرید پاکت پاپ کرن کاراملی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مخصوصا آب‌نبات‌های هالووین لذت می‌برند. پاپ کرن کاراملی با وجود پاپ کرن بودن، آب نبات است.

پاپ‌کورن‌های شور و کره‌ای پوششی ضخیم از کارامل دارند که عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به آن‌ها داده است. تعداد انگشت شماری هستند که این پاپ‌ کرن‌ها را بسیار دوست دارند. با این حال این پاپ کرن فقط در هالووین دیده می‌شود و یک میان وعده محبوب برای میزهای مهمانی هالووین می‌باشد.

 

نان کدوتنبل

کدام یکی از این غذاهای سنتی هالووین می‌تواند بر روی میز وحشتناک شما باشند.

شاید از اینکه پای کدوتنبل در این لیست نبود تعجب کردید. به طور سنتی هر چیزی که با کدو تنبل پحته شود مربوط به تعطیلات پاییز است. اما نان کدو تنبل اینطور نیست. این نان سریع (بدون مخمر) به سرعت در حال محبوب شدند است و یکی از دلایل محبوبیتش نیز خوشمزه بودن آن می‌باشد.

این نان گزینه بسیار مناسبی برای صبحانه یا دسر است. به طور سنتی تخمه کدو نیز بر روی نان پخش می‌شود اما برای کسانی که تخمه دوست ندارند، مقداری پودر قند یا مایه کیک می‌پاشند.

  

منبع: thetravel 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی