بهترین هتل های لوکس برای اقامت در استانبول

4.6
از 93 رای

در کنار همه جوانب سفر، انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که راجع به آن تصمیم‌گیری می‌شود؛ چراکه اقامت در هتلی که پاسخ‌گوی تمام خواسته‌های شما باشد، کار آسانی نیست! زمانی که با تور استانبول سفر می‌کنید، به خاطر تنوع هتل‌های باکیفیت در این شهر، انتخاب تا حدی سخت‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین کمک گرفتن از تجربه دیگر مسافران یا داشتن لیستی از بهترین هتل های استانبول، می‌تواند این راه را برای شما هموارتر کند. در ادامه برای دیدن ویدئویی از هتل های لوکس استانبول همراه لست‌سکند باشید.

هتل های لوکس استانبول

انتخاب هتلی که از هر نظر متناسب با سلیقه، ذائقه و بودجه ما باشد یک انتخاب سرنوشت‌ساز است چرا که یک انتخاب اشتباه می‌تواند سفر را تلخ کند. طرفداران هتل های لوکس استانبول، گزینه‌هایی مثل رجیس، رافلز و هتل هیلتون دارند. اگر هم با تور اقساطی عازم استانبول شده‌اید، گزینه‌های هتل های لوکس استانبول برای شما اقتصادی نیست اما؛ این شهر برای هر سلیقه و بودجه‌ای گزینه‌ای دارد و تنوع هتل در استانبول بسیار است.

هتل های لوکس در استانبول زیبا

اگر در سفرتان به استانبول، به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد هستید، لازم است از خود با شایسته‌ترین انتخاب‌ها پذیرایی کنید. خصوصا زمانی که مدت این اقامت طولانی است یا برای مثال با تور استانبول ۷ شب و ۸ روز سفر می‌کنید، اهمیت این موضوع به‌مراتب بیشتر می‌شود. خوشبختانه وجود هتل‌‌های گوناگون و باکیفیت، دست شما را در تصمیم‌گیری باز گذاشته است و با کمی جست‌وجو می‌توانید هتل 5 ستاره استانبول یا هتل 4 ستاره استانبول را برای خود پیدا کنید و در آن اقامت داشته باشید.

هتل‌های لوکس بسیاری در استانبول هستند که با بهترین‌ها به استقبال مهمانان می‌آیند. هتلی چون هتل شانگری لا بسفروس استانبول، با امکاناتی به‌روز و دکوراسیونی مدرن، بهترین لحظات را برایتان رقم می‌زند. اما اگر برای داشتن منظره‌ای فوق‌العاده لحظه‌شماری می‌کنید، فراموش نکنید که با اقامت در هتل هیلتون بسفر، می‌توانید از بالکن اتاقتان نمایی از تنگه بسفروس هم داشته باشید. گاهی هم برای تجربه‌ای متفاوت انتخاب یک هتل قدیمی خالی از لطف نیست. به این شکل می‌توانید لحظاتی دوست‌داشتی در آن بگذرانید و لذت ببرید. بنابراین هتل فور سیزنز بسفروس را در خاطر داشته باشید و در قصر عثمانی قدم بزنید!

در نهایت برای این‌که بیشترین استفاده از سفرتان را داشته باشید و آن را به ایده‌آل‌ترین شکل بگذرانید، از راهنمای سفر به استانبول استفاده کنید.