سوانتی، تجربه طبیعت بکر گرجستان

4.4
از 43 رای

اگر اهل سفرهای ماجراجویانه هستید و تماشای کوهستان و طبیعت بکر می‌تواند شما را ساعت ها خیره کند، منطقه سوانتی در کشور گرجستان یکی از آن مقاصد کمتر شناخته شده‌ای است که تمام این ویژگی‌ها را دارد. سوانتی مقصدی است که از نظر مسافت خیلی از ما دور نیست و با تور گرجستان به‌ راحتی می‌شود به آن سفر کرد و لذت برد.

سوانتی، بهشت باستانی گرجستان

سوانتی، یکی از مناطق باستانی کشور گرجستان است که بیشتر عکس‌هایی که در ژورنال‌های گردشگری از طبیعت بکر و بی‌نظیر گرجستان می‌بینید، مربوط به این منطقه است. در این ویدئو هم شما بیننده قسمتی از زیبایی‌های کم‌نظیر این منطقه خواهید بود. سوانتی محل سکونت قوم سوان، از اقوام گرجی است و فرهنگ و آداب‌ورسوم امروز گرجستان تا حد زیادی متاثر از این منطقه است.

سوانتی، در‌ جوار یکی از سرشاخه‌های رود اینگوری قرار گرفته و علاوه بر طبیعت زیبا، کم‌نظیر و بکر، جاذبه‌های تاریخی و گنجینه‌های معماری زیادی را هم در دل خود جای داده است و بسیاری از آن‌ها به ثبت ملی یونسکو رسیده‌اند. تا چند دهه پیش، به علت صعب‌العبور بودن جاده‌های این منطقه، کمتر مسافری سوانتی رو به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کرد اما ظرف چند سال گذشته با بهسازی راه‌ها و جاده‌ها، مسیر دسترسی به سوانتی هموار شد و درحال‌حاضر، فاصله این شهر از تفلیس، پایتخت گرجستان، حدود ۵۰۰کیلومتر است. حالا با هموار شدن جاده‌ها، به راحتی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و بعد از بازدید از جاهای دیدنی تفلیس به سمت سوانتی حرکت کنید و تجربه سفر به یکی از زیباترین و بکرترین نقاط جهان را به آسانی به‌ دست آورید.