این‌بار تفلیس را از آسمان‌ها ببینید!

5
از 3 رای

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان، با ویژگی‌های خاص خودش سالانه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان، جذب این کشور می‌کند و از همین نظر تور گرجستان تقاضای بسیاری میان مسافران دارد.

گردش در تفلیس، کمی متفاوت‌تر از همیشه

شهر تفلیس یکی از محبوب‌ترین شهرهای گرجستان است و خصوصا در بین ایرانیان تور تفلیس. این شهر همراه با جاذبه‌های گوناگون و تفریحاتی متنوع، برای گردشگران مقصد مناسبی به شمار می‌آید. از همه مهم‌تر، شهر تفلیس با هزینه‌ها و مخارج نسبتا ارزان، هوای مسافران را داشته و از همین نظر، این شهر را حتی دوست‌داشتنی‌تر از قبل می‌کند! شما در سفرتان به این شهر و با استفاده از راهنمای سفر به تفلیس، می‌توانید از زیباترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر تفلیس دیدن کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

هویت گرجستان و پایتخت آن تحت تأثیر ترکیبی از فرهنگ اروپا، ایران، جهان عرب و روسیه قرار گرفته است و به همین دلیل یکی از خاص‌ترین فرهنگ‌های دنیا را به خود اختصاص داده است و می‌توانید به راحتی بازتاب این فرهنگ‌ها را در هر یک از جاذبه‌های تفلیس مشاهده کنید. در این ویدئو از آسمان‌ها به تفلیس نگاه می‌کنیم و از نمایی دیگر تماشاگر جاهای دیدنی تفلیس خواهیم بود. همراه لست‌سکند باشید.