حیوانات آفریقا در پارک ملی چوبه

4.8
از 4 رای

غروب آفتاب، نسیمی که در میان بیشه‌زار‌ها و علفزارها می‌وزد و حیوانات اهلی و وحشی که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. احتمالا این تصویری است که بعد از شنیدن اسم آفریقا، در ذهنتان ظاهر می‌شود! بی‌ شک گونه‌های مختلف حیوانات آفریقا، برای هر طبیعت‌گرد و گردشگری که مسافر آفریقا باشد، جالب و هیجان‌انگیز است؛ از همین نظر، بسیاری از افراد برای ملاقات با این حیوانات، با استفاده از انواع تورهای آفریقا مثل تور کنیا، تونس یا جزیره موریس، به این سرزمین سفر می‌کنند و پارک ملی چوبه، یکی از موقعیت‌هایی است که می‌توانند زیستن در کنار حیوانات آفریقا را تجربه کنند. 

ملاقات با شیرها و پلنگ‌ها در پارک ملی چوبه

اگر اهل تماشای مستند باشید، شک نکنید که دست‌کم، یک‌بار نام پارک چوبه را شنیده‌اید و صحنه‌هایی از آن را ملاحظه کرده‌اید؛ چراکه این پارک دارای منظره‌های بی‌نظیری از حیوانات آفریقا است که مستندسازان، هرگز آن‌ را از دست نمی‌دهند! تماشای فیل‌هایی که حمام می‌کنند، شیرهایی که زیر سایه درختان لم داده‌اند و با غرور به قلمرو خود نگاه می‌کنند یا آب‌ خوردن گورخرها، همه و همه از صحنه‌هایی است که هر فردی علاقه دارد برای یک‌بار هم که شده، شاهدش باشد. 

بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا تجربه‌ای متفاوت با سفرهای پیشین خود داشته باشید و این‌بار، سفری ماجراجویانه را تجربه کنید، حیوانات آفریقا را از نزدیک ملاقات کنید و سفر به این کشور و بازدید از پارک چوبه را از دست ندهید. پیشنهاد ما برای سفر به آفریقا، انتخاب تورهای اقساطی است، چراکه در این صورت می‌توانید به جای پرداخت یک‌جای هزینه‌های سفر، آن را در اقساط مختلف پرداخت کنید.

در ادامه همراه لست‌سکند باشید تا بخشی از زندگی حیوانات در آفریقا را تماشا کنید. به خاطر داشته باشید که روزبه‌روز به تعطیلات نوروزی نزدیک‌تر می‌شویم و تور کنیا نوروز یک فرصت عالی برای سفر به آفریقا است و چه جایی جذاب‌تر از آفریقا که آن را به عنوان اولین مقصد، در سال جدید انتخاب کنید؟

منبع: Youtube