اولین همایش لست سکند و شرکای تجاری

4.4
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
در همایش لست سکند و شرکای تجاری چه گذشت؟
17 بهمن 1400 10:30
3

همیشه اعضای مختلف یک سیستم اگر هر کدام در جای خودشان به درستی کار کنند، نتیجه هم رضایت‌بخش خواهد بود. لست سکند از همان آغاز کار، بنایش هم منفعت مشتریان بود و هم شرکای تجاری، چرا که در این حالت است که نتیجه رضایت‌بخشی حاصل میشد. از همان ابتدا قرار بود که هم حواسش به اعتماد مشتریان باشد که می‌خواهند خاطره خوشی را از سفرشان تجربه کنند و هم آنهایی که قرار است در این فروش سهمی داشته باشند. 

به همین دلیل، لست سکند همایشی با شرکای تجاری خود ترتیب داد تا بیش از قبل با یکدیگر یکدل و هم‌مسیر شوند و مسیر پیشرفت و بهبودی را با یکدیگر طی کنند. در این متن می‌خواهیم جزئیات همایش لست سکند با شرکای تجاری را با شما هم در میان بگذاریم.

همایش لست سکند کی و کجا برگزار شد؟

در شرایطی که هنوز سویه امیکرون شدت نگرفته بود و به نظر می‌آمد شرایط برقرار است، برنامه‌ریزی این همایش آغاز شد و در نهایت همایش لست سکند در تاریخ 12 بهمن ماه 1400 در هتل پارسیان اوین برگزار شد. این همایش از ساعت 19 تا 22 به مدت 3 ساعت اجرا شد.

لست سکندی‌ها سعی کردند همایش را با بهترین کیفیت ممکن برگزار کنند که علاوه بر خاطره خوش، اهداف در نظر گرفته شده هم به حقیقت بپیوندد که پس از این، با شناسایی گره‌های موجود، کار میان لست سکند و شرکای تجاری با کیفیت بهتری انجام شود و راه‌حل‌هایی برای مشکلات اندیشیده شود.

حدود120 نفر از 70 آژانس معتبر و قوی ایران در این همایش شرکت کردند و ما را همراهی کردند.

 

photo_2022-02-02_10-59-28.jpg
همایش لست سکند و شرکای تجاری

 

هدف برگزاری همایش لست سکند و شرکای تجاری

 همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، هدف اصلی برگزاری چنین همایشی از جانب لست سکند، بهبود کیفیت کار در حوزه فروش تور از جانب آژانس‌های گردشگری بود. همه آنهایی که در حوزه گردشگری مشغول فعالیت هستند، به خوبی آگاهند که در وضعیت کرونا سختی‌های فراوانی به فعالین این حوزه وارد شد، بنابراین، حالا که اوضاع رو به بهبود است، باید به کمک هم برای پیشرفت هر چه بیشتر قدم برداشت.

 از طرفی، همانطور که صدای مشتریان همیشه باید شنیده شود و دغدغه‌ها نیاز به رسیدگی دارند، آژانس‌های مسافرتی هم مسائل و دغدغه‌های خودشان را دارند که لازم بود در چنین همایشی به آنها پرداخته شود تا قدم‌های موثری برای حل مشکلات در آینده برداشته شود.

هدف دیگر برگزاری همایش از جانب لست سکند، رونمایی از بخشی خدمات جدید لست سکند هم بود. لست سکند سعی دارد با توسعه خدماتش هم مشتریان و هم آژانس‌های مسافرتی را در ساده‌ترین و سریع‌ترین مسیر، به هدفشان برساند. بنابراین، لازم بود از قابلیت‌های جدید رونمایی شود و با شرکای تجاری درباره‌شان حرف زد.

در همایش لست سکند و شرکای تجاری چه گذشت؟

 اگر بخواهیم از ابتدا نگاهی به همایش لست سکند بیندازیم، در ابتدا آقای کامران عسگری، مدیر عامل لست سکند توضیحاتی درباره تورهای آنلاین لست سکند ارائه دادند؛ زیرا قرار است از ابتدای اسفند علاوه بر خرید تلفنی تورها، امکان خرید آنلاین هم در سایت لست سکند برقرار باشد. بنابراین توضیحات لازم در این خصوص به شرکای تجاری ارائه شد.

بعد از سخنرانی مدیرعامل، آقای رضابیک،مدیر بخش پشتیبانی آژانس‌های مسافرتی لست سکند، درباره موارد فنی تورهای آنلاین صحبت کردند و از کارهایی که مسئولان آی تی هر آژانس باید انجام دهند، گفتند.

پس از این بخش، نوبت به پنل پرسش و پاسخ رسید. در این پنل، آژانس‌های مسافرتی از دغدغه‌ها و مشکلاتشان گفتند و همچنین نظراتشان درباره امکانات موجود در لست سکند. سعی شد در همین بخش تا جای ممکن برای این دغدغه‌ها راه چاره‌ای پیدا کنیم و درباره‌شان گفتگو کنیم.

 در نهایت از سرویس‌های جدید لست سکند رونمایی شد که شرکای تجاری لست سکند هم با این سرویس‌ها آشنا شوند. سرویس‌هایی که روند کار را بین این چرخه سریعتر و روان‌تر می‌کند.

photo_2022-02-02_10-56-50.jpg

سخنرانی آقای کامران عسگری، مدیرعامل لست سکند

همایش لست سکند.jpg
سخنرانی آقای رضابیک مدیر بخش پشتیبانی آژانس‌ها

سخن آخر

لست سکند در تلاش است علاوه بر ارتقاء سیستم فنی خود برای ارتباط بهتر و موثر میان آژانس‌های مسافرتی و مسافران، مشکلات و دغدغه‌های هر دو طرف را واکاوی کند و برایشان به سرعت راه حل پیدا کند، به همین منظور در همایش لست سکند، هدف هم معرفی خدمات بود و هم در جریان مشکلات شرکای تجاری قرار گرفتن.

لست سکند باور دارد که اگر چرخ‌های این سیستم خوب کار کنند، همه از حضورشان در این چرخه راضی و خوشحال خواهند بود و البته سود جمعی هم به همراه خواهد داشت. نتیجه این رضایت برای مسافران، خاطرات خوش به جا می‌گذارد و این خاطرات خوش در کنار سود تجاری برای همه ما خوشایند خواهد بود.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.