بهترین رستوران های تهران از نظر مردم + آدرس، منو و قیمت

4.5
از 890 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین رستوران‌های تهران؛ از رستوران‌های معروف و خوب تا بهترین رستوران تهران
08 فروردین 1403 08:00
203

بهترین رستوران های تهران می‌توانند اوقاتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برایتان بسازند. اگر می‌خواهید بهترین رستوران های تهران را بشناسید و دوستدار غذاهای متنوع و باکیفیتید، در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، اطلاعات جامعی از رستوران های خوب تهران را در اختیارتان می‌گذاریم. در لیست رستوران های تهران، مؤلفه‌های مختلفی را براساس نظرات کاربران آورده‌ایم که شامل منو، کیفیت غذا، محیط رستوران، قیمت برخی غذاها و بهترین غذای پیشنهادی برای بیشتر رستوران‌هاست.

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران را چطور انتخاب کرده‌ایم؟

در این مطلب سعی کرده‌ایم که برای معرفی و بررسی رستوران های خوب تهران، اطلاعات مستقیم و مطمئن درباره کیفیت خدمات بهترین رستوران های تهران به دست بیاوریم و امکان بررسی تصاویر محیط داخلی و خارجی رستوران‌ را برایتان فراهم کنیم؛ تصاویری که ترجیحاً توسط مشتری و بدون انجام ویرایش‌های گرافیکی گرفته‌ شده باشند تا بتوانید سنجش تناسب کیفیت با قیمت را انجام دهید و بهترین رستوران تهران را ازنظر خودتان پیدا کنید. ازآنجاکه برای انتخاب از میان بهترین رستوران‌ های تهران، مواردی مثل نوع رفتار کارکنان و مدیریت صحیح، چه در زمان شلوغی و چه در زمان خلوتی و نوع نظارت و ارزیابی هم بسیار مهم هستند، سعی کرده‌ایم این موارد را هم برای هریک از رستوران‌های معرفی‌شده بررسی کنیم. 

بدون شک، انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند براساس نظر هرکس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، نمی‌توانیم لیستی از بهترین رستوران های تهران تهیه کنیم که همه مردم در آن توافق نظر داشته باشند و این کار تقریباً غیرممکن است. با همه این‌ها، سعی کرده‌ایم براساس میزان رأی و نکات مثبت و منفی که در پلتفرم‌های معتبر و جامع گذاشته شده‌اند، تعدادی از رستوران های خوب تهران را به شما معرفی کنیم. لیست رستوران های تهران که در ادامه می‌بینید، شامل بهترین رستوران ها و همچنین رستوران های معروف تهران هستند. بیشتر مردم روی اکثر این رستوران‌ها توافق نظر داشته‌اند و امتیاز خوبی را از ابعاد مختلف به آن‌ها داده‌اند.

رستوران های خوب و معروف تهران

در این قسمت، تعدادی از رستوران های خوب تهران را نام می‌بریم که به تعبیری بهترین‌های پایتخت هستند. این رستوران‌ها ازنظر امتیازی که کاربران داده‌اند، تعداد بازخوردها، برخورد پرسنل، نحوه سرویس‌دهی، کیفیت غذا و موارد دیگر انتخاب شده‌اند. رستوران های خوب و معروف تهران عبارت‌اند از:

  • رستوران شاندیز

  • رستوران مسلم

  • رستوران شرف‌الاسلامی

  • رستوران نایب ساعی

  • رستوران سنسو

  • رستوران مرشد

  • آشپزخانه برادران

  • قهوه‌خانه سنتی آذری

1. رستوران مسلم

رستوران مسلم در بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها دست‌کم یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به دست آورده است. در کنار نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند.

گفتنی است که علاوه‌بر ته‌چین، دیگر غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً حجم پرس‌های غذاهای مسلم، زیاد است و هر یک پرس، می‌تواند دو نفر را هم سیر کند؛ اما این کاملاً به سبک غذا خوردن شما بستگی دارد.

پیش از اینکه به این رستوران بروید، این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه صفی طولانی از کسانی که می‌خواهند طعم غذاهای مسلم را بچشند، در بازار وجود دارد و برای اینکه شما هم بخواهید به آن‌ها ملحق شوید، باید فیش مخصوص تهیه کنید که برای این کار معمولاً چند نفر شما را راهنمایی می‌کنند. فراموش نکنید که رستوران مسلم، چند سالن دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید و همین امر باعث می‌‌شود که شما خیلی در صف نمانید. اگر تصمیم گرفتید جاهای دیدنی تهران را با مترو بگردید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید.

لیست بهترین جاهای دیدنی تهران با مترو

ساعت کاری رستوران مسلم

از ساعت 11 صبح تا 6 عصر

شماره‌تلفن رستوران مسلم

02155602275 - 02155899834

02155899835 - 02155899836

صفحه اینستاگرام رستوران مسلم

 moslem.restaurant@

وبسایت رستوران مسلم

moslemrestaurant.ir

آدرس رستوران مسلم

بازار تهران، خیابان 15 خرداد، نبش غربی سبزه‌میدان

موقعیت دقیق رستوران مسلم روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-moslem-menu.jpg
بخشی از غذاهای منوی رستوران مسلم
ته چین مسلم
تصویری از ته‌چین معروف مسلم
رستوران مسلم

نمایی از یکی از سالن‌های رستوران مسلم، عکس از آرشیو لست‌سکند، Shaghayegh

رستوران مسلم بازار
نمای خارجی از رستوران مسلم، عکس از آرشیو لست‌سکند، Turaj

2. رستوران شاندیز جردن

اگر بخواهیم چند رستوران خوب در تهران را نام ببریم، قطعاً رستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید مزه‌اش را در زندگی‌تان بچشید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.

غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطحی خوب و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند. به این کیفیت خوب غذا، محیط دل‌نشین رستوران شاندیز را هم اضافه کنید که به سبک کلاسیک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است. البته رستوران، چهار طبقه با دکوراسیون‌های متفاوت در طبقات مختلف است. در این رستوران، امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم وجود دارد و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

ساعت کاری رستوران شاندیز جردن

از 11.5 صبح تا 3.5 بعدازظهر و از 6.5 عصر تا 10.5 شب 

شماره‌‌تلفن رستوران شاندیز جردن

02175313

صفحه اینستاگرام رستوران شاندیز جردن

 shandiz.restaurants@

وبسایت رستوران شاندیز جردن

 www.shandizjordan.com

آدرس رستوران شاندیز جردن

بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

موقعیت دقیق رستوران شاندیز جردن روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-shandiz-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران شاندیز جردن
شیشلیک شاندیز
شیشلیک‌های معروف رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست‌سکند، فرشاد شفیعی شهیدلو
رستوران شاندیز جردن
تصویری از نمای داخلی یکی از سالن‌های رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست‌سکند، پیام پورمهدی
رستوران شاندیز تهران
قسمتی از سالن‌های دیگر رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست‌سکند، Yalda Rezaei
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-shandiz-building.jpg
نمای بیرونی رستوران شاندیز جردن

3. رستوران ایتالیایی سنسو

سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و با مشتریان فراوانش، شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاً رستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

کیفیت مطلوب غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دل‌نشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند. فراموش نکنید که این رستوران علاوه‌بر اینکه در میان بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست. اگر به رستوران سنسو رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یکی از غذاهای استیک، پاستا یا سالاد سزار آن را امتحان کنید.

فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخرهفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. بااین‌حال، کارکنان سنسو سعی می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و به‌سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید.

ساعت کاری رستوران سنسو (بلوار فردوس)

از ساعت 12 ظهر تا 11 شب، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها نهایتاً تا 11:45 شب

شماره‌تلفن رستوران سنسو (بلوار فردوس)

02144020103

صفحه اینستاگرام رستوران سنسو (بلوار فردوس)

 senso_restaurant@

آدرس رستوران سنسو (بلوار فردوس)

بلوار فردوس، رامین جنوبی

موقعیت دقیق رستوران سنسو (شعبه بلوار فردوس) روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-senso-menu1.jpg
بخشی از غذاهای رستوران سنسو
پاستای سنسو
تصویری از نمونه غذای رستوران سنسو، عکس از آرشیو لست‌سکند، Golnaz Masham
رستوران سنسو
نمای داخلی رستوران سنسو (بلوار فردوس)، عکس از آرشیو لست‌سکند، پروانه کشاورز
رستوران سنسو فردوس
نمای بیرونی رستوران سنسو شعبه بلوار فردوس، عکس از آرشیو لست‌سکند، Shirin Gh

4. قهوه‌خانه سنتی آذری

قهوه‌خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. بااینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست؛ اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. محیط دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و صرف غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند.

همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنید، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس‌وحال تقدیم به شما دست می‌دهد؛ چراکه در یکی از رستوران های سنتی تهران با قیمت مناسب حضور پیدا کرده‌اید.

ساعت کاری قهوه‌خانه سنتی آذری

از 6 صبح تا 11 شب

شماره‌تلفن قهوه‌خانه سنتی آذری

02155390710

صفحه اینستاگرام قهوه‌خانه سنتی آذری

 azariteahouse@

آدرس قهوه‌خانه سنتی آذری

میدان راه‌آهن، ابتدای خیابان ولی‌عصر، روبه‌روی شهرداری ناحیه 4، پلاک 30

موقعیت دقیق قهوه‌خانه آذری روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-azari-menu.jpg
منوی قهوه‌خانه آذری
غذای رستوران آذری
نمونه غذای قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست‌سکند، پروانه کشاورز
عکس رستوران آذری
نمای داخلی قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست‌سکند، Reza
رستوران آذری
نمای بیرونی قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست‌سکند، سعید عسگریان

5. آشپزخانه برادران

رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی امتحان کنید. یکی از دلایل معروف بودن آشپزخانه برادران، خلاقیت‌هایی است که برای طبخ غذاهای مختلف به کار می‌گیرد. علاوه‌بر این، آشپزخانه برادران را می‌توانیم یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب به شمار آوریم.

در آشپزخانه برادران، می‌توانید غذاهای مختلفی را پیدا کنید؛ از املت برای صبحانه گرفته تا سوپ و پیتزا و غذاهای ایتالیایی که هرکدام در جذاب‌ترین حالت خود سرو می‌شوند. گفتنی است که مواد اولیه این رستوران، همیشه تازه و به‌روز هستند و از این بابت باید خیالتان راحت باشد. شهرت این رستوران بیشتر به‌‌دلیل صبحانه‌های بسیار خوبی است که دارد و به‌نوعی می‌توانیم آن را هم‌ردیف کافه‌های صبحانه‌دار تهران لحاظ کنیم.

ساعت کاری آشپزخانه برادران

یکشنبه تا پنجشنبه:

صبحانه و ناهار: از 6.5 صبح تا 3 ظهر

شام: از 7 غروب تا 10.5 شب

جمعه‌ها و روزهای تعطیل:

فقط صبحانه: از 6.5 صبح تا یک ظهر

شماره‌تلفن آشپزخانه برادران

02188044202 - 02188044203

صفحه اینستاگرام آشپزخانه برادران

brotherskitchen@

وبسایت رستوران آشپزخانه برادران

www.baradaran.menno.pro

آدرس آشپزخانه برادران

ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک 9

موقعیت دقیق آشپزخانه برادران روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-brotherskitchen-menu.jpg
بخشی از منوی آشپزخانه برادران
غذای رستوران برادران
نمونه‌ای از غذاهای آشپزخانه برادران، عکس از آرشیو لست‌سکند، Tina Azimi
رستوران برادران
نمای داخلی آشپزخانه برادران، عکس از آرشیو لست‌سکند، Tina Azimi
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-brotherskitchen-outside.jpg
نمای بیرونی آشپزخانه برادران

6. رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف الاسلامی از رستوران‌های قدیمی در بازار بزرگ و از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است. محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرف‌داران زیادی دارد.

معمولاً برای رفتن به این رستوران، کمی معطل می‌شوید و در صف می‌مانید تا جا خالی شود؛ اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، این انتظار کشیدن ارزش دارد. این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای دارد؛ اما کیفیت و طعم غذایش به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه‌چندان لوکس، پر از مشتری است. شرف الاسلامی شعبه دومی هم در خیابان 15 خرداد و بعد از سبزه‌میدان و روبه‌روی بانک ملی دارد. شعبه خیابان 15 خرداد شامل یک قسمت بیرون‌بر و یک سالن جداگانه می‌شود.

ساعت کاری رستوران شرف الاسلامی

از 11.5 صبح تا 3:55 بعدازظهر

شماره‌تلفن رستوران شرف الاسلامی

02155620957

صفحه اینستاگرام رستوران شرف الاسلامی

sharafoleslamii@

وبسایت رستوران شرف الاسلامی

www.sharafoleslami.com

آدرس رستوران شرف الاسلامی (شعبه اول)

بازار 15 خرداد، به‌سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست

موقعیت دقیق رستوران شرف الاسلامی روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-sharafoleslami-menu.jpg
برخی از غذاهای منوی رستوران شرف الاسلامی
غذای شرف الاسلامی
نمونه‌ای از غذاهای رستوران شرف‌الاسلامی، عکس از آرشیو لست‌سکند، مجید میرزادی
رستوران شرف الاسلامی
نمای داخلی رستوران شرف الاسلامی، عکس از آرشیو لست‌سکند، مجید میرزادی
رستوران شرف الاسلامی بازار
سردر رستوران شرف الاسلامی، عکس از آرشیو لست‌سکند، امید سرافرازی

7. رستوران دیزی

دیزی‌سرای ایرانشهر، مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوش‌مزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به‌عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه‌ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید و این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید. به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید. رستوران دیزی، جزو رستوران های سنتی تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود و باید این نکته را بدانید که امکان رزرو کردن میز را در اینجا ندارید.

موقعیت این رستوران به‌گونه‌ای است که در نزدیکی بسیاری از بهترین کافه‌های تهران در مرکز شهر قرار دارد. پس اگر اهل کافه‌نشینی پس از صرف یک وعده غذای جانانه باشید، شرایط کاملاً برایتان مهیاست و دستتان برای انتخاب کافه دل‌خواهتان باز است.

با کافه‌های شبانه‌روزی تهران آشنا شوید

ساعت کاری رستوران دیزی

از 12 ظهر تا 4 بعدازظهر، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از 12 ظهر تا 5.5 عصر

شماره‌تلفن رستوران دیزی

02188810008 - 02188490481

صفحه اینستاگرام رستوران دیزی

dizisara_iranshahr@

آدرس رستوران دیزی

خیابان ایرانشهر شمالی، خیابان کلانتری، پلاک 52

موقعیت دقیق رستوران دیزی روی نقشه

عکس دیزی ایرانشهر
دیزی و ترشی‌ها و مخلفات آن، عکس از آرشیو لست‌سکند، Golnaz Masham
رستوران دیزی ایرانشهر
محیط داخلی رستوران دیزی
عکس رستوران دیزی
نمای بیرونی رستوران دیزی

8. رستوران مرشد

رستوران مرشد که یکی از گزینه‌های لیست بهترین رستوران های تهران است، در ابتدا فقط آشپزخانه بوده و بعد به رستوران تبدیل شده و درحال‌حاضر چند شعبه دارد. طعم عالی غذاهای رستوران مرشد، باعث رشد و پیشرفت این رستوران شده و روزبه‌روز بر طرف‌دارانش افزوده است. مرشد همچنان کیفیتش را حفظ کرده و غذاهای لذیذی را برای مشتریانش طبخ می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران می‌روید، حتماً یکی از غذاهای چلوکباب، برگ، خوراک گردن یا قیمه را امتحان کنید.

ساعات کاری رستوران مرشد

از 12 ظهر تا 11 شب

شماره‌تلفن رستوران مرشد

02175272

صفحه اینستاگرام رستوران مرشد

morshed_restaurant@

وبسایت رستوران مرشد

www.morshed110.com

آدرس رستوران مرشد (شعبه نیاوران)

خیابان باهنر (نیاوران)، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک 2

موقعیت دقیق رستوران مرشد روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-morshed-menu.jpg
بخشی از غذاهای منوی رستوران مرشد
کباب رستوران مرشد
نمونه‌ای از غذاهای رستوران مرشد، عکس از آرشیو لست‌سکند، Mome
رستوران مرشد
نمای داخلی رستوران مرشد، عکس از آرشیو لست‌سکند، محسن خرمایی‌پور
عکس رستوران مرشد
نمای بیرونی رستوران مرشد شعبه نیاوران، عکس از آرشیو لست‌سکند، Mome

9. رستوران نایب (شعبه ساعی)

مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده‌اند. شعبه نایب ساعی یکی از بهترین رستوران‌های این مجموعه است. براساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.

رستوران نایب ساعی توسط ایرج نایب، نوه حاج علی و پسر غلامحسین نایب، ساخته شده است. حاج علی یکی از آشپزهای ناصرالدین شاه بوده که طبق اطلاعات مجموعه نایب، او اولین چلوکباب را در ایران و برای شاه آماده می‌کند و بعدها غلامحسین نایب، اولین چلوکبابی به‌شکل رستوران‌های مدرن اروپایی را می‌زند. شعبه ساعی به‌مرور توسعه پیدا می‌کند و درحال‌حاضر چهار سالن مجزا دارد و ظرفیت پذیرایی آن به حدود 500 نفر می‌رسد. برخی از خدمات متمایزکننده آن، کارت هدیه نایب و ارائه منوی افطار در ماه رمضان است. باید بگوییم که نایب ساعی در نزدیکی یکی از بهترین پارک‌های تهران، یعنی پارک ساعی واقع شده است؛ در نتیجه اگر دوستدار قدم زدن در فضای سبز باشید، می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران، یعنی همین پارک برسانید و از امکاناتش استفاده کنید.

ساعت کاری رستوران نایب ساعی

سالن صبحانه: از 6.5 صبح تا 10.5 صبح

سایر سالن‌ها: از 11.5 صبح تا 11 شب

شماره‌تلفن رستوران نایب ساعی

02188713474

صفحه اینستاگرام رستوران نایب ساعی

nayebsaei@

وبسایت رستوران نایب ساعی

www.nayebsaei.com

آدرس رستوران نایب ساعی

خیابان ولی‌عصر، پایین‌تر از پارک ساعی

موقعیت دقیق رستوران نایب ساعی روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-nayeb-saei-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران نایب ساعی
کباب نایب
نمونه‌ای از غذای رستوران نایب، از بهترین رستوران های تهران
رستوران نایب
نمای داخلی بخش VIP رستوران نایب ساعی
نایب ساعی
نمای بیرونی رستوران نایب ساعی

10. رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین‌طور یکی از چند رستوران برتر تهران تبدیل شود. رستوران ارکیده، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی طبخ می‌کند و همین، عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است.

کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرف‌دارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید. ناگفته نماند که درمجموع، غذاهای این رستوران، سطح بسیار خوبی دارند. رستوران ارکیده محیط دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. در شعبه آرژانتین، یک بخش روباز هم وجود دارد که برای کسانی که از محیط‌های سرپوشیده خوششان نمی‌آید، بسیار جذاب و مناسب است. اگر از افرادی هستید که محیط‌های روباز را بیشتر دوست دارید و کافه‌های روباز تهران پاتوق شما هستند، بخش روباز ارکیده مناسب شماست.

همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران می‌روید، نگران جای پارک نباشید؛ چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ رستوران پارک کنند.

ساعت کاری رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

از 12 ظهر تا 12 شب

شماره‌تلفن رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

02188885300

صفحه اینستاگرام رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

orkideh_restaurant@

وبسایت رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

www.orkidehrestaurant.com

آدرس رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند

موقعیت دقیق رستوران ارکیده شعبه آرژانتین روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-orkide-menu.jpg
برخی از غذاهای منوی رستوران ارکیده
عکس غذای ارکیده
تصویری از نمونه غذای رستوران ارکیده، عکس از آرشیو لست‌سکند، Kambiz a
رستوران ارکیده
نمای داخلی رستوران ارکیده شعبه میدان آرژانتین، عکس از آرشیو لست‌سکند، ادریس بهرام‌پور
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-orkide-arjentina.jpg
رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

11. رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد و شما می‌توانید انواع غذاها از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و دیگر غذاها را در این رستوران سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید. رستوران کوبابا بیشتر به غذاهای عربی‌اش شهرت پیدا کرده و اکنون یکی از بهترین رستوران های تهران است.

این رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از محیط روباز وجود دارد. در رستوران کوبابا، پیش‌غذای پنج مزه سرد هم طرف‌داران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست، بر جذاب‌تر بودن این رستوران افزوده‌اند.

ساعت کاری رستوران کوبابا

شنبه تا چهارشنبه از 12.5 ظهر تا 3.5 بعدازظهر و از 7.5 غروب تا 11 شب

پنجشنبه و جمعه از 8.5 صبح تا 11 صبح و از 12.5 ظهر تا 3.5 بعدازظهر و از 7.5 غروب تا 11 شب

شماره‌تلفن رستوران کوبابا

02126208016

صفحه اینستاگرام رستوران کوبابا

kubaba.kitchen@

وبسایت رستوران کوبابا

www.kubaba.menew.pw

آدرس رستوران کوبابا

جردن، خیابان گلخانه، شماره 257

موقعیت دقیق رستوران کوبابا شعبه جردن روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-kubaba-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران کوبابا
غذای کوبابا
نمونه‌ای از غذاهای رستوران کوبابا، عکس از آرشیو لست‌سکند، Sara Mehr
رستوران کوبابا
رستوران کوبابا شعبه جردن، عکس از آرشیو لست‌سکند، فاطمه فراهانی
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-kubaba-outside.jpg
رستوران کوبابا، عکس از Nitin Maru

12. کافه و رستوران جو

با در نظر گرفتن بازخوردها، رستوران جو هم رستوران خوب تهران است که می‌توانیم ازلحاظ مختلفی آن را بررسی کنیم. اگر بخواهیم از محیط این رستوران بگوییم، ابتدا می‌توانیم به این اشاره کنیم که رستوران جو، هم بخش سرپوشیده دارد و هم بخش روباز؛ بنابراین شما حق انتخاب دارید که با توجه به سلیقه‌تان، کجا بنشینید. این حق انتخاب در شعبه‌های این رستوران، متفاوت خواهد بود. محیط تمیز و دنج و دکوراسیون ساده، ازجمله مؤلفه‌هایی هستند که حضور در اینجا را دل‌پذیرتر می‌کنند.

مسئله بعدی که باعث شده تا رستوران جو جزو بهترین رستوران های تهران قرار بگیرد، برخورد خوب و سرویس‌دهی مناسب پرسنل اینجاست. از ابتدای ورود شما به رستوران جو، پرسنل همراهی‌تان می‌کنند و حواسشان هست که کم و کسری نداشته باشید. بیشترین و محبوب‌ترین غذاهایی که مشتریان قدیمی این رستوران توصیه کرده‌اند، جوجو فرایز، سوپ و برخی از پیتزاهای کافه‌رستوران جو است. نکته منفی اینجا ازنظر تعدادی از مشتریان، قیمت‌های زیاد برخی از غذاهاست که با حجمشان هم‌خوانی ندارد. راستی، اگر گیاه‌خوارید، می‌توانید غذای مناسبتان را در اینجا پیدا کنید. چیزی که سخت در اینجا پیدا می‌شود، جای پارک مناسب است.

ساعت کاری رستوران جو

صبحانه: از 8.5 صبح تا 12 صبح

ناهار و شام: از 12 ظهر تا 11:15 شب

شماره‌تلفن رستوران جو

02188362434

صفحه اینستاگرام رستوران جو

jo.restaurant@

وبسایت رستوران جو

www.jofood.ir

آدرس رستوران جو

شهرک غرب، خیابان دادمان، کوچه فخارمقدم، پلاک 14

موقعیت دقیق کافه و رستوران جو روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-jo-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران جو
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-jo-food.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران جو
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-jo-Decoration.jpg
رستوران جو، یک رستوران خاص در تهران، عکس از Arad Mokhtari
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-jo-outside.jpg
نمای بیرونی رستوران جو، عکس از Arad Mokhtari

13. رستوران ایتالیایی جنارو

از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده؛ اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند. رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و در میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد. پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران زنجیره‌ای، بسیار معروف هستند و طرف‌داران فراوانی دارند.

به‌جز غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی هم از منوی این رستوران سفارش دهید. قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف، تعدادی از دیگر خوراکی‌هایی است که می‌توانید از منوی این رستوران انتخاب کنید. رستوران جنارو به‌قدری محبوب است که چند شعبه دارد و در نقاط مختلف تهران، خدماتش را ارائه می‌کند و همچنین یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود.

منوی رستوران جنارو در شعبه‌های زعفرانیه و پاسداران، شامل صبحانه هم می‌شود و ساعت کاری این دو شعبه از 8.5 صبح تا نزدیک 12 صبح برای ارائه صبحانه است و از ساعت 12 ظهر تا 11.5 شب، ناهار، شامُ خوراکی‌ها و غذاهای دیگری به‌غیر از صبحانه سرو می‌شود.

ساعت کاری رستوران جنارو شعبه مرزداران و کورش مال

از 12 ظهر تا 11.5 شب

شماره‌تلفن رستوران جنارو

02144260008

صفحه اینستاگرام رستوران جنارو

gennaro_restaurants@

وبسایت رستوران جنارو

www.gennarorestaurant.com

آدرس رستوران جنارو شعبه مرزداران

بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه بالای آجیل تواضع

موقعیت دقیق رستوران جنارو شعبه مرزداران روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-gennaro-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران جنارو
پیتزای جنارو
نمونه‌ای از غذاهای رستوران جنارو، عکس از آرشیو لست‌سکند، Rozhin
رستوران جنارو
رستوران ایتالیایی جنارو، عکس از آرشیو لست‌سکند، hadi
عکس رستوران جنارو
نمای بیرونی رستوران جنارو شعبه مرزداران، عکس از آرشیو لست‌سکند، hadi

14. رستوران گیلانه

اگر به‌دنبال غذاهای گیلانی در تهران هستید، به‌طور قطع رستوران گیلانه اولین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد خواهد شد. این رستوران نسبتاً قدیمی که به واسطه کیفیت غذا و دکور جذابش، شهرت خوبی در این مدت به دست آورده، در خیابان نلسون ماندلا (جردن) واقع شده است. هنگام ورود، دکور رستوران اولین چیزی است که شما را جذب خواهد کرد. همه‌چیز از میز و صندلی گرفته تا تزیینات، مطابق با حال‌و‌هوای بهترین رستوران‌های رشت است.

منوی متنوع گیلانه از غذاهای خاص شمالی تا غذاهای مدیترانه، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. در این میان، گردن با سس پیاز به همراه کته محبوب شمالی از غذاهای پیشنهادی این رستوران است. شما می‌توانید غذاهای محلی گیلان را در این رستوران، نوش جان کنید و لذت ببرید. اگر هوس یک غذای شمالی متفاوت کرده‌اید، مرغ ناردون می‌تواند حس حضور در استان گیلان را برای شما تداعی کند. قیمت‌ غذاهای این رستوران در رده گران قرار می‌گیرد که با توجه به کیفیت و کمیت غذا منطقی به نظر می‌رسد.

ساعات کاری رستوران گیلانه

از 12 ظهر تا 12 شب

شماره‌تلفن رستوران گیلانه

02122055335

صفحه اینستاگرام رستوران گیلانه

gilaneh_restaurant_group@

آدرس رستوران گیلانه

تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

موقعیت دقیق رستوران گیلانه جردن روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-gilane-menu.jpg
منوی گیلانه، یک رستوران خوب تهران
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 3.jpg
غذای رستوران گیلانه
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 9.jpg
رستوران گیلانه، یک رستوران خوب در تهران
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-gilane-inside.jpg
نمای داخلی رستوران گیلانه جردن، عکس از Parisa Naderi

15. رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است که در دو طبقه به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. طبقه پایین، قسمت فرنگی و طبقه بالا، قسمت ایرانی است. با توجه به ارتفاعی که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود.

شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید. در همین مسیر می‌توانید دکوراسیون زیبا و طراحی چشم‌نواز مجموعه را ببینید. نکته مثبت اصلی این رستوران، غذاهای لذیذ و باکیفیتی است که ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، برخورد خوب پرسنل، نکته مثبت دیگری است که می‌توانیم درباره این رستوران عنوان کنیم. درمجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

ساعت کاری رستوران نارنجستان

از ساعت 12 ظهر تا 11 شب 

شماره‌تلفن رستوران نارنجستان

02122066060 - 02122065353 - 02122085353

صفحه اینستاگرام رستوران نارنجستان

narenjestan_restaurant@

آدرس رستوران نارنجستان

خیابان سعادت‌آباد، سرو غربی، چهارراه قیصر امین‌پور، مجتمع سرو، طبقات 11 و 12

موقعیت دقیق رستوران نارنجستان روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-narenjestan-menu.jpg
منوی رستوران نارنجستان
غذای رستوران نارنجستان
نمونه‌ای از غذاهای رستوران نارنجستان
رستوران نارنجستان
نمای داخلی رستوران نارنجستان
عکس رستوران نارنجستان
نمای بیرونی رستوران نارنجستان، یکی از بهترین رستوران های تهران

16. رستوران یاس

رستوران یاس یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های تهران است که اغلب مشتریانش، از سال‌ها پیش به آن وفادار مانده‌اند. این رستوران که در منطقه‌ای پررفت‌و‌آمد، برِ خیابان ولی‌عصر و روبه‌روی پارک ملت قرار گرفته است، دکوراسیونی شیک و ساده و معماری لوکسی دارد و محل مناسبی برای قرارهای کاری، مهمانی‌های خانوادگی و ایجاد آشنایی مهمان‌های خارجی با غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب‌هاست. مهم‌ترین و البته معروف‌ترین غذای این رستوران، چلوکباب برگ باکیفیتش است. رستوران یاس از رستوران های معروف تهران محسوب می‌شود که اغلب تهرانی‌ها با آن آشنایی دارند.

ساعت کاری رستوران یاس

از ساعت 11.5 صبح تا 11.5 شب

شماره‌تلفن رستوران یاس

02122011020

صفحه اینستاگرام رستوران یاس

yasrestaurantofficial@

آدرس رستوران یاس

 تهران، خیابان ولی‌عصر، روبه‌روی پارک ملت

 

موقعیت دقیق رستوران یاس روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-yas-menu.jpg
بخشی از منوی رستوران یاس
Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-yas-dish.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران یاس، عکس از صفحه اینستاگرام رستوران یاس
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 12.jpg
رستوران یاس تهران
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 555.jpg
رستوران یاس، بهترین رستوران تهران

17. رستوران البرز

رستوران البرز، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران و از رستوران‌های قدیمی پایتخت است. این رستوران، فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی می‌کند که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند. بااینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است؛ اما محیطش کاملاً به‌روز شده است.

منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز، دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند. این مورد را نیز فراموش نکنید که قیمت غذاهای رستوران البرز، نسبتاً زیاد است.

ساعت کاری رستوران البرز

از ساعت 11.5 صبح تا 11 شب

شماره‌تلفن رستوران البرز

02141695

صفحه اینستاگرام رستوران البرز

alborz_rest@

وبسایت رستوران البرز

www.alborzrestaurant.ir

آدرس رستوران البرز

خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکوقدم

موقعیت دقیق رستوران البرز روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-best-restaurants-alborz-menu.jpg
قسمتی از منوی رستوران البرز
کباب رستوران البرز
نمونه‌ای از غذاهای رستوران البرز، عکس از آرشیو لست‌سکند، حمید نیکومرام
رستوران البرز
نمای داخلی رستوران البرز
عکس رستوران البرز
سردر رستوران البرز، عکس از آرشیو لست‌سکند، maryam

سخن آخر

در این مطلب، بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی کردیم. رستوران های خوب تهران، طیف وسیعی دارند و ما سعی کردیم در این مطلب، رستوران‌هایی را معرفی کنیم که سلایق گوناگونی را پوشش می‌دهند. گرچه اغلب رستوران‌های معرفی‌شده، در ایام تعطیل رسمی، به‌غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص، هم باز هستند؛ اما بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس از باز بودن رستوران مطمئن شوید. گفتنی است برخی از بهترین رستوران های تهران با قرار گرفتن در کنار جاهای دیدنی تهران فرصت یک تهران‌گردی تمام‌عیار را برای شما فراهم می‌کنند. به‌نظر شما جای کدام رستوران در میان بهترین رستوران های تهران خالی است؟ چه رستورانی را برازنده عنوان بهترین رستوران تهران می‌دانید؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!