بهترین برنامه های تامین امنیت برای زنان در هند

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با این برنامه ها امنیت خود را در هند تضمین کنید + تصاویر
09 خرداد 1397 15:00
0

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

طبق گزارش دیوان ثبت جرایم ملی (the National Crimes Records Bureau) در سال 2017، خشونت علیه زنان در هند نسبت به پنج سال قبل افزایش داشته است. امنیت زنان در این کشور موضوع مهمی است که  چندین راه حل برای این موضوع پیشنهاد و اجرا شده است. علاوه بر دولت، تکنولوژی نیز با ارائه برنامه های در تلاش است تا بتوانید به این موضوع کمک کند و آرامش را برای زنان در هند به ارمغان بیارود.

 

My Safetipin

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

برنامه ی My Safetipin برنامه امنیتی مبتنی بر نقشه است که منطقه را براساس امنیت بررسی می کند. منطقه ای که با پین قرمز مشخص می کند در واقع منطقه «ناامن» و ناحیه ی که پین سبز روی آن قرار دارد، منطقه «امن» محسوب می شود و رنگ های کهربایی و کم رنگ تر اعلام می کند که ناحیه امنیت کمتری دارد. علاوه بر این دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در ناحیه و اینکه آیا ایستگاه پلیس، داروخانه و دستگاه خودپرداز در این نزدیکی هست یا خیر و همچنین ناحیه های شلوغ را به شما اطلاعات می دهد. همچنین می توانید موقعیت خود را از طریق GPS با عزیزانتان به اشتراک بگذارید. برنامه My Safetipin این امکان را  دارد که کاربران ناحیه و مکان های ناامن را با پین مشخص کنند تا به دیگران بتوانند کمک کنند. این برنامه در سه زبان انگلیسی، هندی و اسپانیایی در دسترس است.

دانلود

 

Smart24x7

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

برنامه ی Smart24x7 مستقیما با چندین ایستگاه پلیس در ارتباط است و برای امنیت زنان، شهروندان و همچنین گردشگران طراحی شده است. استفاده از این برنامه بسیار راحت و ساده است. اگر دکمه PANIC را فشار دهید هشداری به همه ی شماره های که در بخش تماس های اضطراری وارده کرده اید و همچنین برای پلیس ارسال می شود. این برنامه همچنین زمانی که شما در شرایط وحشتناکی هستید، شروع به ضبط ویدیو و صدا می کند و آن را با پلیس به اشتراک می گذارد. این هشدارها با GPRS تولید می شوند. اما در مواردی که GPRS قطع شده باشد هشدارها توسط پیام کوتاه ارسال می شود. ویژگی دیگر این برنامه ارائه مرکز خدمات پشتیبانی است که طیف وسیعی از خدمات اضطراری مانند آمبولانس و خدمات آتشنشانی رو پشتیبانی می کنند. این برنامه نگهبان شماست.

دانلود

 

Himmat

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

این برنامه ی امنیتی رایگان هست و توسط پلیس دهلی ابتدا برای زنان پایتخت طراحی شده بود. استفاده از برنامه، نیاز به ثبت نام دارد و تمامی فیلدهای را باید تکمیل کنید. زمانی که شما در شرایط اضطراری قرار می گیرد موقعیت دقیق شما همراه با ویدیو و صداهای ضبط شده به پلیس دهلی ارسال می شود. برنامه به دو زبان انگلیسی و هندی تولید شده است.

 

Raksha

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

خیلی مهم است که این برنامه را  هر زنی در هند داشته باشد. زمانی که شما واقعا نیاز به کمک دارید، Raksha پیام هشداری همراه با موقعیت شما به مخاطبی که مشخص می کنید ارسال می کند. مزیت دیگر این برنامه این است که حتی اگر برنامه کار نکند یا خاموش شود، شما می توانید یک هشدار با فشردن کلید صدا برای سه ثانیه ارسال کنید.

دانلود

 

bSafe

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

bSafe یک برنامه ی امنیتی تمام عیار  برای زنان است. این برنامه ویژگی های بسیاری دارد مانند هشدار bSafe که موقعیت دقیق شما و اینکه در اطراف شما چه اتفاقی درحال رخ دادن است همراه با ویدیو و صدا به سرعت به نگهبان شما ارسال می کند. این برنامه بخش های مختلفی دارد. Follow Me اجازه می دهد خانواده و دوستانتان از طریق GPS شما را پیگیری کنند تا به یک منطقه امن برسید.. Fake Call دقیقا برای این موضوع طراحی شده که بتوانید از شرایط نامناسب نجات پیدا کنید و با یک تماس فیک (تقلبی) مزاحمین از خود دور کنید. Timer Alarm به شما اجازه می دهد که یک هشدار صوتی برای زمان خاصی تنظیم کنید که تا نگهبان شما تا محل نگهداری شما را پیگیری کند و اگر شما قبل از زمان مشخص شده از منطقه ناامن خارج نشوید و هشدار را خاموش نکیند، هشدار به صورت اتوماتیک فعال می شود و یک پیام اضطراری برای مخاطب ویژه ی و پلیس ارسال می کند.

دانلود

 

Nirbhaya: Be Fearless

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

دیگر برنامه ی امنیتی Nirbhaya است که هشداری را فعال می کند، زمانی که در یک موقعیت اضطراری هستید، این برنامه هشدار را به همراه موقعیتتان برای مخاطبی که خودتان مشخص کرده اید ارسال می کند. همچنین این برنامه یک ویژگی «هشدار ناحیه ناامن» دارد، زمانی که به کاربر در منطقه ناامن قرار میگیرد، فورا هشدار می دهد که این فضا پتانسل بالایی برای اتفاقات ناگوار دارد.

دانلود

 

Shake2Safety

بهترین برنامه ها تامین برای زنان در هند

برنامه Shake2Safety بسیار ساده و راحت برای زنان است که فقط لازم است تلفن هوشمند خود را تکان دهید یا دکمه پاور (دکمه ی خاموش و روشن کردن تلفن همراه) را برای 4 ثانیه فشار دهید، در این صورت برای پلیس پیام اضطراری ارسال می کند یا بلافاصله برای تلفن های ثبت شده، پیامی ارسال می کند. بهترین بخش برنامه، این است که برنامه بدون اینترنت و حتی روی صفحه قفل شده نیز کار می کند. همچنین در این برنامه امکان گزارش سرقت، حادثه یا هر بلای طبیعی را دارد. این یک برنامه جامع است و باید هر فردی در هند روی تلفن همراه خود داشته باشد.

دانلود

 

منبع: theculturetrip

 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی