10 برنامه برای دوستداران هنر

4.3
از 17 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
10 برنامه برای دوستداران هنر
31 اردیبهشت 1397 13:00
1

10 برنامه برای دوستداران هنر

از تورهای مجازی موزه هنرهای مدرن نیویورک تا شبکه های اجتماعی که دوستداران هنر در کنار هم جمع می شوند، پلتفرم برنامه های تلفن های هوشمند برای بازار ذهن های خلاق است. در این لیست 10 برنامه ی تلفن هوشمند برای دوستداران هنر معرفی شده است.

 

WikiArt : دایره المعارف هنر زیبا

10 برنامه برای دوستداران هنر

برای دسترسی به بزرگترین منبع  آنلاین هنری زیبا به این برنامه را داشته باشید. ویکی آرت یک ضرورت برای هنردوستان است. این برنامه با بیش از 2000 هنرمند و 110000 آثار هنری از 73 کشور در سرتا سر جهان، مرجع کاملی در دنیای دیجیتال است. دوستداران هنر می توانند آثار هنرمندان از میکل آنژ تا مونت در این برنامه جستجو و آثار هنری و بیوگرافی آنها را مطالعه کنند. این برنامه رویایی برای تمامی هنر دوستان است.

دانلود

 

Artsy

10 برنامه برای دوستداران هنر

شعار برنامه Artsy عبارت است از: «هنرهای جهان در جیب شما». در این برنامه بیش از 250 هزار اثر هنری، پوشش جامع از نمایشگاه ها، نمایش ها و گالری ها را ارائه می دهد. می توانید با گالری های بین المللی ارتباط داشته باشید و آثار هنری آنها را از طریق تلفن همراه خود خریداری کنید.

دانلود 

 

Musée du Louvre

10 برنامه برای دوستداران هنر

برنامه ی رسمی موزه لوور به شما اجازه می دهد در مورد نمایشگاه های موزه به روز باشید و بین صدها شاهکاری هنری با رزولویشن بالا هر آنچه را می خواهید، جستجو کنید و در مورد تاریخ و اعتبار موزه از کارشناسان این رشته مواردی را بیاموزید. حتی می توانید معروف ترین عکس ها  را دانلود کنید و با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید یا به عنوان صفحه زمینه تلفن همراه از آن استفاده کنید.

 IOS

 اندروید

 

artwork SNS, artsgather

10 برنامه برای دوستداران هنر

شبکه اجتماعی دوستداران هنر، artwork SNS, artsgather برای ارتباط با جامعه ی هنری جهان و اشتراک گذاشتن آثار هنری مورد علاقه خود از شما دعوت می کند. دنبال کننده ها هر چه بیشتر باشند، بحث های بیشتر انجام شود و همچنین باعث یادگیری و گاها ناراحتی شما می شود.

 IOS

اندروید

 

Art Set

10 برنامه برای دوستداران هنر

اگر شما خودتان جزو افرادی هستید که آثار هنری خلق می کنید، برنامه ی Art Set برای شما ساخته شده است. برنامه ی Art Se یک مجموعه ی کامل از ابزارهای هنری است که شاید تا به حال در هیچ برنامه ای ندیده باشید. مجموعه ای از رنگ ها، پاستیلها، مداد و قلم ها، رنگ های متالیک و ابزارهای پنجگانه ترکیبی و یک بوم با وضوح بالا. Art Set هر چیزی که یک هنرمند نیاز دارد را در کنار هم دارد.

دانلود

 

Finestra

10 برنامه برای دوستداران هنر

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید یک دیوار پر از آثار هنری  محلی داشته باشید ، برنامه ی  Finestra مناسب شماست. در این برنامه هنرمندان برای جذب، مدیریت و ترویج کارهای خود در مناطق محلی فعالیت میکنند. از این طریق کاربران می توان هنر را پیدا و آن را ارزیابی کنند و نحوهی قرار گیری اثر روی دیوار چگونه است و داستان های پشت هر اثر هنری را نیز می توانند مطالعه کنید.

دانلود

 

Photos to Art

10 برنامه برای دوستداران هنر

Photos to Art یک برنامه هست که به شما اجازه می دهد به طور مستقیم  تصاویر را از گوشی تلفن همراه خود (اینستاگرام، فیس بو ک یا عکسهای دوربینتان) پرینت بگیرید. بعد آنها را در سایز استاندارد و در فرمت و قاب مناسب برای خود داشته باشید. همچنین شما می توانید قبل از سفارش ببنید چه محصولاتی موجود هستند و می توانید خریداری کنید.

دانلود

 

Sotheby’s Catalogue

10 برنامه برای دوستداران هنر

 برای دوستداران هنر که به دنبال خرید یا دست کم نگاه کردن به آثار هنری هستند که در مزایده های هنری گذاشته می شوند، این برنامه بسیار عالی است. در این برنامه آثار هنری از زوایه های مختلف به نمایش گذاشته شده است. درباره اثرها ویدیویی وجود دارد که در مورد نحوه ساخته شدن اثر توضیح داده شده و تفسیر می شود. هر قطعه با چرخش 360 درجه بررسی می شود و مقالات مرتبط  را نیز برای شما نشان میدهد.

IOS

اندروید

 

MoMA

10 برنامه برای دوستداران هنر

با برنامه MoMA، جذب موزه هنرهای مدرن نیویورک می شوید. می توانید از طریق این برنامه، تور مجازی تجربه کنید. اجازه دارید با این تور به تصاویر، آثار هنری و رسانه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و ذخیره کنید و در صورت تمایل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یا در بخش «مجموعه ی من» ذخیره کنید. دوستداران هنر مدرن هرگز نیاز نیست نمایشگاهی را دوباره از دست بدهند.

IOS

اندروید

 

Art Book Apps

10 برنامه برای دوستداران هنر

برنامه ی Art Book یک شرکت صادر کننده تلفن همراه است که به طور مستقیم با هنرمندان کار می کند تا بتوانند قطعه های نادر و مجموعه های جهانی را به دنیای دیجیتال جهانی تبدیل کنند تا به این شکل همه بتوانند آن را تجربه کنند. این شرکت ادعا میکند که ArtBookApps آینده ی کتاب های هنری است. ترکیب متن با ویدیو و تصاویر بصری که هنر را قابل خواندن می کند به خودی خود، یک نوع هنر است.

دانلود

نکته: برخی از برنامه ها صرفا در سایت شرکت تاسیس کننده، بارگذاری شده است بنابراین دکمه دانلود به سایت برنامه لینک شده است.

منبع: theculturetrip

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی