محدودیت های سفر به کانادا تمدید شد!

4
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
محدودیت های سفر به کانادا تمدید شد!
11 آذر 1399 12:00
0

با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن، دولت کانادا تصمیم گرفت تا محدودیت های سفر در کرونا را تا ماه ژانویه سال آینده ادامه دهد.

وزیر ایمنی عمومی بیل بلر و وزیر بهداشت پتی هاجدو می گویند قوانینی که برای اولین بار در اوایل شیوع جهانی وضع شد ، اکنون برای مسافران ورودی از کانادا از کشوری غیر از ایالات متحده تا 21 ژانویه 2021 لازم الاجرا است.

کانادا در کرونا

در حال حاضر محدودیت هایی برای بازدید کنندگان که از مرز از ایالات متحده عبور می کنند که تا 21 دسامبر این محدودیت ها ادامه دارد، اما ممکن است تمدید شود.

از جمله این قوانین، مسافران پس از ورود به کشور کانادا باید‌ به مدت 14 روز قرنطینه شوند.

طبق گفته وزرا آنها در تلاشند تا بتوانند رویدادهای مهم بین المللی را در خاک کانادا برگزار کنند.

آنها می گویند که متقاضیان موفق باید یک طرح بهداشت عمومی ارائه دهند و همچنین نشان دهند که از حمایت دولت های استانی و سرزمینی و مقامات بهداشتی اطمینان یافته اند.

این اعلام در حالی است که تعداد پرونده های کرونا همچنان در حال افزایش است.

مقامات بهداشت عمومی در کبک از 1395 مورد جدید در 24 ساعت گذشته خبر داده اند ، در حالی که انتاریو از 1،708 عفونت جدید خبر داده است.

مجموع استانها از زمان ابتلا به همه گیری در حال حاضر به ترتیب 141،038 و 114،746 است.

موارد نیز در آتلانتیک کانادا به طور پیوسته در حال افزایش است ،در نیوبرانزویک 14 مورد جدید و در نیوفاندلند و لابرادور 4 مورد جدید را در روز یکشنبه ثبت کردند.

مقامات بهداشت عمومی در نوا اسکوشیا 10 مورد جدید را ثبت کردند ،که همه 10 مورد در منطقه مرکزی استان می باشند.

و مقامات بهداشت عمومی منیتوبا 365 مورد جدید را در روز یکشنبه ثبت کردند و 11 مورد مرگ را نیز گزارش کردند، تقریباً همه موارد مربوط به خانه های مراقبت طولانی مدت بود.

تعداد پرونده ها در نوناووت نیز 13 برابر شد.

دکتر ترزا تام ، مقام ارشد بهداشت عمومی کانادا، گفت که بالاترین میزان آلودگی در افراد 80 ساله و بالاتر است ، در حالی که شیوع بیشتری در خانه های مراقبت طولانی مدت اتفاق می افتد.

هم کبک و هم منیتوبا تعداد قابل توجهی از مراکز مراقبت طولانی مدت ثبت کرده اند.

منبع: iciglobalnews

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.