مهلت ارائه بیومتریک کانادا برای متقاضیان داخل و خارج از کانادا تمدید شد

3
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مهلت ارائه بیومتریک کانادا تمدید شد
18 آذر 1399 10:30
0

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا طی آخرین اقدام خود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام نمود متقاضیان که خواهان ورود، اقامت و شهروندی در کانادا هستند برای درخواست وقت بیومتریک خود به دفاتر ویزا یا همان وک (VAC) مراجعه  نکنند و تعیین وقت بیومتریک از این به بعد از طریق وبسایت رسمی این کشور و به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

متقاضیانی که خواهان ارائه اطلاعات بیومتریک خود هستند با رجوع به صفحه Service Canada Appointment System برای دریافت وقت می‌توانند اقدام نمایند.

همچنین متقاضیانی که برای اخذ اقامت دائم کانادا خارج از این کشور اقدام می‌نمایند در صورت داشتن 2 شرط زیر ممکن است از ارائه بیومتریک معاف باشند:

  1. طی 10 سال اخیر بیومتریک خود را ثبت کرده باشند
  2. از قبل یا در حال حاضر برای اخذ اقامت دائمی خود اقدام کرده باشند

همچنین IRCC عنوان کرده است که متقاضیان هزینه‌ای بابت دریافت وقت بیومتریک خود پرداخت نکنند حتی اگر خود سایت گزینه درخواست پرداخت هزینه را به نمایش گذاشته باشد. (در غیر این صورت هزینه به صورت خودکار به حساب متقاضیان بازخواهد گشت).

 

بیومتریک کانادا

 

تمدید مهلت ارائه بیومتریک کانادا

اگر  جزء متقاضیانی باشید که در خارج از کانادا اقامت دارید، طی 10 سال اخیر بیومتریک بیومتریک را ارائه نداده‌اید و به آخرین فرصت‌های ارائه بیومتریک خود نزدیک می‌شوید، اداره مهاجرت کانادا به صورت خود کار سَرآمد (deadline) شما را تمدید خواهد کرد. توجه داشته باشید که این وضعیت برای متقاضیانی که در داخل کانادا حضور دارند متفاوت خواهد بود و اگر مشمول معافیت ارائه بیومتریک نشوند موظف خواهند بود تا برای ارائه بیومتریک خود از مراکز ثبت ویزا وقت بگیرند.

 

منبع: canada.ca

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.