جاهای دیدنی کره جنوبی؛ از طبیعت تا تاریخ و فرهنگ + عکس و موقعیت

4.7
از 43 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دیدنی‌هایی که در سفر به کره جنوبی نباید از دست داد! + تصاویر
11 اردیبهشت 1401 08:00
10

ممکن است گردشگران، کره جنوبی را به کشوری متروپلیس و شلوغ تشبیه کنند که شهرهایش شبیه یکدیگر است. اما برخلاف این دیدگاه، در میان مکان های دیدنی کره جنوبی تنوع بالایی از هر نظر هست که همین باعث شگفتی مسافران می‌شود. این کشور به قطب جاذبه‌های عکس معروف است و مجموعه کاملی از سازه‌های باستانی و مناظری با مدرنیته روز برای ارائه به گردشگران دارد. چه عاشق شکمگردی و گشت و گذار در شهر باشید و چه به دنبال بازدید از اماکن باستانی و طبیعت‌های بکر، جاهای دیدنی کره جنوبی شما را ناامید نخواهد کرد. در این متن از بلاگ لست سکند شما را با منطقه‌، شهر، جزیره یا جاذبه که در بازدید از کره جنوبی باید به خاطر بسپارید، آشنا می‌کنیم.

05.jpg

19. گیونگجو؛ موزه بدون دیوار

فهرست جاهای دیدنی کره جنوبی را با شهر تاریخی گیونگجو آغاز می‌کنیم، شهر ساحلی که روزگاری پایتخت باستانی دودمان شیلا محسوب می‌شد. شهر گیونگجو به دلیل آثار باستانی زیادی که در دل خود جای داده است به یک موزه بدون دیوار تشبیه شده است. شناخته شده‌ترین جاذبه گردشگری این شهر معبد بودایی بولگوکسا (Bulguksa) نام دارد که در قرن 6 میلادی ساخته شد. عمارت بومن (Bomun Pavilion) و برکه آناپجی (Anapji pond) از دیگر جاذبه‌های شناخته شده شهر پر جاذبه گیونگجو هستند.

 

گیونگجو
گیونگجو از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی
گیونگجو از شهرهای دیدنی کره جنوبی-min.jpg
گیونگجو از زیباترین شهرهای کره جنوبی

شهر گیونگچو کره جنوبی در نقشه

 

18. جزیره جیجو؛ طبیعت هزار رنگ

با گذشت 100ها هزار سال و فوران کردن کوه‌های آتشفشانی مختلف، جزیره جیجو (Jeju) تشکیل شده است. در واقع می‌توان جیجو را  یکی از زیباترین جزایر در قاره آسیا و یکی از معروف‌ترین مکان های تاریخی کره جنوبی  به حساب آورد که محل سکونت حدود 670.000 نفر است. آنچه سبب شهرت و محبوبیت این جزیره شده، طبیعت فوق‌العاده زیبا و البته گوناگون آن است. ساحل بزرگ با ریزورت‌های مجهز، صخره‌‌های متعدد، کوهستان زیبای هالاسان  و... سبب شده‌اند تا گردشگران اوقات آرام و متفاوتی را در گردش جاهای دیدنی کره جنوبی سپری کنند. همچنین بد نیست بدانید سالانه بیش از 15 میلیون نفر از جزیره جیجو بازدید می‌کنند و این جزیره اسرارآمیز نقش مهمی‌ در صنعت توریست کره جنوبی دارد.

 

جزیره جیجو
جزیره جیجو از بهترین جاذبه‌های طبیعی کره جنوبی
جزیره جیجو
جزیره جیجو، از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی

 

جزیره جیجو کره جنوبی در نقشه 

 

17. بوسان؛ شاهراه جاذبه‌ها

شهر بندری بوسان به نوعی به عنوان شاهراه معرفی می‌شود و به وسیله آن می‌توان به مقاصد و شهرهای متعددی از جاهای دیدنی کره جنوبی سفر کرد. جدا از این مورد، خود شهر بوسان دارای جاذبه‌های بسیاری برای گردشگران است که شناخته شده‌ترین آن سواحل بوسان، معبد باستانی بئومئوسا (Beomeosa) و روستای زیبا و رنگارنگ گامچئون (Gamcheon) است. در واقع این شهر تنوعی از تاریخ، مدرنیته و فرهنگ را در بین جاهای دیدنی کره جنوبی ارائه می‌کند.

 

بوسان
بوسان از جاهای دیدنی کره
بوسان
شهر بوسان کره جنوبی

 

بوسان کره جنوبی در نقشه 

 

16. سئول؛ ملاقات افسانه‌ها و تکنولوژی

امکان ندارد فهرست جاذبه های گردشگری کره جنوبی بدون سئول، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کره جنوبی تکمیل شود. سئول شهر افسانه‌ها و تکنولوژی است، شهری که در آن هم می‌توانید آسمان خراش 500 متری لوته (lotte) را مشاهده کنید و به هم به دهکده‌ محلی سر بزنید که خانه‌های آن به سبک تاریخی بازسازی شده‌اند. همچنین اگر به این سفر کردید این 2 جاذبه را در دیدنی های کره جنوبی از دست ندهید:

  1. کاخ گیونگ بوک گانگ که اولین و بزرگ‌ترین قصر ساخته شده توسط سلسله پادشاهی چوسان است.

  2. روستای بوکچون هانوک که امروزه در کره جنوبی به عنوان یکی از مکان های تاریخی کره جنوبی و محلی حفاظت شده شناخته می‌شود. همچنین قدم زدن میان پیاده‌‌روهای باریک آن امکان سفری هیجان‌انگیز در زمان و آشنایی با تاریخ فوق‌العاده کره را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

سئول
سئول از دیدنی‌ترین شهرهای کره جنوبی
سئول
نمایی از شهر سئول

 

موقعیت سئول در کره جنوبی

 

15. پارک ملی سئوراکسان؛ پارکی با صخره‌های فلس‌مانند

لزوما بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی به شهر و روستاهای آن محدود نمی‌شود. پارک ملی سئوراکسان (Seoraksan)  واقع در مرکز شرقی کره، از زیباترین مناطقی است که می‌توانید در این کشور شاهدش باشید. در این پارک ملی بیش از 2000  گونه جانوری و 1400 گونه گیاهی نادر یافت می‌شود. مهم‌ترین جاذبه‌ای که در پارک سئوراکسان صخره‌های Gongnyong Ridge هستند که منظره‌ای مانند فلس‌های دایناسور دارد.

پارک ملی سئوراکسان

سئوراکسان، یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی

پارک ملی سئوراکسان
پارک ملی سئوراکسان، از جاهای دیدنی کره

 

پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی در نقشه

 

14. جزیره نامی؛ تعبیر رویای پاییزی

همیشه با یادآوری پاییز تصاویری از درخت‌های رنگی که برگ‌های زرد، نارنجی، قرمز و... دارند در ذهنمان تداعی می‌شود. جزیره نامی (Nami) جایی است که می‌توان این منظره را به چشم دید، جزیره‌ای که با طبعیت یک دست خود، مکانی ایده‌آل برای عکاسی و سپری کردن اوقاتی آرام به شمار می‌رود. تقریبا در هر فصلی که به جزیره نامی سفر کنید، شاهد این زیبایی‌های خیره‌کننده خواهید بود، اما بهترین زمان بازدید از آن، فصل پاییز است که رنگ درختان در آن تغییر می‌کند. سمفونی رنگ‌ها هدیه‌ای است که جزیره نامی، یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی، به شما نشان می‌دهد.

 

جزیره نامی
جزیره نامی، از جاذبه های گردشگری کره جنوبی
جزیره نامی
منظره زیبا کره جنوبی در جزیره نامی

 

جزیره نامی کره جنوبی در نقشه

 

13. جئونجو؛ تاریخ و فرهنگ به تصویر درآمده کره

اگر می‌خواهید فرهنگ و تاریخ کره‌ای را با تمام وجودتان حس کنید نگاهی به شهر جئونجو (Jeonju) داشته باشید. شهر کوچکی که بافت قدیمی خود را حفظ کرده و خبری از تکنولوژی‌های مدرن یا ساختمان‌های مرتفع در آن نیست. جئونجو 57 قرن پیش از میلاد مسیح به عنوان یک بازار محلی افتتاح شد و امروزه به عنوان یکی از میراث‌های جهانی یونسکو شناخته می‌شود. علاوه بر تاریخ عمیق و کهنی که در جئونجو دیده می‌شود کره‌ای‌ها جمله‌ای دارند که می‌گویند «دست کم یک بار در جئونجو غذا بخور»، از این رو می‌توان فهمید جئونجو یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی برای شکمگردی هم هست.

 

جئونجو
جئونجو از جاهای تاریخی و دیدنی کره جنوبی
جئونجو
شهر جئونجو، یکی از جاهای دیدنی کره 

 

 شهر جئونجو کره جنوبی در نقشه 

12. پارک ملی دادو هائی هاسانگ؛ پارک 1000 جزیره‌ای!

پارک ملی دادو هائی هاسانگ (Dadohaehaesang) همان تصویری از جاهای دیدنی کره جنوبی است که نشناخته‌اید. چرا که این پارک ملی همانند نواحی آسیای جنوب شرقی و کارائیب مملو از جزایر کوچک و بزرگ است که برای بازدید از آن‌ها به یک کشتی کروز نیاز خواهید داشت. البته بهتر است بدانید در پارک جنگلی بیش از 1000 جزیره وجود دارد و بازدید از تمام آن کار آسانی نخواهد بود. این پارک شامل 334 هزار کیلومتر مربع خشکی و نزدیک به 2000 کیلومتر آب است. در جزایر بزرگ این پارک ملی، حیات وحش متنوعی را می‌توان شاهد بود که دست کمی از سافاری کشورهای آفریقایی ندارد. به همین دلایل این پارک ملی جزء شلوغ‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی، به خصوص در فصول گرم به شمار می‌آید.

 

پارک ملی دادو هائی هاسانگ
پارک ملی دادو هائی هاسانگ کره جنوبی
پارک ملی دادو هائی هاسانگ
 دادو هائی هاسانگ، از جاهای دیدنی کره جنوبی 

 

پارک ملی دادو هائی هاسانگ در نقشه

11. سوون؛ زادگاه سامسونگ

سوون شهر زیبایی در شمال غربی کره  جنوبی است که عمدتا زیر سایه شهرهای سئول و گیونگجو قرار گرفته و کمتر از آن می‌شنویم، اما با این حال ارزش بازدید کردن و قرارگیری در لیست جاهای دیدنی کره جنوبی را دارد. شهر سوون دارای آثار باستانی بزرگی است که معروف‌ترین آن قلعه هواسئونگی (Hwaseong) نام دارد. این قلعه بزرگ که به عنوان میراث باستانی یونسکو نیز معرفی شده است و قصر هائنگ‌ گانگ و دو دروازه هوانگمون و پالدالمون را در دل خود جای داده است. البته سوون فقط به دلیل این اماکن باستانی محبوبیت به دست نیاورده است و همچنین جلوه مدرنی از تکنولوژی پیشرفته کره دارد. شهر سوون زادگاه برند سامسونگ است و موزه برند مشهوری چون سامسونگ نیز در این شهر دیده می‌شود. می‌توان گفت این شهر مجموعه‌ای از تفاوت‌های تاریخی و سیر پیشرفت کره را در میان مکان های دیدنی کره جنوبی ارائه می‌کند.

 

سوون
شهر سوون کره جنوبی 
سوون
سوون از شهرهای دیدنی کره جنوبی

 

شهر سوون در نقشه کره جنوبی 

 

10. جزیره جئونگدو؛ بزرگترین نمکزار طبیعی

جزیره جئونگدو (Jeungdo) را به لطف طبیعت نامعمولش می‌تواند خاص‌ترین جاذبه گردشگری در میان جاهای دیدنی کره جنوبی باشد. جزیره‌ای که در آن بزرگ‌ترین نمک‌زار طبیعی کره جنوبی واقع شده است و همچنین دارای دشت‌های گِلی بزرگی است که به سبب جزر و مد آب‌ها به‌وجود آمده‌‌اند. روی این دشت‌های گلی گیاهان رنگارنگ بسیاری وجود دارد و منظره‌ای بی‌مانند از رنگین کمان طبیعت را خلق کرده‌اند.

 

جزیره جئونگدو
جزیره جئونگدو، از بهترین جاذبه‌ های کره جنوبی
جزیره جئونگدو
جزیره جئونگدو از جاهای دیدنی کره جنوبی 

 

  موقعیت جزیره جئونگدو در نقشه کره جنوبی

 

9. ایتائه وون، محله خوشمزه کره

غذاهای کره‌ای همیشه به سبب وجود مواد اولیه مقوی و کاملا طبیعی، روش‌های پخت ویژه باستانی و ظاهر خوش رنگ، گردشگران را برای امتحان کردن طعم‌های جدید به وسوسه می‌اندازد. اگر شما هم جزو این افراد باشید، محله ایتائه وون، یکی از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی برای شماست. البته باید در نظر داشته باشید که اکثر مغازه‌ها غذاهای بین المللی نظیر همبرگرهای آمریکایی هم دارند. مثل بعضی شهرهای شب زنده‌دار ایران، این محله شب‌ها پر از مغازه‌های روشن و عطر غذاهای لذیذ و همهمه مردم است. در آخر و با شکمی پر می‌توانید سوغاتی‌های محلی را نیز از این محل خریداری کنید. 

 

ایتائه وون کره جنوبی-min.jpg
ایتائه وون، محله‌ شکمگردی در کره 
ایتائه وون در کره جنوبی-min.jpg
ایتائه وون یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی 

 موقعیت محله اتائه وون کره جنوبی در نقشه 

 

8. دروازه گوانگوامون، دری به تاریخ کره

این دروازه تاریخی همراه با کاخ گیونگ بوک کانگ، به عنوان مسیری برای دژهای کاخ ساخته شد. استحکام دروازه باعث ماندگاری آن از سال 1469 و ثبت در صدر جدول مکان های تاریخی کره جنوبی شده است. این دروازه دوبار مرمت شده و در مرمت دوم که در سال 2010 انجام شد، به روشی کاملا طبیعی و سنتی، برخلاف روش اول مرمت شده است.

 

Gwanghwamun کره جنوبی-min.jpg
گوانگوامون یکی از زیباترین جاذبه‌های کره 
Gwanghwamun سئول-min.jpg
گوانگوامون از مکان های تاریخی کره جنوبی 

موقعیت دروازه گوانگوامون در نقشه کره جنوبی

7. خانه آبی، نمود فرهنگ رسمی کره

خانه آبی به دلیل وجود سقف‌های آبی، به این نام شناخته می‌شود و محل اقامت رئیس جمهور کره است. خانه آبی محلی بسیار امنیتی و محل قرارهای رسمی دپارتمان کره است. با این وجود این مکان یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی برای علاقمندان فرهنگ و هنر کره‌ای محسوب می‌شود. تورهای یک ساعته برای بازدید از خانه‌های زیبا و سقف شیروانی آن‌ها وجود دارد.

خانه آبی در کره جنوبی-min.jpg
خانه آبی از جاذبه‌های کره جنوبی 
حانه آبی کره جنوبی-min.jpg
خانه آبی از جاذبه های کره جنوبی 

موقعیت خانه آبی در نقشه کره جنوبی 

 

6. مرکز جهانی لوته، آسمان خراشی بی‌بدیل

این مجموعه جذاب از دیدنی های کره جنوبی در مرکز شهر سئول واقع شده و جاذبه‌های بی‌شمار برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دارد. با رفتن به مرکز جهانی لوته، علاوه بر گردشی هیجان‌انگیز، با فرهنگ تجاری این کشور نیز بیشتر آشنا خواهید شد. کارگاه‌های هنری و نمایش‌های فرهنگی از مناطق جذاب موجود در پارک برای علاقمندان به هنر شرقی است. برج جهانی لوته همچنین مرتفع‌ترین آسمان خراش کره جنوبی و یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان محسوب می‌شود. 

LOTTE WORLD TOWER.jpg
مرکز جهانی لوته از جاهای دیدنی کره 
داخل برج لوته کره جنوبی-min.jpg
مرکز جهانی لوته از جاذبه های کره جنوبی

 

موقعیت مرکز جهانی لوته در نقشه کره جنوبی 

 

5. معبد تاریخی جینگوانسا، در صدر معابد چهارگانه سئول

 معبد باستانی جینگوانسا (Jingwansa) یکی از کهن‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی در غرب سئول است. معبد جینگوانسا به افتخار یکی از مقامات دولتی که در سال 1010 قبل از میلاد زندگی می‌کرد، چنین نامی دارد. این انتصاب توسط پادشاه هیئون جونگ، هشتمین پادشاه سلسله گوریو انجام شده است. در طول سلسله چوسون، پادشاه سجونگ کتابخانه‌ای در جینگوانسا برای بورسیه تحصیلی کنفوسیوس برای بازدید و مطالعه ساخت که در حال حاضر از محبوب‌ترین دیدنی های کره جنوبی است.

کل سازه‌های این معبد در طول جنگ کره به خاکستر تبدیل شد، اما از زمان رهبری جینگوان به عنوان راهب سر و از سال 1963 ساختمان‌های معبد به طور مداوم بازسازی شد و به حالت امروزی درآمده است. این معبد شامل بخش‌های متنوع و شگفت‌انگیز چون دائونجیون (تالار ساکیامونی)، میونگ بوجئون (تالار داوری)، ناهانجئون، چیلسئونگگاک، ناگاون، هونجورو، دونژئونگگاک، دونگ بیولدانگ و یوساچه است. دائونجیون که مرکز معبد است، شامل خدای ساکیامونی (مجسمه اصلی بودا) است که فضایی رموز و هیجان‌انگیز برای بازدید دارد.

پارک ملی بوخانسان، از دیگر دیدنی های کره جنوبی، در همسایگی معبد قرار گرفته و درهای آن برای گذران لحظاتی آرام و لذت‌بخش باز است. سه معبد معروف دیگر سئول معبد بولامسا در شرق، معبد ساماکسا در جنوب و معبد سئونگگاسا در شمال هستند.

Jingwansa-min.jpg
معبد جینگوانسا یکی از جاذبه های تاریخی کره جنوبی
معبد Jingwansa کره جنوبی-min.jpg
 معبد جینگوانسا از مکان های تاریخی کره جنوبی 

 

موقعیت معبد جینگوانسا در نقشه 

4. پارک ملی کره، طبیعتی رویایی در قلب شهر

در سال 1968، پارک ملی (هالیو هائسانگ) Hallyeohaesang به عنوان چهارمین پارک ملی کره و یکی از زیباترین دیدنی های کره جنوبی تعیین شد. Hallyeohaesan یک اکوسیستم دریایی منحصر به فرد و تماشایی است که در طول 120 کیلومتر خط ساحلی از جیجو در استان گیونگ‌سانگ جنوبی (Gyeongsangnam-do) تا یوسو در استان جئولا جنوبی (Jeollanam-do) کشیده شده است. این منطقه شگفت‌انگیز دارای 69 جزیره خالی از سکنه و 30 جزیره مسکونی است که مانند مرواریدهای گردنبند در سراسر دریا گسترده شده‌اند.

پارک ملی هالیو هائسانگ در جاهای دیدنی کره جنوبی، مجموعا دارای 1142 گونه گیاهی از جمله گونه‌های اصلی مانند کاج قرمز، کاج سیاه، کاملیا ژاپنی، چوب پنبه و همچنین گونه‌های کمیاب بسیاری است. همچنین به طور حدودی 25 گونه پستاندار، 115 گونه پرنده، 16 گونه خزنده، 1566 گونه حشره و 24 گونه ماهی آب شیرین حیات وحش این پارک ملی را تشکیل می‌دهند.

 

هالیو هائسانگ پارک ملی-min.jpg
هالیو هائسانگ از جاهای دیدنی کره جنوبی
هالیو هائسانگ کره جنوبی-min.jpg
پارک ملی هالیو هائسانگ از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی

 

پارک ملی هالیو هائسانگ در نقشه 

 

3. دهکده شمالی بوکچون، گذشته معاصر کره

دهکده بوکچون هانوک که توسط کاخ گایانگ بوک (Gyeongbokgung)، کاخ چانگ دیوک گونگ (Changdeokgung) و معبد جانگمیو (Jongmyo) احاطه شده است، مجموعه‌ای از صدها خانه سنتی به نام هانوک است که قدمت آن‌ها به سلسله چوسان برمی‌گردد. نام بوکچون که «دهکده شمالی» ترجمه می‌شود و امروزه، بسیاری از این هانوک‌ها به عنوان مراکز فرهنگی، مهمانخانه‌ها، رستوران‌ها و چای‌خانه‌ها فعالیت دارند و فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند تا تجربه، یادگیری و غوطه ور شدن در فرهنگ سنتی کره را داشته باشند. دهکده بوکچون هانوک محله‌ای واقعی با خانه‌های مردم است، بنابراین از معدود دیدنی‌های کره جنوبی است که امکان لمس فرهنگ و شیوه زندگی کره‌ای را به شما می‌دهد.

بوکچون-min.jpg
بوکچون از مکان های دیدنی کره جنوبی
بوکچون کره جنوبی-min.jpg
بوکچون از محله های قدیمی کره جنوبی

 

موقعیت محله بوکچون در کره جنوبی 

 

2. دره پوئجون، جاذبه‌ای به سبک کارائیب

 معدن سنگی متروکه که حالا به یک پارک تفریحی و پر از امکانات تبدیل شده است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن بعد از ظهری دل‌انگیز در دره پوئجون (Pocheon Art Valley) است. این مکان اسرارآمیز تا سال 1990 ناشناخته باقی مانده بود و پس از کشف به محلی برای تفریح تبدیل شد. مونوریل‌ها برای جابجایی از تپه به معدن و بازگشت وجود دارد. همچنین دولت کره رصدخانه‌ای بزرگ در محل دره قرار داده است. این مکان از دیدنی‌ های کره جنوبی به خصوص برای علاقمندان سنگ و نجوم است. زیباترین بخش پارک به گفته گردشگران حوضی سبز رنگ از آب باران و چشمه در معدن است که از بالای تپه‌ها بسیار چشم‌نواز است. این منظره فوق‌العاده همچنین فضایی باز برای اجراهای آهنگ و نمایش‌ها دارد که لذت تماشا را چند برابر می‌کند.

 

دره پوچئون-min.jpg
 دره پوچئون کره جنوبی
کره جنوبی دره پوچئون-min.jpg
 دره پوچئون از جاهای دیدنی کره جنوبی 

 

موقعیت دره پوچئون در نقشه

 

1. معبد بولگوکسا، افسانه کره‌ای

در بازدید از مکان‌های تاریخی کره جنوبی، سر زدن به معبد بولگوکسا (Bulguksa) را از دست ندهید. این معبد کهن و پر رمز و راز، مجموعه‌ای از 7 گنجینه ملی کره را در خود جای داده است. از جمله گنجینه‌ها می‌توان به پاگوداهای سنگی دابوتاپ (Dabotap)، پل ابر آبی (Cheongun-gyo)، سئوک‌گِتاب (Seokgatap) و دو مجسمه برنزی - طلایی از بودا اشاره کرد که بازدید از آن‌ها در بین جاهای دیدنی کره جنوبی خالی از لطف نیست. معبد بولگوکسا در سال 1995، به همراه غار سئوک گورام (Seokguram) که در 4 کیلومتری شرق این محل قرار دارد، به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

معبد بولگوکسا برای اولین بار در سال 528 پس از میلاد ساخته شد، در این سال بودیسم به پادشاهی سیلا پذیرفته شد. کیم دائسونگ معبد را برای آرامش والدین خود ساخت اما قبل از تکمیل معبد درگذشت و ادامه ساخت توسط دربار سیلا ادامه یافت. معبد بولگوکسا همچنین در طول سلسله گوریو تا سلسله چوسان گسترش یافت تا زمانی که تمام ساختمان‌های چوبی معبد توسط ژاپنی‌های مهاجم در طول جنگ ایمجین (1592-1592) دچار آتش سوزی شدند. پس از این و در طی سال‌ها معبد چندین بار مرمت و تخریب و غارت شد تا به شکل باشکوه امروزی تبدیل شود.

 

معبد بولگوکسا کره جنوبی-min.jpg
معبد بولگوکسا از جاهای دیدنی کره 
معبد بولگوکسا-min.jpg
معبد بولگوکسا، یکی از جاذبه های تاریخی کره جنوبی 

 

موقعیت معبد بولگوکسا در نقشه 

 

سخن آخر 

در این مقاله شرقی از لست سکند که مملو از عطر شکوفه‌های هلو، صداهای زنگ معابد و خیابان‌ها و برج‌های پیشرفته کره جنوبی است، سفری دل‌انگیز و پر از شگفتی را در جاهای دیدنی کره جنوبی تجربه کردیم. امیدواریم با خواندن این متن شناخت جامع‌تری از مقاصد گردشگری در سفر به شرق آسیا داشته باشید. در آخر اگر علاقه زیادی به جاهای دیدنی کره جنوبی، فرهنگ و دانستنی‌های جالب این کشور دارید می‌توانید به اپیزود کره جنوبی از پادکست رادیو ماجرا گوش کنید. 

 

منابع: roadaffair و koreatriptips

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.