استفاده از گواهی دیجیتال واکسیناسیون کرونا در پروازهای لوفت‌هانزا

3
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
استفاده از گواهی دیجیتال واکسیناسیون کرونا در پروازهای لوفت‌هانزا
01 تیر 1400 11:00
1

لوفت‌هانزا برای مسافران خود دست به اقدام تازه‌ای زده است که در این خبر می‌خواهیم به آن بپردازیم. این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است  به‌ زودی مسافران می‌توانند در بعضی مسیرهای منتخب برای check in گواهی‌های دیجیتالی واکسیناسیون، از اپلیکیشن‌های تلفن‌های همراه استفاده کنند. مسافران برای بررسی مدارکشان از جمله گواهی نتیجه منفی آزمایش کرونا، بهبودی از بیماری یا گواهی واکسیناسیون، باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز با مرکز خدمات لوفت‌هانزا تماس بگیرند. البته به مسافران توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی گواهی‌های واکسیناسیون چاپی اصلیشان هم هنگام سفر همراه داشته باشند.

lufthansa-corona-106~_t-1600702539692_v-4to3__retina.jpg

از هفته‌ گذشته، برای افرادی که کامل واکسینه شده‌اند در کشور آلمان کدهای «کیو‌آر» (QR) صادر شده است. مسافران می‌توانند هنگام چک‌این در فرودگاه، گواهی دیجیتالی واکسیناسیونشان را از طریق تلفن همراه یا به‌ صورت چاپ‌شده ارائه دهند و بعد از آن کارت پروازشان را دریافت کنند. این روند امکان دستکاری و جعل مدارک و اسناد و همچنین خطر سوءاستفاده از گواهی‌‌های واکسیناسیون را به‌طور قابل‌توجی کاهش می‌دهد.

در روزهای گذشته کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان و اسپانیا، با کاهش محدودیت‌های سفر، توافق کرده‌اند که به مسافران واکسینه‌شده در خارج از اتحادیه اروپا اجازه دهند که بدون قرنطینه یا ارائه‌ی تست، به این کشورها سفر کنند. به نظر می‌رسد کشورهای اروپایی خود را برای ورود مسافران کشورهای دیگر آماده می‌کنند.

 

منبع: .DDsafar.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.