خیابان های زنده استانبول و قدم‌زنان تا استقلال

4.4
از 39 رای

در لیست پرطرفدارترین مقاصد ایرانیان، استانبول همیشه پررنگ بوده و محبوبیت خاصی داشته است. مسافت کم، فرهنگ و تاریخ غنی و جاذبه‌های گردشگری، تنها برخی از مواردی است که تور استانبول را به یکی از پرفروش‌ترین تورها تبدیل کرده است. حتی خیابان های زنده استانبول و جنب‌وجوشی که در آن جریان دارد، جذابیت این مقصد را برای گردشگران دوچندان می‌کند. چراکه شبانه‌روز، در این شهر زندگی جریان دارد.

خیابان استقلال هرگز نمی‌خوابد!

می‌شود گفت گشت‌وگذار در خیابان‌‌ها، به‌خصوص خیابان استقلال، یکی از آن دسته تفریحات رایگان استانبول است که برای اکثر مسافران سرگرم‌کننده بوده و جذاب به‌ نظر می‌رسد. قدم زدن در شب های زنده استانبول، تماشا یا خرید کردن از مغازه‌ها، چشیدن غذاهای خوش‌مزه خیابانی یا بازدید از معروفترین محله های استانبول، همه‌و‌همه از جذابیت‌هایی است که در شب‌های این شهر می‌توان تجربه کرد.

خیابان های زنده استانبول همیشه و در هر فصلی از شما استقبال می‌کند. بنابراین حتی اگر برای زمان کوتاهی می‌خواهید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و از قدم زدن در شب های زنده استانبول لذت ببرید، تور استانبول 4 شب و 5 روز را انتخاب و بازدید از خیابان استقلال را فراموش نکنید! در ادامه با ما سوار بر تراموا شوید تا در خیابان‌های زنده استانبول گشتی بزنیم.