تفریحات آبی کیش؛ 16 ورزش و بازی آبی در کیش + قیمت

4.1
از 15 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
شیرجه در خوشگذرانی های آبی کیش!
28 اردیبهشت 1402 07:00
2

اگر قصد گذراندن تعطیلاتی با چاشنی تفریحات آبی را داشته باشید، مطمئناً می‌دانید که کیش، یکی از برترین مقاصد ممکن در ایران است. با وجود طیف متنوعی از جاذبه‌های تفریحی، کم پیش می‌آید کسی سفر به کیش را دوست نداشته باشد و خاطرات خوشی برایش رقم نخورد.

در این میان، می‌توانیم تفریحات آبی کیش را از مهیج‌ترین و ویژه‌ترین تفریحاتی عنوان کنیم که گردشگران می‌توانند در این جزیره زیبا تجربه کنند. به‌همین خاطر در ادامه این مطلب، انواع تفریحات آبی کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام سفرتان اطلاعات لازم درباره جزئیات و قیمت تفریحات آبی کیش را داشته باشید. البته این نکته را به خاطر بسپارید که در این متن، تفریحات آبی کیش را که به‌صورت عمومی انجام می‌شوند معرفی کرده‌ایم، وگرنه ممکن است محل اقامت شما هم تفریحات آبی ویژه‌ای داشته باشد؛ مثل امکاناتی که در اختیار مسافران تور کیش هتل ترنج قرار می‌گیرد و تفریحات متنوعی طی اقامتشان دارند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت‌ تفریحات آبی کیش حدودی است و احتمال دارد در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش یا خرید آنلاین، قیمت‌های متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده باشد. در ادامه این مطلب از وبلاگ لست سکند، به سراغ این تفریحات آبی کیش می‌رویم.

14-Blog-Photo Cover (00-09-10).jpg

بهترین تفریحات آبی کیش کدام است؟‌

کیش پر از تفریحات آبی و جذاب است و اگر اهل آبتنی باشید، این جزیره بهترین مقصد برای شماست؛ اما اگر به‌صورت کلی بخواهیم تفریحات آبی در کیش را بشماریم، می‌توانیم بگوییم که بهترین تفریحات آبی کیش، شامل غواصی، جت اسکی، پاراسل، شاتل، پارک آبی، اسکی روی آب، پدل برد، کایاک سواری، قایق‌سواری، بیگ بال و ماهی‌گیری می‌شوند.

پلاژهای شنا در کیش

اگر اهل شنا در دریا و لذت‌بردن از ساحل هستید، باید بدانید که پلاژهای این جزیره، بهترین جا برای انجام انواع تفریحات دریایی کیش هستند. جدا از بازی‌های ساحلی و سایر وسایل تفریحی، لذت آب‌تنی در آب‌های شفاف خلیج‌فارس می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد، به‌ویژه اگر هزینه در سفر برایتان اهمیت دارد یا اینکه تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز خریده باشید. از طرف دیگر، اگر دوست دارید تجربه خوبی از حمام آفتاب داشته باشید، باز هم پلاژهای کیش پیشنهاد خوبی برای شما هستند. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین پلاژهای جزیره کیش را معرفی کرده‌ایم.

بهترین سواحل کیش برای شنا

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش یکی از بزرگ‌ترین پلاژها با امکانات متنوع برای آب‌تنی در خلیج فارس است. هرچند که شنا در همه سواحل کیش برای مردان منعی ندارد، اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که شنا در آب‌های مواج، تفاوت فاحشی با استخر دارد و بهتر است حتماً برای شنا به سراغ سواحل مشخص شده با حضور غریق نجات برویم. پلاژ آقایان کیش، علاوه بر امکان شنا، امکانات دیگری را هم برای علاقه‌مندان به ورزش های آبی کیش در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می‌توانیم به زمین والیبال ساحلی و هندبال ساحلی، اتاق ماساژ و سایر بازی های آبی کیش اشاره کنیم.

  • آدرس پلاژ آقایان کیش: خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف

  • قیمت پلاژ ساحلی آقایان: 80 هزار تومان 

  • ساعت کار پلاز ساحلی آقایان کیش: از 09:00 تا 18:00

موقعیت دقیق پلاژ آقایان کیش

Entertainment-PelajAghayan-S-4.jpg
پلاژ آقایان از بهترین تفریحات دریایی کیش

پلاژ بانوان کیش

هرچند که برای شنای بانوان در سواحل مختلف کیش محدودیت‌هایی وجود دارد، اما در پلاژهای بانوان امکان استفاده و لذت‌بردن از آب‌های خلیج‌فارس را برای خانم‌ها فراهم کرده‌اند. در این قسمت از ساحل، احداث ساختمان‌های بلند ممنوع است و به‌خوبی یک محیط خصوصی برای بانوانی فراهم شده است که دوست دارند به‌سراغ بازی های آبی کیش بروند. از امکانات این مکان، می‌توانیم به تخت ساحلی و سایه‌بان، رخت‌کن و انواع تفریحات دریایی کیش اشاره کنیم.

  • آدرس پلاژ بانوان کیش: خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

  • قیمت پلاژ بانوان کیش: 80 هزار تومان

  • ساعت کار پلاژ ساحلی کیش: 10:00 تا 16:00

Kish-womens-beach-working-hours.jpg
مسیر وروردی پلاژ بانوان کیش

پارک‌های آبی کیش

نمی‌شود که از بازی های آبی در کیش بگوییم و از پارک‌های آبی کیش غافل شویم. این پارک‌ها هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و با توجه به سبک لوکس سفر در این جزیره کاملاً مناسب طراحی شده‌اند و جزو مهمی از جاهای دیدنی کیش هستند. در ادامه، از یک مجموعه پارک آبی کیش می‌گوییم که برای همه سلیقه‌ها جالب و دیدنی است.

پارک آبی اوشن

در جنوب کیش، مجموعه تفریحی بزرگی به نام پارک آبی اوشن کیش وجود دارد که در سال 1395 ساخته شد و از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود. این تم پارک، تفریحات آبی، سرسره‌ و امکانات متعددی دارد که در محیطی دل‌پسند و موضوعی خود می‌تواند برای ساعت‌ها گردشگران را سرگرم کند.

این تم پارک می‌تواند به‌صورت روزانه پذیرای 3000 نفر باشد. با توجه به تعداد سرسره‌ها و وسایل بازی در این پارک، برای استفاده هیچ‌کدام از آن‌ها معطل نمی‌شوید. همچنین، سانس‌‎هایش برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است. بد نیست بدانید این پارک آبی، دارای ترانسفر رایگان و بیمه است.

  • آدرس تم پارک آبی اوشن: هرمزگان، جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

  • قیمت بلیط تم پارک آبی اوشن: 780 هزار تومان

  • ساعت کاری تم پارک آبی اوشن:

  سانس اول سانس دوم
شنبه 09:00 تا 14:00 آقایان 15:00 تا 20:00 بانوان
یک‌شنبه از 09:00 تا 16:00 بانوان
دوشنبه از 09:00 تا 14:00 بانوان از 15:00 تا 20:00 آقایان
سه‌شنبه از 09:00 تا 16:00 آقایان
چهارشنبه از 09:00 تا 14:00 بانوان از 15:00 تا 20:00 آقایان
پنج‌شنبه از 09:00 تا 14:00 آقایان از 15:00 تا 20:00 بانوان
جمعه از 09:00 تا 14:00 بانوان از 15:00 تا 20:00 آقایان

موقعیت دقیق پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی
بازی‌های آبی کیش در تم پارک آبی اوشن در کیش

تجربه دنیای زیر آب در کیش

دنیای زیر آب می‌تواند زیبا،‌ جذاب و گاهی حتی ترسناک باشد؛ اما کمی دورتر از اقیانوس، جایی مثل خلیج فارس، به‌واسطه آب‌های کم‌عمق و شفافش می‌توانید شاهد بهترین تصاویر از دنیای زیر آب باشید. گاهی تپه‌های مرجانی و گاهی هم شنای دلفین‌ها. حالا شما به‌واسطه تجهیزات به‌روز و امکانات فراوان به‌سادگی می‌توانید ساعتی را زیر آب سپری کنید و از این دنیای ناشناخته حیرت‌‌زده شوید. در ادامه، برخی از تفریحات زیر آب را معرفی می‌کنیم.

غواصی در کیش

در این مطلب از لست سکند، شما را با لیست تفریحات آبی کیش و قیمت تفریحات آبی کیش آشنا می‌کنیم؛ اما باید بدانید غواصی در کیش به‌تنهایی شامل مجموعه‌ای از تفریحات آبی می‌شود. برخی از پرطرفدارترین انواع غواصی برای گردشگران، شامل نایت دایو یا غواصی در شب، اسنورکلینگ، غواصی اسکوبا و غواصی حرفه‌ای و آماتور می‌شود.

علاوه بر نوع غواصی، سایت‌های مختلفی در کیش برای غواصی ایجاد شده‌اند که گردشگران بسته به سلیقه‌شان می‌توانند در آن‌‌ها غواصی کنند. غواصی در اطراف کشتی یونانی یا ساوترن کرک، می‌تواند انتخاب جذابی برای گردشگران باشد. برای غواصی نیاز نیست حتماً شنا بلد باشید. برای استفاده از خدمات این تفریح جذاب، می‌توانید به ساحل اسکله تفریحی، ساحل دامون، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان مراجعه کنید.

  • مدت زمان غواصی در کیش: 2 ساعت قایق‌سواری و حدود 15 دقیقه غواصی

  • قیمت غواصی در کیش: از 650 هزار تومان

راهنمای کامل سفر به کیش

غواصی کیش
غواصی یکی از تفریحات پرهیجان دریایی کیش

 اسکوتر دریایی کیش

اسکوتر دریایی، یکی از تفریحات خاص جزیره کیش محسوب می‌شود که نسبت به سایر لیست تفریحات آبی کیش که در این مطلب گردآوری شده است، کمتر شناخته می‌شود. در اسکوتر دریایی، شما همراه با یک اسکوتر مخصوص به اعماق دریا فرستاده می‌شوید و می‌توانید به‌راحتی در دریا کاوش کنید.

اگر فشار خون و ناراحتی قلبی دارید، نباید از این اسکوتر استفاده کنید. همچنین این تفریح فقط برای افراد 12 سال به بالا با قد حداقل 150 سانتی‌متر انجام‌شدنی است. برای استفاده از اسکوتر دریایی، نیازی نیست شنا بلد باشید. این تفریح را می‌توانید در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش واقع در ساحل اسکله تفریحی بیابید.

  • ساعت کاری اسکوتر دریایی: از 09:00 تا 16:00

  • قیمت اسکوتر دریایی: برای 15 تا 20 دقیقه اسکوتر سواری از 870 هزار تومان

اسکوتر دریایی
اسکوتر دریایی از انواع تفریحات آبی در کیش

کشتی آکواریوم  

اگر از آن دسته افرادی هستید که از آب می‌ترسند یا حس خوبی به غواصی ندارید، استفاده از کشتی‌های آکواریوم یکی از بهترین راه‌های دیدن دنیای زیر آب برای شماست. می‌توانید به‌راحتی در کنار خانواده و در فضایی راحت، از دیدن ماهی‌ها و موجودات زنده زیر آب لذت ببرید. در کیش حداقل دو کشتی آکواریوم فعالیت می‌کنند و کارکرد این کشتی‌ها به این صورت است که بخش زیری و اطراف آ‌ن‌ها که در آب فرو می‌رود، شیشه‌ای است و به شما فرصت دیدن محیط اطراف را می‌دهد.

  • آدرس کشتی آکواریم کیش: اسکله بزرگ تفریحی کیش، واقع در انتهای بلوار دریا 

  • ساعت کاری کشتی های آکواریم کیش: 10:00 تا 18:00

  • قیمت کشتی آکواریم کیش: از 198 هزار تومان

keshti_aquarium2.jpg
نمایی از داخل کشتی آکواریوم کیش

تفریحات آبی هیجان‌انگیز کیش

یکی از بهترین دلایل برای سفر به کیش، استفاده از بازی های آبی کیش است. در اینجا بهترین تفریحات آبی کیش برای کسانی که دوست دارند آدرنالین بسوزانند وجود دارد. از جت اسکی گرفته تا ورزش‌های ساده و آرامش‌بخشی مانند پدل برد. دیگر به عهده شماست که چه چیزی را ترجیح می‌دهید و دوست دارید کدامش را انتخاب کنید. این نکته را هم بدانید که در فصل‌های سرد کیش که هوا مطلوب است، امتحان کردن این دسته از تفریحات آبی کیش هیجان‌انگیزتر است.

پاراسیلینگ در کیش

پاراسل یا پاراسیلینگ کیش، یکی از تفریحات آبی کیش است که میان گردشگران حسابی محبوب است. پاراسل سواری یا پاراسیلینگ، نوعی چتربازی روی آب است. به این صورت که شما و همراهانتان به‌وسیله یک چتر نجات بالاتر از سطح آب و روی هوا معلق می‌شوید و یک وسیله دریایی پرسرعت شما را مانند بادبادک در آسمان و بر فراز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس می‌چرخاند.

در این تفریح، امکان استفاده دو نفر از یک چتر هم هست. همچنین کودکان بالای 5 سال هم می‌توانند از پاراسیلینگ کیش لذت ببرند. علاقه‌مندان به این تفریح پرطرفدار، در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش واقع در سواحل دامون، سیمرغ، مرجان و اسکله تفریحی، می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. قیمت پاراسیلینگ کیش بسته به ارتفاع و مدت زمان استفاده متفاوت است.

  • ساعات کاری پاراسیلینگ کیش: از 09:00 تا 16:00

  • قیمت پاراسیلینگ کیش: از 650 هزار تومان

پاراسل در کیش
پاراسیلینگ کیش از تفریحات آبی در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد هم یکی از انواع تفریح آبی کیش است و از پرهیجان‌ترین کارهایی به شمار می‌آید که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید. فلای بورد یا جت پک، نوعی وسیله پیش‌ران است که گردشگران با وصل کردن آن به پاهایشان می‌توانند بر فراز آب‌ها پرواز کنند و تجربه‌ای مثل شخصیت‌های ابرقهرمانی داشته باشند. می‌توانیم فلای بورد را یکی از تفریحات لوکس دریایی در ایران محسوب کنیم. برای استفاده از این تفریح، لازم است شنا کردن بلد باشید. برای دسترسی به فلای بورد کیش می‌توانید به سواحل دامون و سیمرغ مراجعه کنید.

  • ساعت کاری فلای بورد کیش: از ساعت 09:00 تا 16:00

  • قیمت فلای بورد کیش: از 870 هزار تومان

فلای بورد در کیش
فلای برد از بازی های آبی کیش

جت اسکی کیش

کمتر کسی است که با جت اسکی آشنا نباشد. جت اسکی یکی از تفریحات شناخته شده در کیش و سایر مناطق ساحلی ایران است که در بیشتر کلوپ‌های تفریحات آبی کیش هم دیده می‌شود. جت اسکی، هم می‌تواند یک تفریح هیجان‌انگیز باشد، هم یک شاخه ورزشی و برای گارد ساحلی هم یک وسیله پراستفاده و کاربردی است. قیمت جت اسکی با توجه به مدت زمان استفاده و حجم موتور جت اسکی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این تفریح را می‌توانید در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش در ساحل‌های دامون، سیمرغ، اسکله مرجان و اسکله تفریحی بیابید.

  • ساعت کاری جت اسکی کیش: از ساعت 10:00 تا 17:00

  • قیمت جت اسکی کیش: از یک میلیون تومان

جت اسکی کیش
جت اسکی از ورزش های آبی کیش

بنانا و شاتل سواری کیش

در کلوپ تفریحات دریایی، یکی از پرمتقاضی‌ترین تفریحات ممکن، شاتل سواری کیش است. چراکه هم قیمت مناسبی دارد و هم لذت‌بخش است! در شاتل سواری، گردشگران روی یک تیوپ می‌نشینند و متصل به یک قایق پرسرعت، روی آب کشیده می‌شوند. شاتل سواری انواع مختلفی دارد و یکی از جذاب‌ترین‌ آن‌ها بنانا است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

استفاده از بنانا و شاتل در کیش در چهار ساحل این جزیره امکان‌پذیر است. کلوپ های تفریحات آبی کیش، واقع در ساحل اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان کیش، ساحل سیمرغ و ساحل دامون، این تفریح هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهند.

  • ساعت کاری شاتل کیش: 09:00 تا 16:00

  • قیمت استفاده از شاتل: نفری 180 هزار تومان

  • قیمت استفاده از بنانا: نفری 180 هزار تومان

شاتل سواری کیش
بنانا از انواع تفریحات آبی در کیش

بیگ بال کیش

بیگ بال کیش از دیگر تفریحات آبی کیش است که بیشتر میان نوجوانان و کودکان محبوب است. در بیگ بال کیش، همان طور که از نامش مشخص است، توپ بزرگی وجود دارد که گردشگران داخل آن‌ها می‌روند و در داخل این توپ‌های پلاستیکی بزرگ، حسابی بازی می‌کنند و انرژی‌شان تخلیه می‌شود. بیگ بال کیش به‌عنوان یکی از بازی های دریایی کیش شناخته می‌شود و هیجان بسیاری دارد. 

  • ساعت کاری بیگ بال کیش: 09:00 تا 16:00

  • قیمت بیگ بال کیش: 150 هزار تومان

بیگ بال
بیگ بال کیش از بازی های آبی کیش

کایت بردینگ کیش

نسبت به دیگر تفریحات دریایی کیش، کایت بردینگ نیاز به مهارت بیشتری دارد و آن را به گردشگرانی پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی جسمانی خوبی دارند. کایت بردینگ از فعالیت‌های وابسته به باد و آب محسوب می‌شود و تلفیقی از دو ورزش پاراگلایدینگ و اسکی روی آب است، این تفریح بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحی است که می‌توانید در هوای گرم تجربه کنید، بنابراین در تور کیش خرداد آن را فراموش نکنید.

  • ساعت کاری کایت برد در کیش: از 09:00 تا 16:00

  • قیمت کایت بردینگ در کیش: در حال حاضر انجام نمی شود

کایت بردینگ
کایت بردینگ از ورزش های دریایی کیش

اسکی روی آب در کیش

اسکی سواری هم یکی از تفریحات محبوب در کیش است که در برخی از کلوپ های تفریحات دریایی کیش وجود دارد. به‌طور کلی اسکی روی آب به دو صورت اسکی روی آب با قایق و اسکی روی آب با کابل انجام می‌شود که هزینه نوع کابلی آن بیشتر از نوع دیگر این تفریح است. اسکی روی آب لزوماً نیاز به مهارت خاصی ندارد و بسته به شرایط، گردشگران نوجوان ‌کم‌سن هم می‌توانند از این تفریح لذت ببرند.

  • ساعت کاری اسکی روی آب کیش: 09:00 تا 16:00

  • قیمت اسکی روی آب در کیش: از 650 هزار تومان

اسکی روی آب
اسکی روی آب از ورزش های آبی کیش

پدل برد در کیش

لزوماً تمامی تفریحات آبی کیش به شور و هیجان ختم نمی‌شوند، زیرا پدل برد (Paddle board) یا پاروزنی ایستاده یک تفریح دریایی آرامش‌بخش است که گردشگران می‌‌توانند پاروزنان، در آب‌های مرجانی خلیج فارس خودشان را به دقایقی آرامش در یک منظره بکر دعوت کنند. پدل بردینگ شاخه‌ای از ورزش‌های موج سواری محسوب می‌شود؛ اما استفاده از آن برای افراد مبتدی هم مشکل‌ساز نیست.

نوع پدل برد انتخابی و مدت‌زمان استفاده، بیشترین تأثیر را در قیمت این تفریح دارد. شما می‌توانید پدل برد را در سواحل جزیره کیش، مانند ساحل دامون، مرجان، مارینا، سیمرغ و اسکله تفریحی بیابید.

  • قیمت پدل برد در کیش: 540 هزار تومان

  • ساعت کاری پدل برد در کیش: 09:00 تا 16:00

پدل برد در کیش
پدل برد از ورزش های آبی کیش 

ماهیگیری و کشتی رانی تفریح های سنتی در کیش

یکی دیگر از تفریحات دریایی کیش که طرفداران بسیاری دارد،‌ قایق‌سواری و ماهیگیری و صدالبته کشتی سواری است. کشتی‌های جذابی به شما در این منطقه خدمات می‌دهند که هر کدام ظاهر خاص خود،‌ امکانات ويژه و همین‌طور برنامه‌های اختصاصی دارند. شما می‌توانید به‌ سراغ هرکدام که برایتان مناسبت‌تر است بروید. از طرفی، تجربه صید ماهی‌های جنوب کشور هم می‌تواند تجربه‌ای ناب و تازه باشد که نباید از دست بدهید. 

کشتی های تفریحی کیش

اگر قصد دارید ساعات بیشتری از تعطیلاتتان را به تفریحات آبی کیش اختصاص دهید، کشتی‌‌های تفریحی کیش می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کشتی‌های تفریحی کیش معمولاً دو ساعته هستند و با پرداخت ورودی آن، می‌توانید از اجرای برنامه و موسیقی‌های زنده، کافی شاپ و منظره زیبای اطراف لذت ببرید. این کشتی‌ها شامل قسمت سالن و عرشه هستند و در برخی از آن‌ها پذیرایی نهار یا شام برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

  • ساعت کاری کشتی‌های تفریحی کیش: برای هر کشتی متفاوت است

  • قیمت کشتی‌های تفریحی کیش: از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان

کشتی‌ های تفریحی کیش
کشتی‌های تفریحی از انواع تفریحات آبی در کیش

ماهیگیری در کیش

ماهیگیری یکی از هیجان‌انگیزترین انواع تفریحات آبی در کیش است که معمولاً به‌صورت تور اجرا می‌شوند. در تورهای ماهیگیری کیش به گردشگرانی که تجربه‌ای در این زمینه ندارند، نحوه ماهیگیری را آموزش می‌دهند و آن‌ها را با قایق‌های موتوری به بخش‌هایی از خلیج می‌برند که شانس گرفتن ماهی‌ بیشتر باشد. تورهای ماهیگیری در مقایسه با سایر تفریحات آبی کیش هزینه بیشتری دارد، اما تجربه‌اش بسیار منحصربه‌فرد است.

در این تورها، گارانتی صید به گردشگران داده می‌شود و اگر صیدی انجام نشود، تور تکرار می‌شود. همچنین از لحظه صید، عکس و فیلم ثبت می‌شود. این تورها توسط شناورهای ماهیگیری انجام می‌شوند و در آن، صید به روش‌های ترولینگ، اسپینینگ و جیگینگ انجام می‌شود.

  • مدت زمان تور ماهیگیری: این تورها معمولا 4 ساعته هستند

  • قیمت تورهای ماهیگیری: حدود 2.5 میلیون تومان

ماهی گیری
ماهی گیری از تفریحات جذاب کیش

 کایاک سواری در کیش

کایاک سواری از محبوب‌ترین ورزش های آبی کیش است که به‌صورت انفرادی یا دونفره انجام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این قایق‌ها روی آب‌های فیروزه‌ای و شفاف جزیره پارو بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. برخی از این قایق‌ها کف‌شیشه‌ای هستند و شما می‌توانید هنگام کایاک سواری ماهی‌های رنگارنگ را در اطراف خود ببینید. این تفریح که از ورزش‌های آبی کیش هم به شمار می‌آید، در برخی از کلوپ های تفریحات آبی کیش مانند ساحل مرجان و ساحل دامون ارائه می‌شود.

  • ساعت کاری کایاک کیش: 09:00 تا 16:00

  • قیمت کایاک کیش: یک نفره 130 هزار تومان، دو نفره 244 هزار تومان، قایق کف شیشه‌ای دو نفره 600 هزار تومان

lastsecond.ir-kayak-kish.jpg
کایاک سواری از انواع تفریحات آبی در کیش

 کلام آخر

برای رفتن به کیش و خوش‌گذرانی در آن، بهترین راه سفر استفاده از تور کیش است، اما نگران نباشید، برای انتخاب یک تور با کیفیت و خوش‌قیمت نیازی نیست به خودتان سختی بدهید، کافی است به سراغ صفحه‌ی تورهای لست سکند بروید تا لیستی از تورها با امکانات مختلف را به شما نشان دهد. با کمی وقت‌گذاشتن برای مقایسه تورهای کیش، می‌توانید بهترین گزینه را برای خودتان پیدا کنید.

همان طور که ملاحظه کردید، در این مطلب به معرفی قیمت تفریحات آبی کیش و ورزش های آبی کیش پرداختیم. جزیره کیش به لطف همسایگی با خلیج همیشه فارس، ظرفیت ‌مناسبی برای ایجاد تفریحات آبی دارد که برخی از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. به‌طور کلی، انواع تفریحات آبی در کیش موجود هستند، اما در عین حال ارزان‌قیمت نیستند. اگر تمایل دارید به‌طور اقتصادی‌تر به کیش سفر کنید، حتی می‌توانید به سراغ تور اقساطی کیش بروید تا به نحوی هزینه این سفر را مدیریت کنید.

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.