جاهای دیدنی کیش در شب + قیمت و ساعت تفریحات شبانه

4.1
از 16 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
چطور در شب‌های کیش خوش‌گذرانی کنیم؟
02 مهر 1402 08:00
0

جوان‌ها قشری از مسافران کیش هستند که به‌دنبال کارهای هیجان‌انگیز در این جزیره می‌گردند. معمولاً این قشر دوست دارند موقع سفر به کیش، از ساعات خوابشان بزنند و تفریحات و جاهای دیدنی کیش در شب را تجربه کنند. کیش هم مثل سایر نقاط توریستی، تفریحات شبانه دارد و مسافرانش را سرگرم می‌کند. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند سعی کردیم به تفریحات کیش در شب بپردازیم که اگر از آن دسته مسافرانی هستید که به گشت‌وگذارهای شبانه عادت دارید، کیش به شما خوش بگذرد. در واقع، در این مطلب آن دسته از جاهای دیدنی کیش در شب را به شما معرفی کرده‌ایم که یا منظره زیبایی در شب دارند یا ساعت فعالیتشان تا نیمه‌های شب است.

بهترین جاهای دیدنی کیش در شب کجاست؟

جنگ‌های شبانه کیش، شهربازی هایلند کیش، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی کیش، گذر هنرمندان کیش، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، بولینگ مریم کیش و تله‌کابین کیش همگی از جاهای دیدنی و تفریحات کیش در شب هستند. در ادامه سعی کرده‌ایم درباره هرکدام از این دیدنی‌ها، توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم تا بهتر بتوانید برنامه سفرتان به کیش را تنظیم کنید.

تفریحات کیش در شب

شاید بهتر باشد با تفریحات کیش در شب شروع کنیم. منظور از تفریحات شبانه کیش، آن دسته از تفریحات و فعالیت‌هایی هستند که چندان ساعت کاری محدودی ندارند و شب‌ها برای خوش‌گذرانی و تفریح می‌توانید زمانتان را در آنجا بگذرانید. اگر با همراهانتان سفر می‌کنید، گذراندن اوقات شب با این تفریحات می‌تواند سفرتان را خاطره‌انگیزتر کند. بعضی از آن‌ها در دسته تفریحات رایگان کیش قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهند.

جنگ‌های شبانه کیش

جنگ‌های شاد شبانه کیش، فرصتی مناسب است تا از روزمرگی خود جدا شوید و در فضایی پر از خنده و انرژی قرار بگیرید. این جنگ‌ها در مکان‌های مختلف جزیره برگزار می‌شوند و شامل اجرای تئاتر، موسیقی، رقص، شعرخوانی و دیگر هنرهای نمایشی هستند. بعضی از این برنامه‌ها به‌صورت رایگان است و بعضی دیگر نیاز به خرید بلیط دارد.

جنگ‌های شبانه یک راه دوست‌داشتنی برای سپری کردن شب‌های جزیره کیش است. شما می‌توانید از فضای شاد و پرانرژی این برنامه‌ها در شب‌های کیش بهره‌مند شوید و با دوستان و خانواده خود خاطرات خوبی بسازید.

  • ساعت برگزاری جنگ‌های شبانه کیش: از ساعت ۸ شب به بعد
  • آدرس جنگ‌های شبانه کیش: بیشتر در پارک‌های ساحلی برگزار می‌شود.
  • قیمت بلیط جنگ‌های کیش: از ۱۶۰ هزار تومان به بالا
جنگ‌های شبانه کیش.jpg
جنگ‌ها، از تفریحات شبانه کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های ایران است که در جزیره کیش واقع شده است. این شهربازی با بیش از ۱۰۰ بازی مختلف برای همه سنین، یکی از تفریحات شبانه کیش به شمار می‌رود. از جمله بازی‌های موجود در این شهربازی می‌توان به آکواریوم، سینما ۷ بعدی، سالن تیراندازی، پیست کارتینگ، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، آبشار مصنوعی، ترامپولین، آتش‌بازی، اتاق فرار و دیگر موارد اشاره کرد. این شهربازی همچنین رستوران‌ها و فست‌فودهای متنوعی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای استراحت یا چشیدن غذاهای بین‌المللی استفاده کنید. شهربازی هایلند کیش یک مکان مناسب برای تفریح و سرگرمی است که در شب‌های جزیره پذیرای شماست. پیشنهاد می‌کنیم بعد از بازی، با صرف یک وعده در بهترین کافه های کیش، شب را به پایان برسانید.

  • ساعت کار شهربازی هایلند: همه روزهای هفته، از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱ شب
  • آدرس شهربازی هایلند: شهرک صدف کیش، بلوار خلیج فارس
  • قیمت بلیط شهربازی هایلند: ورودی رایگان است، اما هر بازی بسته به انتخاب شما قیمتی متفاوت دارد.

موقعیت دقیق شهربازی هایلند

شهربازی هایلند.jpg
فضای داخلی شهربازی هایلند

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود که در ساحل خلیج فارس واقع شده است. این پارک با داشتن فضای سبز، آلاچیق‌ها، مجسمه‌ها، آب‌نماها، تاب و سرسره‌های کودکانه، محل مناسبی برای گشت‌وگذار و استراحت خانواده‌ها به شمار می‌رود. پارک ساحلی مرجان، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی دارد که در آنجا می‌توانید از غذاهای دریایی و سنتی منطقه لذت ببرید. از دیگر امکانات این پارک می‌توان به قایق‌سواری، جت اسکی، پاراگلایدر و تیراندازی اشاره کرد. پارک ساحلی مرجان به‌صورت شبانه‌روزی باز است و شما می‌توانید با دیدن منظره‌ای زیبا از خلیج فارس و نورپردازی جذاب پارک، خاطرات خوشی را بسازید. به همین خاطر هم هست که این پارک در لیست مکان های دیدنی کیش در شب قرار گرفته است.

  • ساعت بازدید از پارک ساحلی مرجان: ۲۴ ساعته
  • آدرس پارک ساحلی مرجان: ضلع جنوب شرقی کیش، میدان مرجان، پشت ساحل مرجان
  • قیمت بلیط پارک ساحلی مرجان: رایگان 

موقعیت دقیق ساحل مرجان کیش

Marjan Park parvane keshavarz.jpg
پارک ساحلی مرجان، یکی از دیدنی های کیش در شب

اسکله تفریحی کیش

حتماً می‌دانید که یکی از بهترین فصول سفر به کیش، فصل پاییز است. در همین فصل نیز تفریحات در اسکله کیش به اوج خود می‌رسد. شما با تهیه تور کیش مهر می‌توانید از تمام امکانات و بازی‌های موجود در اسکله تفریحی کیش لذت ببرید. اسکله تفریحی کیش در ساحل شمال شرقی جزیره واقع شده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است. برخی از تفریحاتی که می‌توانید در اسکله تفریحی کیش انجام دهید، عبارت‌اند از: قایق‌سواری، غواصی، پاراسل، بانجی جامپینگ و دوچرخه‌سواری در حاشیه خلیج فارس.

  • ساعت بازدید از اسکله تفریحی کیش: ۲۴ ساعته
  • آدرس اسکله تفریحی کیش: خیابان سنایی، بلوار دریا، پشت بازار ونوس
  • قیمت بلیط اسکله تفریحی کیش: رایگان

موقعیت دقیق اسکله تفریحی کیش

eskele tafrihi Mahboobe.jpg
اسکله تفریحی کیش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش یکی از جاهای دیدنی کیش در شب است که می‌توانید با دوستان و خانواده خود لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را سپری کنید. این مجموعه با داشتن ۱۲ لاین بولینگ، بازی‌های الکترونیکی، بیلیارد، فوتبال‌دستی و کافه‌تریا به‌عنوان یک مرکز تفریحی کامل شناخته می‌شود. بولینگ مریم کیش با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد جهانی، امکان ارائه خدمات باکیفیت و امن به مشتریان را فراهم کرده است. در ادامه، نکات کلیدی درباره این مرکز تفریحی را می‌خوانید.

  • ساعت کاری بولینگ مریم کیش: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ شب
  • آدرس بولینگ مریم: بلوار دریا
  • قیمت بلیط بولینگ مریم: از ساعتی ۶۶ هزار تومان به بالا

موقعیت دقیق بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش.jpg
بولینگ مریم، از تفریحات کیش در شب

تله‌کابین میکا مال کیش

تله‌کابین میکا مال کیش بزرگ‌‌ترین تله‌‌کابین در خاورمیانه و دومین تله‌کابین بلند در جهان است. این تله‌کابین از ساحل شمالی جزیره کیش شروع می‌شود و به‌سمت جنوب به ساحل هرمزگان می‌رسد. در طول مسیر، مسافران می‌توانند از مناظر زیبای خلیج فارس و جزایر اطراف لذت ببرند. خوب است درباره تله‌کابین میکا مال کیش این را هم بدانید که در ۴ ایستگاه مختلف توقف دارد. هرکدام از این ایستگاه‌ها، امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی برای ارائه به مسافران دارند. تله‌کابین میکا مال کیش یک فرصت عالی برای کسانی است که دوست دارند با خانواده و دوستان خود چند ساعت خوش بگذرانند و از مکان های دیدنی کیش در شب لذت ببرند.

  • ساعت کاری تله‌کابین میکا مال کیش: از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • آدرس تله‌کابین میکا مال کیش: خیابان سنایی، بلوار دریا
  • قیمت بلیط تله‌کابین میکا مال کیش: ۲۷۲ هزار تومان

بهترین تله‌کابین‌ها در ایران

موقعیت دقیق تله‌کابین کیش

تله کابین میکامال کیش.jpg
تله‌کابین کیش

جاهای دیدنی کیش در شب

این مکان‌ها که در ادامه معرفی می‌کنیم، با توجه به نوع ارائه آن برای گردشگران، جزو دیدنی های کیش در شب قرار می‌گیرند. بعضی از این مکان‌ها در لیست بهترین جاهای دیدنی کیش هستند که شب‌ها زیبایی‌شان دوچندان می‌شود و پیشنهاد ما این است که شب‌هایشان را هم تجربه کنید.

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان یک پروژه هنری است که توسط گروهی از هنرمندان ایرانی راه‌اندازی شد. هدف این پروژه این است که فضای خلاق و زیبای جزیره کیش را به نمایش بگذارد و با استفاده از هنرهای مختلف، داستان‌ها و تجربیات مردم محلی را بازگو کند. در این پروژه، مجسمه بیش از ۵۰ هنرمند از زمینه‌های مختلف همچون نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، نمایش، موسیقی و شعر وجود دارد. بازدید از این گذر به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است و یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب به شمار می‌رود.

  • ساعت بازدید از گذر هنرمندان کیش: ۲۴ ساعته
  • آدرس گذر هنرمندان کیش: بلوار دریا، ضلع شرقی خیابان سنایی
  • قیمت بلیط گذر هنرمندان کیش: رایگان

موقعیت دقیق گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش.jpg
گذر هنرمندان در کیش

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز هم در لیست جاهای دیدنی کیش در شب قرار گرفته و فضایی جدید و ناشناخته را مقابل چشمان شما ترسیم می‌کند. این شهر با استفاده از تونل‌های قدیمی کاریز که برای تأمین آب شیرین در دوران تاریخی ساخته شده بودند، به وجود آمده است. خوب است بدانید که شهر زیرزمینی کاریز کیش در عمق ۱۶ متری زیر سطح زمین قرار دارد و قسمت‌های مختلفی مانند موزه، گالری هنر، رستوران، کافه و فروشگاه دارد.

این شهر با حفظ ساختار اصلی کاریز و اضافه کردن المان‌های مدرن و هنری، یک تجربه منحصربه‌فرد برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. شهر زیرزمینی کاریز کیش در ساعات مختلف روز، رنگ‌ها و نورپردازی‌های متفاوتی دارد که باعث ایجاد جوی خاص و جذاب می‌شود.

برای دیدن این شهر باید از پل‌های شیشه‌ای بالای تونل‌ها عبور کنید که این موضوع، چالشی برای بسیاری از مردم است. البته اگر با تور کیش هتل ترنج به این جزیره رفته باشید، به زمین‌های شیشه‌ای با پس‌زمینه آب دریا عادت دارید. شهر زیرزمینی کاریز کیش یک مقصد گردشگری جالب و متفاوت است که نشان‌دهنده تلفیق هنر، تاریخ و فناوری در جزیره کیش است.

  • ساعت بازدید از شهر زیرزمینی کاریز: از ساعت ۹ صبح تا ۹:۳۰ شب
  • آدرس شهر زیرزمینی کاریز: بلوار میرمهنا، میدان المپیک، نرسیده به میدان فارور
  • قیمت بلیط شهر زیرزمینی کاریز: ۱۳۰ هزار تومان

موقعیت دقیق شهر زیرزمینی کاریز

kariz kish mohammad.jpg
شهر زیرزمینی کاریز، از دیدنی های کیش در شب

کشتی یونانی

این کشتی به‌قدری معروف است که اغلب، آن را نماد کیش می‌دانند. این کشتی که ظاهری دلهره‌آور نیز دارد به دلیل یک طوفان شدید در سواحل جنوبی ایران غرق شد و از آن زمان تاکنون در خلیج فارس نگهداری می‌شود.

این کشتی یک جاذبه گردشگری محبوب است و بسیاری از مسافران از دور و نزدیک به دیدن آن می‌آیند. بازدید از این کشتی در شب به‌نوعی یک انتخاب هوشمندانه است، زیرا در سفرهای کیش که اغلب با تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز برگزار می‌شود، زمان کمی برای گشت‌وگذار در جزیره دارید. پس پیشنهاد ما برای بازدید از این کشتی عظیم، زمانی است که برای استراحت به ساحل می‌‌آیید. همچنین می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف این کشتی که در پارک ساحلی غروب قرار دارند، استفاده کنید.

  • ساعت بازدید از کشتی یونانی: ۲۴ ساعته
  • آدرس کشتی یونانی: میدان غروب، پارک ساحلی غروب
  • قیمت بلیط کشتی یونانی: رایگان

موقعیت دقیق کشتی یونانی

کشتی یونانی.jpg
کشتی یونانی، از مکان های دیدنی کیش در شب

خرید تور کیش از پلت‌فرمی مطمئن

سال‌هاست که افراد برای سفرهایشان، چه داخلی و چه خارجی، از تورهای مسافرتی کمک می‌گیرند. همراهی با تور، علاوه بر آسان‌تر شدن رفت‌وآمد و کاهش هزینه‌های سفر، خاطره‌ای منحصربه‌فرد در ذهنتان به جای می‌گذارد. لست‌سکند به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین پلتفرم‌های گردشگری، تور کیش آژانس‌های معتبر را با تاریخ‌های برگزاری و قیمت‌های متنوعی ارائه می‌کند. گفتنی است که لست‌سکند شرایط ویژه‌ای را برای دریافت تور اقساطی طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانید نصف هزینه سفرتان را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. می‌توانید با کلیک روی تور اقساطی کیش شرایط استفاده از این تورها را بررسی کنید.

سخن آخر

در این مطلب دریافتیم که جزیره کیش، هر نوع تفریح و هیجانی را برای علاقه‌مندان به گردش و سرگرمی و هر نوع مکانی را برای ماجراجویی و کشف چیزهای تاریخی، در اختیار دارد. در نهایت این تصمیم شماست که روزهای سفرتان را چگونه بگذرانید و از چه جاهای دیدنی کیش در شب بازدید کنید. شب‌های کیش، شب‌های روشنی است که آغوشش را برای مسافرانش باز گذاشته و ساعاتی خوش را برایشان تدارک دیده است.

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.