اجاره ویلا و سوئیت در کیش به سبک حرفه ای ها!

4
از 9 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
چطور مثل حرفه‌ای‌ها در کیش ویلا بگیریم؟
18 دی 1400 08:00
2

یکی از پایه‌های ثابت و بخش‌های مهم هر سفر، اقامتگاهی‌ست که در طول سفرمان قرار است در آن حضور داشته باشیم. فرقی نمی‌کند مقصد شما کجاست و با چه رویکردی به گردش و سفر رفته‌‎اید، شما به یک محل مناسب که پاسخگوی نیازهای‌تان باشد جهت اقامت‌ خود و همراهانتان نیاز دارید. اگر نخواهید با تورهای کیش همراه شوید و جداگانه سفر کنید، حق انتخاب آزادانه‌ای دارید. زیرا با وجود اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌های کیش، سوئیت - آپارتمان‌های شخصی، ویلا و... طیف گسترده‌ای از انتخابات پیش رو شما وجود دارد. در این راستا قرار است در این مطلب کمی از هتل‌ و اقامتگاه‌های بوم گردی کیش فاصله بگیریم و به طور تخصصی درباره اجاره ویلا در کیش صحبت کنیم.

08.jpg

اجاره ویلا در کیش

کیش یکی از 5 مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران محسوب می‌شود و همواره با شنیدن نام آن به یاد جاذبه‌های تفریحی مختلفش می‌افتیم. بنابراین جای تعجب ندارد که اجاره ویلا و سوئیت در کیش بسیار بازار گرمی داشته باشد، به ویژه در سال‌های اخیر که ترجیح گردشگران برای اقامت در ویلا، سوئیت و آپارتمان‌ها بیشتر شده است. در حال حاضر، اجاره ویلای استخردار در کیش، اجاره ویلا در کیش کنار دریا، اجاره ویلاهای لوکس و اجاره ویلا ارزان در کیش بسیار پرتقاضا شده و مانند هر نوع اقامتگاه‌ دیگری، گردشگران باتوجه به بودجه مورد نظرشان و انتظاراتی که دارند، می‌توانند ویلا یا سوئیت مورد نظرشان را پیدا کنند.

 

اجاره ویلا در کیش با استخر
اجاره ویلا در کیش با استخر

 

اجاره ویلا در کیش برای چه کسانی مناسب است؟

در تیترهای بعدی درباره نکات اجاره ویلای کیش بیشتر صحبت خواهیم کرد اما پیش از آن، سراغ مزایای اجاره ویلا در کیش نسبت به سایر گزینه‌ها می‌رویم و توضیح می‌دهیم اجاره ویلا و سوئیت در کیش برای چه قشری از گردشگران مناسب است.

  • در کیش هم اجاره ویلای لوکس و هم اجاره سوئیت‌های ارزان و اقتصادی متداول است. بنابراین اگر قصد ندارید بودجه زیادی را صرفه محل اقامت‌تان کنید می‌توانید دنبال یک سوئیت خوش قیمت بگردید. اما در آن روی سکه، اگر دنبال یک مکان بسیار لوکس و منحصر به فرد هستید، باز هم ویلاهایی در کیش پیدا می‌شوند که پاسخگوی نیازتان باشد.
  • چه به دنبال اجاره ویلا در کیش باشید و چه هر مقصد داخلی دیگر، انتخاب ویلا، سوئیت یا آپارتمان برای کسانی که به صورت گروهی و تعداد زیاد سفر می‌کنند، می‌تواند مقرون به صرفه باشد. بنابراین اگر همراهان زیادی در سفرتان دارید، برای مدیریت هزینه نگاهی به اجاره یک ملک داشته باشید.
  • همانطور که اشاره شد اجاره ویلای کیش بسیار متنوّع است و به صورت قطعی نمی‌توان هزینه آن‌ها را مشخص کرد، اما به طور معمول، اگر قصد دارید تا مدت زمان زیادی در کیش بمانید، اجاره ویلا و سوئیت نسبت به سایر گزینه‌های دیگر می‌تواند با هزینه کمتری تمام شود.
  • اگر قصد اقامت در یک منطقه‌ خاص از کیش را دارید ممکن است هتل یا اقامتگاه بوم‌گردی مناسب‌تان را به هر دلیلی پیدا نکنید. برای مثال اگر قصد دارید در نزدیکی سواحل کیش دوره اقامت‌تان را سپری کنید، ممکن است هزینه هتل‌ها زیاد باشد، در اینجاست که با اجاره سوئیت ساحلی یا ویلاهای کنار دریا می‌توانید انتخاب‌های بیشتری برای اقامت‌تان داشته باشید.

 

ویلا لوکس در کیش
اجاره ویلا لوکس در کیش

 

چه نکاتی را در اجاره ویلای کیش باید در نظر بگیریم؟

در کنار همه مزایایی که اجاره ویلا در کیش دارد، باید توجه داشته باشید که اجاره ویلا و سوئیت در کیش چالش‌هایی را هم به همراه دارد که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین‌های آن می‌پردازیم. دانستن این نکات برای کسانی که تا کنون چه در کیش و چه در سایر مقاصد تجربه اجاره ملک نداشته‌اند ضروری است.

1. نخستین و مهم‌ترین موردی که در اجاره ویلا در کیش باید در نظر بگیرید، اطمینان از طرف قرداد است. تفاوتی ندارد که بخواهید مستقیماً با صاحب ملک وارد مذاکره و عقد قرارداد شوید یا از طریق واسطه‌هایی چون وب‌سایت‌ها و بنگاه‌های املاکی این کار را انجام دهید. در هر صورت باید اطمینان حاصل کنید که ضوابط و شرایط قرارداد شما با مبلغ و ملکی که قرار است تحویل بگیرید تطابق کامل دارد. پرس و جو و استفاده از تجارب دیگر گردشگران می‌‎تواند در این زمینه به شما کمک کند.

2. برخلاف اجاره ویلا در شمال که گاهاً ممکن است هزینه کمتری نسبت به اقامت در هتل داشته باشید، اجاره ویلا در کیش، به ویژه اجاره ویلا لوکس در کیش نسبت به هتل‌های این جزیره هزینه بیشتری دارند. در مقابل اگر اجاره سوئیت کیش هزینه‌هایش مناسب‌تر است، به طبع امکاناتش از ویلاهای کیش کمتر است.

 

اجاره سوئیت
اجاره سوئیت ساحلی ارزان در کیش 

 3. چه دنبال اجاره ویلای استخردار در کیش باشید، چه یک سوئیت کوچک و ارزان قیمت، تقریبا امکان بازدید از آن پیش از سفر به کیش معمولا ممکن نیست. بنابراین پیش از عقد قرار داد به موضوعاتی چون تمیز بودن ملک، سالم بودن وسایل و اثاثیه ویلا، از جمله سرویس بهداشتی و آب گرم اشاره کنید. (گاهی در بعضی مناطق کیش هنوز امکانات کافی وجود ندارد)

3. رخ دادن اتفاقات غیر منتظره بعید نیست. بنابراین سعی کنید یک قرارداد منعطف با مالک خانه تنظیم کنید و در صورت نبود یا خراب بودن هر کدام از امکانات ذکر شده مبلغی از پرداختی شما کم شود یا اگر هزینه کامل ملک را پرداخت کرده‌اید، قابل استراداد باشد.

4. در تعدادی از ویلا و سوئیت‌های کیش مواردی چون استعمال دخانیات، همراه داشتن حیوانات خانگی و... وجود ندارد. پس اگر شرایط خاصی را مدنظر دارید، حتما مطرح کنید.

5. همانطور که پیش‌تر در لست سکند گفته شد، قوانین کیش کمی نسبت به سایر مناطق ایران متفاوت‌ است. بنابراین بد نیست کمی هم از قوانین خاص کیش و شهروندان آن که با نام کیشوند شناخته می‌شوند بدانید.

سخن آخر

کیش یکی از از قطب‌های گردشگری ایران بشمار می‌رود که سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران ایرانی برای سپری کردن تعطیلات‌شان به سوی آن عازم می‌شوند. از این جهت گردشگری یکی از صنایع مهم این جزیره است و اجاره ویلا در کیش بسیار رونق دارد. اکنون که به موارد لازم درباره اجاره ویلا و سوئیت در کیش اشاره کردیم، خوشحال می‌شویم که نظر شما را هم درباره این موضوع بدانیم، اینکه شما برای مسافرت هتل‌ها را ترجیح می‌دهید یا اجاره ویلا و سوئیت؟   

 

تالیف: تیم نویسندگان لست سکند 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.