قیمت غذا در دبی؛ از مک دونالد و رستوران‌ها تا آب و مواد غذایی ۱۴۰۳

4.1
از 38 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
قیمت انواع غذا، آب و مواد غذایی در دبی
09 مهر 1402 08:00
0

قیمت غذا در دبی ۱۴۰۳ طیف وسیعی دارد. محاسبه هزینه غذا در دبی همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسافران به شمار می‌رود، اما نباید فراموش کنید که هزینه خوردوخوراک در هر شهر تا حد زیادی به انتخاب‌های ما بستگی دارد، در این مطلب از لست‌سکند قرار است قیمت خورد و خوراک در دبی را به‌صورت تمام‌وکمال برای شما شرح دهیم.

04.jpg

قیمت انواع غذا و مواد غذایی در دبی

  • قیمت غذای گیاهی در دبی: حدود 40 تا 60 درهم
  • قیمت غذای خیابانی در دبی: کمتر از 25 درهم
  • قیمت قهوه در دبی: بسته به نوع و مقدار از 3.5 تا 21 درهم
  • قیمت آب معدنی در دبی: حدود 2.2 درهم
  • قیمت مک دونالد در دبی: حدود 33 درهم
  • قیمت پیتزا در دبی: از 25 تا 50 درهم
  • قیمت میوه در دبی: بسته به نوع میوه از 4 تا 20 درهم
  • قیمت گوشت در دبی: میانگین 45 درهم
  • قیمت نان در دبی: میانگین 4.46 درهم
  • قیمت غذای ایرانی در دبی: میانگین 100 درهم

لیست قیمت تورهای دبی

قیمت غذا در دبی چقدر است؟

در میانگین‌ترین حالت ممکن، قیمت غذای روزانه هر نفر در دبی حدود 150 درهم است. به عبارت دیگر، این رقم در کمترین حالت 100 و در بیشترین حالت 200 درهم می‌شود. البته دسته‌ای از مسافران که تمایل دارند به‌صورت لوکس به دبی سفر کنند، قطعاً رقم‌های بالاتری را برای قیمت غذا در دبی پرداخت خواهند کرد.

با توجه به نکته‌ای که در مقدمه گفتیم، قیمت غذا در دبی بازه وسیعی دارد و تا حد زیادی به جایی که در آن غذا سفارش می‌دهید، بستگی دارد. اگر دنبال صرفه‌جویی هستید، رستوران‌های کوچک و کافه‌های بسیاری در دبی هستند که منوی نسبتاً ارزان و مناسبی دارند. درصورتی‌که قصد دارید با تورهایی مثل تور دبی 7 شب و 8 روز از این شهر دیدن کنید، برای اینکه هزینه‌هایتان بالا نرود، بهتر است بین رستوران های گران و ارزان دبی توازن برقرار کنید.

قیمت غذای گیاهی در دبی

با توجه به گسترش روزافزون صنعت گردشگری در دبی، تقریباً هر غذایی که بخواهید در این شهر پیدا می‌شود. فرقی نمی‌کند پیرو رژیم‌های غذایی گیاه‌خواری هستید یا خیر، زیرا هر سال گردشگران گیاهخوار بسیاری به این شهر سفر می‌کنند و رستوران‌های گیاهی نیز در سطح شهر دبی وجود دارد؛ اما به‌طور کلی، پیدا کردن غذای گیاه‌خواری در دبی کمی زمان‌بر است. رستوران رنگولی، یک غذاخوری معروف گیاهی در دبی است که در آن به‌طور میانگین با صرف 90 درهم می‌توانید غذای دونفره سفارش دهید. معمولاً قیمت غذای گیاهی در دبی با در نظر گرفتن نوشیدنی، بین 40 تا 60 درهم متغیر است.

Annotation 2023-09-29 201425.jpg
بخشی از منوی رستوران رنگولی
30258560056018712_0c71 (2).jpg
یک رستوران گیاهی در دبی

قیمت غذا در رستوران‌های مختلف دبی

فارغ از اینکه چه نوع غذایی سفارش می‌دهید، موقعیت رستوران بیش از آنچه فکر می‌کنید، بر قیمت غذا در دبی تأثیرگذار است؛ برای مثال اگر در یکی از برج‌های معروف با چشم‌اندازی خوب غذا سفارش دهید یا در بهترین هتل‌های دبی اقامت دارید و همان‌جا هم غذایتان را سفارش می‌دهید، باید منتظر افزایش 40 درصدی قیمت غذا هم باشید.

اگر می‌خواهید در هزینه غذا در دبی صرفه‌جویی کنید، بهتر است از نقاط توریستی و جاهای دیدنی دبی کمی فاصله بگیرید و به رستوران‌هایی که در محله‌های معمولی هستند، بروید. در سراسر شهر کوچکی مثل دبی، کافه‌رستوران‌های جمع‌وجور بسیاری پذیرای گردشگران هستند که قیمتشان کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. به‌طور کلی قیمت غذا در دبی براساس انواع رستوران به شرح زیر است:

  • قیمت غذای خیابانی در دبی: به‌طور معمول کمتر از 25 درهم امارات
  • قیمت غذا در رستوران‌های ارزان دبی: به‌طور میانگین 41 درهم امارات (18 تا 80 درهم)
  • قیمت غذا در رستوران‌های میان‌رده دبی: به‌طور میانگین 125 درهم امارات (بین 90 تا 260 درهم)
  • قیمت غذا در رستوران‌های گران‌قیمت دبی: به‌طور میانگین 500 درهم امارات (بین 400 تا 700 درهم)
dubai-marina-street-food.jpg
غذای خیابانی در دبی
restaurant_622080_menu_622080_6.jpg
نمونه‌ای از منوی غذا در رستوران‌های دبی

قیمت انواع نوشیدنی در دبی

در آب و هوای گرم دبی، نوشیدن مایعات کافی یک امر حیاتی است و برای جلوگیری از گرمازدگی و تشنگی‌های گاه‌وبی‌گاه، باید نوشیدن آب و سایر مایعات در دبی را جدی بگیرید. خصوصاً اگر با تور دبی نوروزی به این شهر سفر کنید، قطعاً در طول سفرتان متوجه گرمای هوای این شهر می‌شوید. ازاین‌رو، تصمیم گرفتیم قیمت انواع نوشیدنی در دبی را در یک قسمت جداگانه شرح دهیم. قیمت نوشیدنی هم مثل قیمت غذا در دبی، کاملاً به زمان و موقعیت سفارش شما بستگی دارد. در ادامه این مطلب، از قیمت آب معدنی در دبی گرفته تا چای و قهوه در این شهر را برای شما شرح داده‌ایم.

قیمت نوشیدنی‌های گرم در دبی

در کافه‌های دبی، انواع‌واقسام نوشیدنی‌ها سرو می‌شود؛ اما از میان آن‌ها قهوه و چای شهرت بسیاری دارد. چای شیرین دبی که به آن «کاراک» می‌گویند، نوشیدنی ملی امارات است که همراه با زعفران، شیر و دارچین سرو می‌شود و حدود 40 تا 50 درهم نیز قیمت دارد. قهوه عربی و وسایل آماده کردن آن نیز از سوغاتی های دبی هستند و در منطقه تاریخی الفهیدی می‌توانید اصیل‌ترین قهوه‌های دبی را امتحان کنید. قیمت برخی از نوشیدنی‌های پرطرف‌دار دبی به شرح زیر است:

  • قیمت قهوه در دبی: بسته به نوع، ترکیبات و اندازه قهوه از 3.5 تا 21 درهم
  • قیمت چای در دبی: از 10 تا 15 درهم (در بعضی از مناطق خاص ممکن است تا 20 درهم نیز باشد.)
  • قیمت کاپوچینو در دبی: بسته به محل سفارش، از 10 تا 20 درهم

بهترین و توریستی‌ترین محله‌‎های دبی کدام‌اند؟

Arab Coffee.jpg
قهوه در دبی

قیمت آب معدنی در دبی

آب‌ لوله‌کشی در دبی برای نوشیدن کاملاً امن است و بسیاری از مردم امارات با خیال راحت از آب شهر برای آشپزی و نوشیدن استفاده می‌کنند. بااین‌حال، گردشگرانی هم هستند که ترجیح می‌دهند از آب معدنی استفاده کنند، به همین دلیل ممکن است به قیمت آب معدنی در دبی نیاز داشته باشند. قیمت بطری 1.5 لیتری آب معدنی در دبی حدود 2.2 درهم است و بازه قیمت آن از 1.5 الی 3 درهم امارات متغیر است. اگر بطری‌های تک‌نفره بخرید، قیمت آب معدنی در دبی ممکن است برای شما کمتر از یک درهم تمام شود.

20150410001296_0.jpg
آب معدنی در فروشگاه‌های دبی

قیمت مک دونالد در دبی

اگر عجله داشته باشید یا بخواهید هزینه غذا در دبی را کاهش دهید، فست‌فودها بهترین گزینه برای این هدف خواهند بود که در بین فست‌فودها نیز مک دونالد دبی شهرت بیشتری دارد. البته فراموش نکنید که قیمت فست‌فود نیز مانند قیمت قهوه در دبی کاملاً به جایی که آن‌ را سفارش می‌دهید، بستگی دارد.

به‌طور میانگین، قیمت مک دونالد در دبی ۱۴۰۳ حدود 33 درهم امارات است و از 20 تا 35 درهم متغیر خواهد بود که این باز شامل قیمت ساندویچ های مک دونالد در دبی نیز می‌شود. همچنین اگر بخواهید با فست‌فودتان نوشابه میل کنید، توجه داشته باشید که قیمت یک لیوان نوشابه کوکاکولا، کوکاکولا زیرو و فانتا در منوی مک دونالد دبی 9 درهم امارات است. به‌طور کلی خلاصه‌ای از منوی مک دونالد دبی را در عکس زیر مشاهده کنید که شامل قیمت مک دونالد در دبی ۱۴۰۳ می‌شود.

3184413800_411669c06a_o-L.jpg
فست‌فود مک دونالد در دبی
McDonalds Menu.jpg
منوی مک دونالد دبی

قیمت KFC در دبی

بعداز شرح قیمت مک دونالد در دبی ۱۴۰۳ نوبت می‌رسد به معرفی رستوران‌های زنجیره‎‌ای KFC که یکی دیگر از فست‌فودهای مشهور دنیاست. فست‌فودهای کی‌اف‌سی را به‌نوعی می‌توانیم رقیب سرسخت مک دونالد بدانیم. به همین علت در این مطلب به معرفی قیمت KFC در دبی 1403 می‌پردازیم.

قیمت KFC در دبی را به‌طور میانگین می‌توانیم حدود 17 درهم برای هر نفر بدانیم، زیرا اغلب غذاهای منوی آن در میان بازه‌ای حدود 10 تا 25 درهم قرار دارند. قیمت KFC در دبی برای ساندویچ‌ها عموماً زیر 20 درهم برای هر نفر است و این مقدار برای مرغ‌های سوخاری کمی افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند به بالای 20 درهم برسد. نکته مهم این است که عموماً این فست‌فودها پیتزا عرضه نمی‌کنند و به قیمت پیتزا در دبی در عنوانی جداگانه خواهیم پرداخت.

kfc in Dubai.jpg
فست‌فود KFC در دبی

قیمت پیتزا در دبی

اگر بخواهیم مانند فست‌فودهای بالا، معیار قیمت را رستوران‌های مشهور زنجیره‌ای قرار دهیم، می‌توانیم این کار را با رستوران مشهور پیتزا هات انجام دهیم. قیمت پیتزا در دبی و در رستوران پیتزا هات عموماً از 25 تا 50 درهم است. این قیمت بسته به میزان بزرگی و نوع پیتزا متفاوت خواهد بود و قیمت پیتزا در دبی را برای شما افزایش یا کاهش خواهد داد.

Pizza Hut in Dubai.jpg
فست‌فود پیتزا هات در دبی

قیمت مواد غذایی در دبی

اگر می‌خواهید در سفر به دبی تا حد ممکن در هزینه غذا در دبی صرفه‌جویی کنید یا از رستوران‌های مناسب فاصله دارید، خرید مواد غذایی از فروشگاه‌های دبی تنها چاره شما خواهد بود. پرداختن قیمت مواد غذایی در دبی بسیار آسان است؛ تاجایی‌که در بسیاری از فروشگاه‌های این شهر، حتی با نول کارت هم می‌توانید خرید کنید. در ادامه به قیمت مواد غذایی در دبی که هم برای تهیه شام و ناهار و هم به‌عنوان میان‌وعده استفاده می‌شود، می‌پردازیم.

قیمت میوه در دبی

میوه یکی از مهم‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی برای میان‌وعده در مسافرت محسوب می‌شود و به‌دلیل سادگی در تهیه و مصرف، همیشه مورد توجه گردشگران است. در دبی اکثر میوه‌ها در دسترس هستند و از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و محلی به‌راحتی خریداری می‌شوند. قیمت برخی از پرطرف‌دارترین میوه‌ها در دبی به شرح زیر است:

  • قیمت هر کیلو موز در دبی: به‌طور میانگین 6.46 درهم (بین 4 تا 11 درهم)
  • قیمت هر کیلو پرتقال در دبی: به‌طور میانگین 6.81 درهم (بین 4 تا 20 درهم)
  • قیمت هر کیلو سیب در دبی: به‌طور میانگین 8.10 درهم (بین 5 تا 11 درهم)
UAE1.jpg
قیمت میوه در دبی

قیمت مواد غذایی در دبی برای شام و ناهار

اگر امکان آشپزی در هتل برای شما فراهم باشد، علاوه‌بر کمتر شدن هزینه غذا در دبی، می‌توانید مطابق با میل خودتان آشپزی کنید و با فراهم آوردن یک غذای ساده، در زمان هم صرفه‌جویی کنید. درضمن با استفاده از تور دبی اقساطی هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌های تورتان در چند قسط، مدیریت مالی بهتری را برای سفرتان داشته باشید و می‌توانید بیشتر هزینه را به خود سفر و همچنین خرید مواد غذایی اختصاص دهید. به همین دلیل در این قسمت از مطلب، به سراغ بررسی قیمت مواد غذایی مختلف مثل قیمت گوشت در دبی رفته‌ایم که در رژیم غذایی ما ایرانی‌ها به‌وفور یافت می‌شود.

  • قیمت هر کیلو برنج: به‌طور میانگین 8 درهم امارات (بین 5 تا 15 درهم)
  • قیمت 12 عدد تخم‌مرغ: به‌طور میانگین 11.50 درهم امارات (بین 6 تا 18 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ: به‌طور میانگین 40 درهم امارات (بین 15 تا 56 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز: به‌طور میانگین 45 درهم امارات (بین 23 تا 56 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم گوجه: به‌طور میانگین 5.32 درهم امارات (3 تا 18 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی: به‌طور میانگین 3.80 درهم امارات (2 تا 7 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم پیاز: به‌طور میانگین 3.50 درهم امارات (بین 2 تا 5 درهم)
RTS37BGL.jpg
فروشگاه مواد غذایی در دبی

قیمت مواد غذایی صبحانه در دبی

مسافرانی که با تورهایی مثل تور دبی 4 شب و 5 روز به این شهر سفر می‌کنند، برای سرشکن کردن هزینه‌هایشان ممکن است به این فکر بیفتند که چند روزی از سفرشان را با صبحانه‌های مختصر و حاضری شروع کنند. قیمت یک صبحانه مقرون‌به‌صرفه در دبی به‌طور میانگین برای هر نفر 35 درهم امارات تمام می‌شود و اگر بخواهید صبحانه گران‌تری را صرف کنید، این قیمت تا دو برابر افزایش می‌یابد. اگر قصد داشته باشید خودتان صبحانه را تهیه کنید، باید بدانید که قیمت برخی از ملزومات صبحانه در دبی به شرح زیر است:

  • قیمت هر لیتر شیر: به‌طور میانگین 6.81 درهم امارات (بین 4.37 تا 11 درهم)
  • قیمت هر قرص نان 50 گرمی: به‌طور میانگین 4.46 درهم امارات (بین 3.7 تا 10 درهم)
  • قیمت هر کیلوگرم پنیر محلی: به‌طور میانگین 45 درهم امارات (بین 16 تا 90 درهم)
  • قیمت هر کیلو شکر در دبی: 7 درهم امارات (ارزان‌ترین قیمت)
  • قیمت شیشه 350 گرمی مربا در دبی: به‌طور میانگین 10 درهم
breakfast in dubai.jpg
صبحانه در دبی

قیمت غذای ایرانی در دبی

ازآنجایی‌که ما ایرانی‌ها در کشور خودمان دنبال غذای فرنگی هستیم و وقتی به خارج می‌رویم دنبال غذای ایرانی می‌گردیم، به همین دلیل در این قسمت از مطلب قیمت غذا در دبی ۱۴۰۳ به معرفی قیمت غذای ایرانی در دبی می‌پردازیم. قیمت غذای ایرانی در دبی را می‌توانیم مبلغی مابین 50 تا 250 درهم در نظر بگیریم. به‌طور میانگین هم در بهترین رستوران‌های ایرانی دبی می‌توانید با 100 درهم غذا میل کنید و در سفرتان یاد و خاطره‌ای از ایران هم کرده باشید.

persian food in dubai.jpg
غذای ایرانی در دبی

بررسی تورهای متنوع دبی در لست‌سکند

در کنار تخمین هزینه‌های سفر، دغدغه رزرو هتل و بلیط هواپیما و تعیین محل اقامت، گاهی چنان جدی می‌شود که ممکن است آن‌طور که بایدوشاید، نتوانید از سفرتان لذت ببرید. خرید تور دبی یک راه میان‌بُر است که علاوه‌بر اینکه شما را از نگرانی بابت برنامه‌ریزی سفرتان فارغ می‌کند، بلکه در بسیاری از مواقع از هزینه‌های سفرتان هم می‌کاهد. درضمن می‌توانید با استفاده از قابلیت سفرساز لست‌سکند هم تور مد نظرتان را به ما بگویید تا ما از میان بیش از دو هزار آژانس، آنچه را که به ما گفته‌اید، برایتان پیدا کنیم.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم قیمت غذا در دبی ۱۴۰۳ را برایتان شرح دهیم. دبی از آن دست مقاصد گردشگری محسوب می‌‎شود که به غذاهای خوشمزه‌اش معروف است، به‌نحوی که می‌توان شکم‌گردی را یکی از تفریحات دبی در نظر بگیریم؛ اما اگر هنگام انتخاب، به اینکه هزینه غذا در دبی چند درهم است، توجه نکنید، ممکن است بودجه کل سفر شما در چند وعده غذایی خلاصه شود. در این مطلب سعی کردیم از قیمت فست‌فود تا قیمت آب در دبی را شرح دهیم تا با استفاده از آن، کار شما در تخمین و پیش‌بینی هزینه‌ها آسان شود.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.