۲ پرواز به گرگان و تبریز در فرودگاه عسلویه دایر شد

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
پرواز به گرگان و تبریز در فرودگاه عسلویه دایر شد
15 آبان 1399 07:00
0

فرشید کلاه‌کج (مدیرعامل فرودگاه عسلویه) گفت: باتوجه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ظرفیت پروازها برای پیشگیری از کرونا و درخواست مسافران ۲ پرواز جدید عسلویه گرگان و عسلویه تبریز در این فرودگاه دایر شد.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه (فرشید کلاه‌کج) روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: به دنبال کاهش ظرفیت پروازها در راستای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، با پیگیری‌های صورت گرفته پرواز عسلویه گرگان و بالعکس برای اولین بار در این فرودگاه دایر شد تا بخشی از مسافران رشت و ساری را نیز پوشش دهد.

فرودگاه عسلویه

فرشید کلاه‌کج گفت: یک پرواز رفت و برگشت به تبریز نیز به پروازهای این مسیر افزوده شد تا امکان رعایت استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیما امکان‌پذیر باشد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه اعلام کرد: پروازهای عسلویه به گرگان عسلویه به تبریز یکشنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

ولی افزود: پرواز های عسلویه گرگان توسط شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز اضافه شده عسلویه تبریز توسط شرکت هواپیمایی سپهران صورت می‌گیرد.

در حال حاضر ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان، آسمان، کیش ایر، سپهران، کاسپین، ایران ایرتور، فلای پرشیا، قشم ایر و معراج صورت می‌گیرد.

منبع : ایرنا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.