پرواز آبادان- استانبول- آبادان برقرار می شود

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
فوری: پرواز آبادان- استانبول- آبادان برقرار می شود
14 آبان 1399 17:05
0

abadan-watermark.jpg

قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در راستای رونق گردشگری منطقه به زودی پرواز آبادان- استانبول- آبادان ، برقرار می شود.

قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه به زودی آبادان به لیست پروازهای استانبول افزوده می شود، افزود: برای استفاده از ظرفیت حوزه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه و همچنین فعال کردن مسیر تجارت و ایجاد فرصت بازیابی بین المللی برای سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی – تجاری منطقه، پرواز آبادان- استانبول و برعکس راه اندازی می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با تفاهمنامه سه جانبه ای که امروز بین سازمان منطقه آزاد اروند، سازمان منطقه آزاد کیش و هواپیمایی کیش ایر به امضاء رسید؛ به زودی شاهد عملیاتی شدن پرواز مذکورخواهیم بود و امیدواریم این اتفاق بتواند به حوزه گردشگری منطقه بیش از پیش کمک کند.

 قدرت اله طمیمیان ضمن پرداختن به مزایای این تفاهم نامه، تصریح کرد: باید یاد آور شد که قابلیت تأمین مواد اولیه برای شرکت های صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند نیز از طریق این تفاهمنامه امکان پذیر است.

منبع : خبرآنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.